Ingrid spannende tijden dus voor jou...qua huis en de komst v/d kleine! Daantje, waarom willen je schoonouders nou persé speelgoed geven? Als je aangeeft wat je nog nodig hebt en een campingbedje doe je nog JAREN mee... Hmmm beetje jammer. Tja sta er ook van te kijken hoor wat mijn schoonouders betreft. Ik heb het gesprek tussen Hugh en zijn vader niet echt gevolgd (dankzij mijn schoonmoeder die om de haverklap over mij heen hing om naar Tygo te staren hihi) maar ik hoop stiekum dat het genoemde bedrag niet door 2 wordt gedeeld. Want Hugh heeft ook nog een broer. Maarja die heeft een gedeelte van 't pand van mijn schoonvader geschonken gekregen (is een oud herenpand in het Centrum van onze stad!) maar goed we zien het wel...in elk geval alle kleine beetjes helpen voor een goede gezinswagen.... Tygo was weer lekker bezig vannacht. Om 1:00 uur had ie gewoon 130 cc gedronken (mss wel ietsjes meer) dus wij hoopten dat ie dan lekker door zou slapen....om 04:30 werd ie weer wakker en kreeg omstreeks 5:00 uur de fles, maar dit keer dronk ie maar iets van 80cc. Vanmorgen om 7:00 uur (ja 2 uur later) had meneer weer honger en dronk weer 100cc weg. Er is gewoon geen pijl op te trekken. Zijn dit nou van die zgn. "REGELDAGEN". Om 5 uur had ik de wasmachine al aangezet en deze na de fles van 7:00 uur opgehangen, de droger is nu bijna klaar, kep al ontbeten en ga zo maar ff de WC's schoonmaken en de was opvouwen en nog een klein wit wasje doen. Ik barst nu van de energie hihhii. Kep op een site nog ff mijn CV geupdate want ik zie er nu al echt tegenop om weer terug te gaan naar mijn "oude" functie. Eigenlijk hoop ik nog steeds om bij Hugh's werk aan de slag te gaan. Er hangt daar zo'n heerlijk nonchalant sfeertje...daar houd ik van en de manier hoe het daar nu georganiseerd is kan beter en IK ben de juiste persoon die orde in de chaos kan brengen maar goed aan de andere kant om ook nog es samen te werken hihihi. Nou ja anyway ik hoef in princiepe pas 7 oktober te beginnen en dan ben ik zeker 8 maanden thuis geweest hihihi lang man! Nou ga ff poetsen!
Oh kep overigens gister de vriendin van mijn broertje ontmoet! Leuke meid! Lekker spontaan, vraagt ook dingen enzo. Meestal had ie van die suffe/nietszeggende chickies maar nu echt een super meid en nog knap ook hihihi Zaterdag blijft ze bij hem slapen voor het eerst, ze zitten nl. beiden in het (nog) leger en daar mag je onderling dus geen relatie hebben hihihi. Ik zeg erbij nog want mijn broertje heeft zichzelf in de nesten gewerkt de SUKKEL en is nu in afwachting van de straf die hij daarvoor krijgt (waarschijnlijk oneervol ontslag, tis een heel verhaal maar ALS ie ontslagen wordt kan hij een toekomst binnen de overheid vergeten!. Tot die tijd is hij geschorst. Maar goed dat terzijde...ze blijft dus slapen zaterdag en mss dat we die dag wel wat met z'n 5jes (da's incl. Tygo ) wat gaan doen. Geen idee wat maar dat zien we wel... Nou ga nu ECHT wat doen...wat is het overigens rustig...geen babynieuws vannacht hihihi. Maar ja de dag is nog niet voorbij dusss beebjes! ! ! KOM MAAR! Alle bevallen "Forum Tantes en Forum Nichtjes & Neefjes " van jullie zitten met smart op jullie te wachten! !
Zo ik voel me een partijtje verrot, de griep heeft helaas toch doorgezet en niet alleen bij mij maar ook bij Roan Er komt echt gifgeel snot uit z'n neusje, zo zielig. Ik heb gewoon niet geslapen vannacht Roan begon iedere keer als ik hem neerlegde te kokhalzen van het snot en slijm en was alleen tevreden als hij op mijn borst lag. Maar ja Damian is er ook nog dus ik heb me toch maar uit bed gesleept. Damian heeft vandaag energie voor 10 mama's hopelijk is hij tevreden met een dagje thuishangen. MisSil, ik heb ook een hele geschiedenis met mijn schoonmoeder, ze heeft me zelfs een bitch genoemd. Het gaat nu wel wat beter of laten we het een wapenstilstand noemen. Ze is gewoon een heel ander mens dan dat ik ben. Maar goed het gaat nu redelijk maar we zijn wel ruim 10 jaar verder. Silla, kun je niet wat energie deze kant op stralen, kan wel wat gebruiken hihi Athina, gefeliciteerd met jullie dochter Fae
Esther en Man, gefeliciteerd met jullie zoontje Sem Harm!!! knuffelkonijn wat een mooitje zeg! Meis snap hoe je je voelt! hele dikke knuf voor jou! OOh spannend meid, enne bij twijfel altijd bellen he Athina, gefeliciteerd met Fae Leonora! Haha, je bent ook wel een echte juf he! Miss Sill, zit met mijn oren te klapperen bij dat bericht van die e-mail! Hoe haalt ze et in haar hoofd! Vooral dat stukje ovber haar kleinzoon opvoeden zonder respect voor ouderen enzo...HALLO hij is 1 maand oud! en dan nog moet zij respecteren dat jij de moeder bent en met deze actie alleen maar pijn doet, bij iedereen! Ik kan hier gaan blijven tieren, maar daar heb jij niks aan, maar in ieder geval een hele dikke knuffel voor jou! OOOHHHH ben helemaal boos voor jou! Silla, boen ze! wel vermoeiend die regeldagen, hoop voor je dat het snel geregeld is! Hier werd ik wakker na bizarre dromen over bevallen borstvoeding geven (aan een babyteckel? ) en daarna de teleurstelling, he er is nog geen baby! Heb nu wel raar gevoel in mijn onderkantje, beetje zeurderig en krampig.... gisteren voor het laatst zw-zwemmen, is nu wegens vakantie gestopt.... wel jammer... knuf rensie
Niesje...wat sneu voor Roan! Beterschap enne ...STRAAL STRAAL STRAAL! Hier wat engergie voor jou Ingrid....BV aan een babytackel HOE VERZIN JE HET Succes vandaag dat gevoel in mijn onderkantje heb ik soms nog steeds. Als ik me bijv. wil omdraaien in bed lijkt het soms nog steeds als toen ik zwanger was en Tygo ingedaald was. Erg vreemd. Ik hoop voor je meis dat je ook snel aan de beurt bent! Nou ga nu weer verder met poetsen, nou poetsen. Ff "Lafjes" zoals ik dat altijd noem Afstoffen/doekkie over de plee's en was opvouwen oh en nog ff met de stoffer en blik over de trap want Hugh belooft nu al sinds MAANDAG! Om te gaan stofzuigen maar zie telkens alleen de bezem voorbij gaan hihihi.
De halve nacht niet geslapen en een poos regelmatige weeen gehad. Deze voelden idd heel anders dan alles ervoor. Alleen om een uur of 6 werd het minder. Ben uiteindelijk weer in slaap gevallen en nu is er bijna niks meer. Bloedverlies is er nog wel steeds lichtjes en het is nog steeds vers bloed ipv oud. Heb dus de vk maar ff gebeld en die komt zo kijken. Vind het ff helemaal niet leuk meer zo zeg. Barst ook continu van de darmkrampen zonder dat ik echt goed naar de wc kan.
alle nieuwe mama's gefeliciteerd! hier nog steeds geen babyactie en ik ben benieuwd wat de vk morgenochtend gaat doen...misschien strippen?
hopelijk heeft vk goed nieuws voor je en zet het gauw door! Dikke knuffel voor je! ben hier redelijk misselijk en heb echt een raar gevoel...
Miss Sil, wat een ongelofelijke toestand zeg! Waarom doet ze zo tegen jou en zeker nu. Je bent pas net een paar weekjes bevallen en kan dit gedoe er echt niet bij hebben hoor! Ik weet niet hoe Des er over denkt, voor hem is het natuurlijk ook rot, want het is wel zijn moeder, maar dit gaat echt te ver!. Kan hij niet eens met haar praten over een soort wapenstilstand zoals Niesje dat ook al noemde? Je hoeft geen vriendinnen te zijn, maar als ze gewoon beleefd kan doen, zou dat al een hoop helpen. Snapt ze dan niet dat ze de situatie alleen maar erger maakt zo? Probeer het niet alles te laten verzieken hoor, doe gewoon lekker je eigen ding en laat haar maar fijn in haar sop gaarkoken! Niesje, wat balen zeg, jullie allebei de griep! Kun je niet ff iemand inschakelen om iets met Damian te gaan doen vandaag? Dan kunnen Roan en jij tenminste uitzieken en uitrusten. Heel veel beterschap! Silla, helemaal super zeg, zo'n schenking! En een mooie besteding die jullie ervoor bedacht hebben! Tja, je moet nu als "gezin" denken he? En nu POETSEN JIJ! Rensie, jammer dat het zwemmen over is he? Hier ook. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik afgelopen dinsdag (dat was de laatste keer) niet meer geweest ben. Trouwens best kans dat het voorwerk bij jou begonnen is meis, klinkt wel zo. Ingrid, ik duim voor goed nieuws voor jullie de komende dagen vwb het huis. Zou mooi zijn zeg. Hebben jullie eigenlijk zelf al wat anders? Of heb ik dat even gemist? En probeer vandaag dan maar overdag een beetje te rusten he? Ik heb me vanmorgen zowat verslapen.... Moest Chris in grote haast de deur uit werken. Roger was al helemaal niet vooruit te branden, maar goed ook hij is inmiddels vertrokken. Zal wat worden als er straks nog eentje bij is Roger is morgen vrij en daarna heeft hij 3 weken vakantie en ook de vakantie van Chris begint maandag. Dus voorlopig geen ochtendstress meer. Liefs, Lientje
Jaja ik zou poetsen ik weet het hihihi maar moet wel ff bijblijven. De mannen liggen nog op 1 oor dus moet het er ook ff van nemen hihihi. Sann...meisje toch kep het echt met je te doen. Ik hoop dat de VK raad weet! Sterkte meis! Liesje...succes vandaag bij de VK...ik hoop dat ze wat gaan doen!
Ojee, Sann, zou het dan toch gaan beginnen? Ik hoop het voor je meis! Laat je ff weten wat de vlos zei?
Silla, helaas moet ik morgen pas naar de vk....dus nog een dagje wachten... ben het nu wel een beetje zat aan het worden pfff
Athina en partner, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Fae Leonora Heidi, fijn dat ze de nietjes er weer uit hebben gehaald.. En dat het voor de rest ook allemaal goed gaat... Daantje, voor maagzuur neem rennies.... Echt waar! Ik heb het ook heel lang niet gedaan, maar de afgelopen twee nachten wel en ik heb heerlijk geslapen (op het plassen na)... Miss Sil, jeetje meid, dat is niet mis... Wat een gedoe tussen jou en je schoonmoeder... Vind het knap van je dat je meteen een mail terug hebt gestuurd... Inderdaad erg vreemd dat ze schoonmoeder zulke dingen over jou zegt... Waar haalt ze het lef vandaan zeg! Liesje, hopelijk voor jou gaat de vk morgen strippen.. Jij zal er ook al wel enigszins doorheen zitten... Gister werd ik opeens gebeld door de mevrouw van de kraamzorg.. Ze komt vanavond kennis maken.. Ben benieuwd! Ze had niet ons juiste telefoonnummer en daarom had ze nog niks laten horen.. Ook vertelde ze dat ze hartstikke druk zijn, maarja, dat wist ik al, na al die verhalen in het nieuws.. Ik ben echt benieuwd.. Hoop dat het een leuke vrouw is...
Oh nog een dag langer wachten! Hmmm Ik kan me voorstellen dat je het zat bent hoor! Maarre je weet het hè je mag hier lekker ongegeneerd klagen hoor! Dikke digiknuf!
Ik hoop het wel, dan heeft het tenminste nog zin! en dan kan ik mijn kleintje snel bij me hebben... maar durf niet teveel te hopen
Jeetje wat laat! Waar woon je...ik kreeg ondanks de drukte gewoon het aantal uren waar ik recht op had. Oke met aftrek v/d dgn dat ik in het ZH lag.
Zo wat ik wilde doen heb ik gedaan hihihi. Goh ik weet niet wat me overkomt sinds ik moeder ben. Eerst was ik snel van...hmmm ik laat de boel de boel maar nu...ik lijk mijn oma wel...alles spik en span en op orde. Dat orde gevoel heb ik alleen op mijn werk hihhi. Ik moet ook zeggen ik heb in mijn leven zoooveel gezorgd en huishouden gedaan dat ik het zo rond mijn 20ste zat was. Vroeger toen ik nog thuis woonde, regelde ik het hele huishouden muv de rekeningen betalen en koken. Tevens had ik naast mijn studie 3 baantjes (Achter de bar bij oma's kaartclubje, Telemarketing en bij verzorgingstehuis) en 1 stage (KDV, waarbij ik dan ook nog op de stage 1 dg betaald extra werkte). 1 van deze baantjes was als schoonmaakster bij een school (over ranzig gesproken blehhhhhh) ook maakte ik 1x in de week schoon bij mijn oma omdat ze steeds slechter ter been werd en geen werkster kon vinden dus eigenlijk had ik 5 baantjes. Dusss eenmal op mezelf was ik POETSMOE ik deed dingen oppervlakkig en als het ECHT te gek werd ging ik maar eens poetsen hihihi. Maar goed nu is dat POETS gedoe weer teruggekomen. Zit nu zelfs te denken om de 3 dingetjes die er gestreken moeten worden maar ff te doen. Hmmmm maar ik HAAT echt strijken maar goed ist het maar gedaan. Nou latersssssssss