Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Patricia en Anno Niem ...dat zijn super berichten!
    Geniet ervan op jullie roze wolk! :D

Mirre

2. Etje

Etje Actief lid

Oct 13, 2006
    144
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja, mijn boeken zitten ook niet meer lekker. Ik had het nagevraagd waar dat nou eigenlijk door komt, want zo groot is het beebje niet.
    Het komt door de hormonen en door opgezette darmen (die overigens maar erg slecht werken.....grrrr) en door het verschuiven van de ingewanden. Ik kan het voor bekenden dan ook echt niet meer geheim houden. Ze zien het gewoon aan me.

Bij jullie?

Trouwens, gefeliciteerd dames met jullie 'hart'verwarmende echo. Hihi.

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jeeeh! de derde goeie echo, ook jij gefeliciteerd Patricia!

4. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

Nov 20, 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    @Etje: Bij ons weet de wedezijdse fam het nog niet. Maar het staat op de planning voor Sinterklaas :) Ik vind dit nl iets dat je persoonlijk verteld en niet door de foon. Dus op 3 dec aan de ouders van mijn wederhelft en op 4 dec aan mijn ouders mits we de kans hebben:) Onze wederzijdse ouders kennen elkaar en lopen sinds mijn wederhelft en ik samen zijn de deur plat bij elkaar :)
    Zien doe je het misschien wel, maar ik kom niet zoveel fam tegen dagelijks :D ik woon nl nog in Duitsland en de rest in Nl. En om het helemaal ingewikeld te maken de wederhelft in Fr

5. Etje

Etje Actief lid

Oct 13, 2006
    144
    0
    0
    Noord Brabant
    @ mama van perine: ja, wij hebben de ouders het ook persoonlijk verteld en de rest van de fam. De rest van de wereld begon zaterdag (feest) al vragen te stellen.

Jullie wonen dus in het buitenland?

6. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,825
    3,348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    meiden gefeliciteerd met jullie echo's :) ! wauw zeg :) echt super!

Ik moet dus ook, net als freesia nog 12 daagjes wachten maar heb wel het gevoel dat van week 6 naar 7 een stuk sneller is gegaan dan de 2 weken daarvoor :) .
    Vandaag heb ik het nieuws maar gelijk aan m'n overige collega's verteld. Was wel even leuk om te doen. En tja, vanavond dus pas aan m'n schoonmoeder en morgen aan mijn ouders. Beetje omgekeerde volgorde, maar dat ging even niet anders door de misselijkheid. Maar ik heb er wel zin in om het te vertellen :)

@ perine: Officieel krijg je hier je 1e echo pas rond de 12 weken , tenzij je een medische indicatie hebt. Ik wil zelf zolang ook niet wachten en heb dus heerlijk met 8w5d m'n 1e echo :)

7. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hee Jusi, het is geen rotgevoel hoor. Eerder gewoon heel neutraal.
    Het kan vriezen/het kan dooien ;)

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Bedankt voor de felicitaties, ik kan alleen maar glimlachen op dit moment :D.
    Heb trouwens 7 dec mijn 2de echo, die word door een verpleegster gedaan en dan krijgen we gelijk een gesprek met haar of we ook nekplooimeting en bloedonderzoek willen. Gyneacoloog zei dat we deze onderzoeken zelf moeten betalen omdat ik onder de 35 jaar ben, maar zelf betalen? Weet nog niet of wij het doen, maar eerst de tweede echo en het gesprek met die dame...dan beslissen we wel verder.

9. mama van Perine

Nov 20, 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    aha, dan ben ik een beetje heel erg luxe verwonnen! ik had mijn 1e echo al met 2 wkn (weliswaar zonder medische noodzaak, maar de goede man wilde ff kijken), 2e met 3, en de 3e met 4 wkn (de bewegende koffieboon :) de eerst volgende is dan op 7-12-07

Ergens klopt dus de vlucht van mijn ooievaar meter niet. maar goed ben uitgeteld voor 8-7-08! en dat vind ik eigenlijk belangrijker om naar toe te leven...

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Echo met 2 weken zwangerschap :( :( dan ben je net bevrucht en is het eitje nog onderweg naar je baarmoeder want je tel altijd twee weken bij je zwangerschap op...is er uberhaupt wel iets te waarnemen met 2/3 weken zwangerschap?

11. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    22 nov Etje 2e echo (8.40) ==> Gefeliciteerd
    22 nov Pat 2e echo Fert. arts
    22 nov Esthertje80 1e echo gyn
    22 nov Patricia01 1e gyn + echo ==> Gefeliciteerd
    22 nov Anno niem 1e vk + echo (13.10) ==> Gefeliciteerd!

Freesia...ik voel me ook niet zwanger hoor! Ook een beetje zelfbescherming denk ik hihi.

Is het nu nog wachte op de uitslagen van Esthertje en Pat....of heb ik deze gemist!

12. mama van Perine

Nov 20, 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    nou je ziet inderdaad niet veel :) het vruchtzakje en meer ook niet. maar het was wel grappig die ontwikkeling te zien week na week, zeker als je dan het hartje ziet kloppen. Natuurlijk telkens netjes om een printje gevraagd, dus de kleine heeft dadelijk een bijna kompleet plaatje :) bevruchting staat er nog net niet op :)

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
  14. mama van Perine

Nov 20, 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    hij doet het! bij mij wel iniedergeval.
    Inderdaad leuke site :)

15. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    hoi hoi,

ook ik kom me hier even melden. Ik ben nu zo'n 8 weken zwanger en zal 2 juli uitgeteld zijn als alles goed gaat. Ons nieuwe ukkie heeft een broertje van bijna 1 jaar dat me veel bezighoudt! 12 december zal ik met 12 weken mijn eerste echo krijgen!
    Ik ben wel weer heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.
    Ik hoop hier regelmatig mee te lezen en te posten, maar jullie gaan wel rap dus of ik dat allemaal bij kan houden?
    We zullen zien.....

16. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Annoniem...WAT EEN LEUKE SITE! Straks een mannetje laten zien wat er dus allemaal in mijn buik gebeurt. Tis voor hem zo ongrijpbaar zeg maar mss dat ie nu wat meer mee kan leven met de zwangerschap(valt nl. erg tegen al zeg ik het zelf).

Karin....WELKOM!

17. mama van Perine

Nov 20, 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    welkom karin.
    Ik snap helemaal wat je bedoeld. Onze toekomstige kleine heeft een grote woelwater van Zus, die 3 is.

18. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
  19. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,812
    866
    113
    Noord Holland
    hey meiden

ook weer ff een berichtje van mij.
    ik voel me ook totaal niet zwanger en aangezien ik zon onzekere doos van hier tot tokio ben heb ik vandaag toch maar weer een testje gedaan :oops: uiteraard postief 2 dikke strepen. ik weet niet hoe t kan maar heb werkelijk negens last van. aan 1 kant ook wel lekker maar aan de andere kant vraag ik me af of ik wel zwanger ben.
    erg he? 8) maar goed

alle meiden die nieuw zijn hier welkom en de meiden met goede echos feli

ik ben er weer ff vandoor

liefs susanne

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Karin, van harte welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Share This Page