Huhhh wilde alleen wat aanpassen kep denk wat verkeerd gedaan hihihhi... Te druk in mijn hoofd dan ga ik fouten maken! Nou ga eens bij de mannen kijken/strijken/douchen en dan zal het wel weer flessen tijd zijn hihi.
het is je vergeven hoor, als is het wel een zeer ernstige fout, een bericht quoten en nogmaals plaatsen je wilt zeker gewoon je berichttotaal omhoog krijgen
Wahahaha mss wel! By the way ladies! Iemand tips voor minimaal lekkende (.)(.).... Mijn borsten lekken (nou ja drupt soms) ik heb wel een stevige BH aan en van die "Senseopads " erin maar wanneer kom ik er vanaf? Borsten doen overigens geen pijn? ?
Zo ik ben klaar, lekker gedouched en aangekleed. Is op zich al een prestatie Ga zo maar s ff wat booschapjes halen. Vanmiddag staat het poetsen van de WC op het programma en verder doe ik lekker niks vandaag. Althans niks actiefs. Liefs, Lientje
He meiden, Hier ook nog alles rustig! Begin wel steeds meer na te denken over de bevalling, van hoe als dit, en als dat etc. Gisteravond heel slecht in slaap weten te komen, ik kon nog geen cm bewegen in bed of ik had gigantische pijn aan mijn gekneusde ribben. De laatste dagen begon het wat beter te gaan, maar gisteren echt niet om te harden! Als ik zo aan een bevalling zou moeten beginnen! Nu is het wel weer wat afgezwakt, vanmiddag naar de VK, maar meer spannends verwacht ik niet vandaag. Lientje, sterkte Daantje, al vorderingen?
Athina gefeliciteerd met jullie dochter! Ik ga maar even op de koffie bij een vriendin, heb toch niets anders te doen.....
ook hier kleren aan en is het stofzuigen wat mijn programma invult... inmiddels ook maar ff bakje yoghurt gegeten en er niet extra misselijk van geworden, dus het zal wel loslopen vandaag... ga maar voor die volle maan de 18de! mannetje denkt de 23e.... ach ja mag ook!
Ik woon in Gelderland, dicht bij Apeldoorn... Ik vond het ook al zo laat, maarja, ze komt gelukkig nog wel voor dat de kleine er is... Ze had een verkeerd telefoonnummer en kon ons daardoor niet bereiken.. Dus had ze het bureau nog maar een keer gebeld en toen kreeg ze het juiste nummer.. Nou ja, we zien wel... En zoals het er nu naar uitziet krijg ik ook gewoon de uren waar ik recht op heb, dus dat is ook wel prettig..
zo ook gestofzuigd! althans beneden, straks boven verder Veraatje, wat een lief geboortekaartje! Mooie voorkant! liefs rensie
Zooo Lientje ook een druk programma! Minka, balen dat je zo rot geslapen hebt, mss vanmiddag nog ff een tukje doen... Liesje...klagen mag hoor! BD, have fun today Rensje ben benieuwd...is er eigenlijk iemand van ons bevallen met volle maan? MssP, nou gelukkig krijg je dan de uurtjes!