Tygo lag lekker te spelen in de box, kep een filmpie gemaakt maar die moet ik nog ff op zijn site zetten. Nu ligt ie lekker in zijn eigen bed...hij is nog wat onrustig maar we hebben een babyfoon met liedjes hihi. Hij had de speen in voordat in bed ging dus ga zo maar ff kijken of ie hem al "losgelaten" heeft. Hij heeft hem alleen maar ff nodig om in te slapen hihihi. Waarschijnlijk heeft ie losgelaten want ik hoor hem weer mopperen . Ga zo zelf maar ff douchen maar eerst ff de site updaten/bedverschonen en wasje doen. En dan vind ik het wel weer leuk voor vandaag qua huishouding hihi
Ik doe ook mee! Ik doe ook mee! Wil ook heel graag dat ons kleine meisje of ventje komt.... Kan niet meer zo goed wachten....
jammer dat je wat ver weg woont, anders had je een bakkie kunnen komen doen! misspiggle, welcome to the full moon club!
Ik heb een telefonische intake gehad destijds. . . Vond het wel raar maar zocht er eigenlijk niets achter, dit omdat ik bij de andere 2 kids helemaal geen intake heb gehad, hoefde alleen maar te bellen als ik bevallen was, meer niet. . . Dus dacht dat het iets nieuws was
Hier is de VK net weg. Als het goed is, wordt hier vandaag een baby geboren . Heb al 5 cm ontsluiting (zelfs oprekbaar naar 7 cm), maar nog zonder weeën..... Afspraak is nu dat ik bel mochten de vliezen breken of mocht ik weeën krijgen, en anders komt ze sowieso na d'r visites terug. Is er dan nog niks veranderd dan worden de vliezen gebroken. Ze verwacht dat het heel snel zal gaan (zeker omdat ik al zover ben zonder ergens last van te hebben). Kleine zat al zo gigantisch laag dat ze 'm bij wijze van spreke over zijn bolletje kon aaien . Spannend!
Ik ben niet moe, maar begin me zo langzamerhand wel een beetje te vervelen... Gister de wc helemaal gesopt en de tegelvloer gedweild... Vandaag beneden stofzuigen (is al gebeurd) en zometeen boven dan nog maar een keer... De was zit ook al weer in de machine en ga ik straks als hij afgelopen is maar even ophangen... Je moet toch wat hé! Ga nu zo even broodjes klaarmaken en maar weer een filmpje kijken 'Jason Bourne', want er is ook werkelijk helemaal niks op tv.. Al die teleshop programma's word ik ook heel moe van...
Dat klinkt als een PLAN! Dat doen we. Biovendien wordt het vanaf maandag droog, warm en zonnig zeiden ze net op de radio, dusse voor die tijd moeten we ons klusje eigenlijk geklaard hebben!
Helemaal geweldig ramoontje! Dan hebben we vandaag dus ook weer babynieuws... Want volgens mij ben jij op het moment de enige... Wel fijn dat het al zo ver is zonder dat je het zelf wist... Gaat lekker snel zo
Goedzo Ramoontje! Dat klinkt goed zeg. Heel veel sterkte de komende uren en als het nog gaat houd je on de hoogte he?
ooh meid, wat spannend! en wat lekker, al 5 cm zonder een centje pijn! of in ieder geval zonder weeen! zo willen we allemaal wel ontsluiten! Misspiggle, haha, kan op 18 juli het juliforum al op slot! Zou wat zijn! Lientje inderdaad voor de zon de ukkies eruit hoor!