Tis natuurlijk kort dag (als je tenminste uitgaat van mijn uitgerekende datum), dus misschien dat ze het daarom al zo zeker weten.. En ik zit bij een zelfstandig bedrijf.. Niet bij de thuiszorg, dus misschien dat dat ook nog meespeelt... Ik weet het ook niet... Ben allang blij dat ze van te voren even kennis komt maken...
Zulke dingen kan ik nu ook echt niet kijken.. Dan ga ik me onbewust toch weer allemaal rare dingen bedenken.. Blijf je oefeningen wel doen hé Rensie ONTSLUIT... PERS... ONTSLUIT... PERS... (hier overigens nog geen vorderingen )
Voor de lees liefhebbers onderons... Het boek 'shopaholic en baby' van Sophie Kinsella is echt een aanrader... Ik heb hem bijna in één dag uitgelezen.. Super grappig boek.. Dus heb je nog wat tijdverdrijf nodig (aangezien we ons aardig zitten te vervelen) is dit een aanrader...
Zo.... Kijk ik net naar mijn benen... Heb ik toch weer mega dikke enkels zeg! De laatste dagen was het juist weg of in ieder geval een stuk minder.. Meestal had ik het met warm weer.. Nou, ik kan niet zeggen dat het bij ons warm weer is, eerder regen regen regen...
He meiden. Korte update. Al sinds een dik uur weer last van geregelde weeen/krampen. De meesten zo om de 6 a 7 minuten en ff een langer pauze 1 keer ertussen. Ook ff geleden denk ik mn slijmprop verloren. berg slijm met een lange bloederige sliert erbij. We puffen rustig door dus.
Wat een flutweer zeg. Eigenlijk wilde ik boodschappen gaan doen, maar het komt echt met bakken uit de hemel momenteel . Dus dat moet nog maar ff wachten. Misschien ff nog een laatste sopje door de babykamer halen dan maar, want daar lag best wel weer een laagje stof zag ik laatst................
Ramoontje: spannend. Zet 'm op meid Enne meiden ik meld me ook aan voor de volle maan club hoor. Laat die kleintjes maar komen! Net ff bij vriendin op bezoek geweest (ze is masseuse) en heeft me nog ff lekker gemasseerd Helemaal relaxed nu. Morgen weer op controle bij de gyn voor de vermoedelijke zw vergiftiging. Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben. Hoop dat mijn hoge bloeddruk reden is om evt actie te ondernemen, maar denk dat ze het eerst nog even willen aanzien. Ach wie weet is het niet meer nodig met die volle maan morgen
Nou, ik moet zeggen dat ik wel van alles heb gedaan vandaag in huis, dus misschien dat het inderdaad daar door kan komen... Zit nu wel met de voetjes omhoog...
, ik kneep gisteren ook voor de gein in mijn borst naar Niels toe en die werd ook flink gemelkstraalt. Had ik niet verwacht omdat ik geen bv geef.
Goedemiddag, hier een druk ochtendje gehad, moest met mijn vriend mee naar zwolle naar het ziekenhuis en daarna even langs de sligro voor mijn broer om daar iets op te halen en toen nog daarlangs. Ben blij dat we thuis zijn inmiddels, vanacht nog op muggenjacht geweest maar heb het kreng gevonden en die leeft niet meer dus daarna nog wel lekker geslapen. Kwam er alleen vanochtend achter dat het beest me wel 3x heeft geprikt dus das wel jammer. Verder zag ik voorbij komen dat er vrijdag een babyboom is ivm volle maan, nou ik doe ook mee hoor! We hebben nog niks van de makelaar gehoord maar dat zal van de week en anders zeker volgende week wel komen. Hebben zelf nog geen ander huis, eerst maar eens dit huis kwijt en dan kijken we wel verder. Ik heb weer eens een geheugen als een zeef dus heb verder niks onthouden. Ga zo maar eens even naar bed een uurtje slapen kijken of het daarna beter gaat.
zag dat het laatste lijstje alweer dik 10 pagina's terug stond dus maar weer even erbij gezet. Helaas nog geen aanvullingen vandaag. Behalve Rensie, zag ineens dat ik een bericht had dus heb ik er ook bijgezet!