Het echt druppen duurt bij mij altijd maanden en een paar jaar voordat er helemaal niets meer uitkomt.
ja heb geen id, ze willen perse speelgoed geven, voelen ze zich beter bij zeggen ze. wij zitten nog 2-3 jaar met dat ding te kijken op zolder. koop het dan voor een verjaardag of zo, voor mij hoeft het ook niet, kan er nu toch niks mee, en een campingbedje is altijd handig om te hebben, nu moeten we het zelf kopen, maar ja. ze vroeg wel of ik het goed vond dat ze dat geven, was vrij ongeinteresseerd en zij van ja kijk maar. dus ja.
Nog te gaan: Lientje10 Lisettedijkstra Sann is druk bezig nu Lovelykids Liesje76 Minka Daantje85 Mirjam2112 Patricia34 Misspiggle Bd81 Naomi32 Mone Essie1979 is druk bezig nu Mila24 Rensie InezI Selma 2 Ingrid130 Best nog wel wat trouwens. Dacht echt dat ik weer als laatste overbleef. Nou ja dat altijd nog natuurlijk.... Girls: succes en nog even volhouden he!
Nee, pas als ik weer bel. Die weeen zijn af en toe knap pijnlijk zeg maar ben er toch nog steeds alleen maar blij mee.
Volgens mij wel maar zie haar hier nu ook niet bij deze lijst staan. Dacht al dat er iets niet klopte bij de lijst die ik er neer had gezet maar zie nu dat Ramoontje er hierboven nog bij moet.
Hier zowaar een goede nacht gehad! Ik had Karsten om 21.30 uur zijn laatste fles gegeven en hij meldde zich pas weer om 04.30 uur! Ben wel even om 03.30 uur gaan kijken of er nog leven in zat want dit was voor het eerst dat hij zo'n lange ruk maakte. Daarna een uur erop gelegen dat hij ieder moment wakker kon worden dus dat uurtje niet veel geslapen. Vervolgend meldde hij zich pas weer om 8 uur! Niels blij dat ik de nachtvoeding heb gedaan zodat hij even bij kon slapen. Vanmiddag is de mevrouw van de WMO geweest, die mijn schoonmoeder toevallig goed kent, en zij denkt maar kon geen toezeggingen doen dat we voor 3 maanden hh hulp kunnen krijgen. Hoeveel uur per week dat moet dan nog beoordeelt worden. Heb dus goede hoop. Vanmorgen twee nieuwe spijkerbroeken gekocht want mijn eigen kan ik echt nog niet aan. Was goed geslaagd bij C&A voor 2 tientjes voor 2 broeken dus daar kan ik me ook geen bult aan vallen. Veraatje wat een lieve kaart hebben jullie voor Marin uitgekozen, vooral het gedichtje aan de binnenkant vond ik erg ontroerend. Hoe spreek ik eigenlijk haar naam uit?
Volgens mij komt de kleine er bij mij nooit meer uit .... ik wl dat het gewoon komt ben het zo zat nu en heb nu vandaag al weer 2x mijn buik keihard tegen de deurknop gestoten! Spannend de meiden die bezig zijn ...hopelijk hebben ze hun wondertje snel in hun armen!
Knuf voor jou meis en nog eventjes en dan mag ook jij je kleintje vasthouden. Je geduld wordt echt beloont!
he mila, kan me goed voorstellen dat je het moe bent, ben ik ook. ik was het met 37 weken al moe. toen wou ik onze uk al vasthouden. maar nog uiterlijk 4 weekjes en dan ben je mama, zo denk ik ook maar
Voor diegene die nieuwsgierig zijn naar daisy haar meiden moeten maar even in haar album kijken. Bovenste bericht. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... tart=17565
Sorry allemaal dat ik weinig meeschrijf, maar lig nog veel op bed omdat ik veel bloed heb verloren. Esmée begint goed te drinken.. Moet zo weer geven, dus als iemand me pb wil sturen met wat er gebeurd is sinds gistermiddag, dan graag... Liefs Wendie
Zo denk ik idd ook maar, ik lag der net in bed en toen dacht ik oh een maand later dan is de kleine er allang .... pff ja de laatste loodjes zijn het zwaarste. Het is het wachten absoluut waard maar het is lichamelijk zwaar, met mijn eerste had ik dit ongeduldige gevoel helemaal niet
Daar moet je je toch niet voor excuseren meid, jij moet lekker in bed liggen en genieten van je kraamtijd. Ik vindt het al knap dat je uit bed bent. Fijn dat Esmee goed drinkt nu!
dat vroeg ik mij dus ook al af, maar ramoontje mis ik wel in dit lijstje en volgens mij was die ook al lichtelijk bezig