Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Het echt druppen duurt bij mij altijd maanden en een paar jaar voordat er helemaal niets meer uitkomt. :(

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36

:)

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja heb geen id, ze willen perse speelgoed geven, voelen ze zich beter bij zeggen ze. wij zitten nog 2-3 jaar met dat ding te kijken op zolder. koop het dan voor een verjaardag of zo, voor mij hoeft het ook niet, kan er nu toch niks mee, en een campingbedje is altijd handig om te hebben, nu moeten we het zelf kopen, maar ja. ze vroeg wel of ik het goed vond dat ze dat geven, was vrij ongeinteresseerd en zij van ja kijk maar. dus ja.

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Nog te gaan:
    Lientje10
    Lisettedijkstra
    Sann is druk bezig nu :)
    Lovelykids
    Liesje76
    Minka
    Daantje85
    Mirjam2112
    Patricia34
    Misspiggle
    Bd81
    Naomi32
    Mone
    Essie1979 is druk bezig nu :)
    Mila24
    Rensie
    InezI
    Selma 2
    Ingrid130

Best nog wel wat trouwens. Dacht echt dat ik weer als laatste overbleef. Nou ja dat altijd nog natuurlijk....
    Girls: succes en nog even volhouden he!

5. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Nee, pas als ik weer bel. Die weeen zijn af en toe knap pijnlijk zeg maar ben er toch nog steeds alleen maar blij mee.

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    :rolleyes: , heb ik wat over het hoofd gezien is Essie druk bezig?

7. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ramoontje was toch ook heel druk bezig?

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Spannend hoor Sann, zou het je dan toch gegund zijn dat de kleine uit zich zelf komt?

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Volgens mij wel maar zie haar hier nu ook niet bij deze lijst staan. Dacht al dat er iets niet klopte bij de lijst die ik er neer had gezet maar zie nu dat Ramoontje er hierboven nog bij moet.

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Hier zowaar een goede nacht gehad! :D
    Ik had Karsten om 21.30 uur zijn laatste fles gegeven en hij meldde zich pas weer om 04.30 uur! :D
    Ben wel even om 03.30 uur gaan kijken of er nog leven in zat want dit was voor het eerst dat hij zo'n lange ruk maakte.
    Daarna een uur erop gelegen dat hij ieder moment wakker kon worden dus dat uurtje niet veel geslapen.
    Vervolgend meldde hij zich pas weer om 8 uur! :D

Niels blij dat ik de nachtvoeding heb gedaan zodat hij even bij kon slapen.

Vanmiddag is de mevrouw van de WMO geweest, die mijn schoonmoeder toevallig goed kent, en zij denkt maar kon geen toezeggingen doen dat we voor 3 maanden hh hulp kunnen krijgen. Hoeveel uur per week dat moet dan nog beoordeelt worden. Heb dus goede hoop. :D

Vanmorgen twee nieuwe spijkerbroeken gekocht want mijn eigen kan ik echt nog niet aan. Was goed geslaagd bij C&A voor 2 tientjes voor 2 broeken dus daar kan ik me ook geen bult aan vallen. ;)

Veraatje wat een lieve kaart hebben jullie voor Marin uitgekozen, vooral het gedichtje aan de binnenkant vond ik erg ontroerend.
    Hoe spreek ik eigenlijk haar naam uit?

11. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Volgens mij komt de kleine er bij mij nooit meer uit :( .... ik wl dat het gewoon komt ben het zo zat nu en heb nu vandaag al weer 2x mijn buik keihard tegen de deurknop gestoten! :(

Spannend de meiden die bezig zijn :D...hopelijk hebben ze hun wondertje snel in hun armen!

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Knuf voor jou meis en nog eventjes en dan mag ook jij je kleintje vasthouden. Je geduld wordt echt beloont!

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    he mila,
    kan me goed voorstellen dat je het moe bent, ben ik ook. ik was het met 37 weken al moe. toen wou ik onze uk al vasthouden. maar nog uiterlijk 4 weekjes en dan ben je mama, zo denk ik ook maar

14. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ook dikke knuf voor jouw meis!

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
  16. lovelykids

lovelykids VIP lid

bij jou zijn het dus niet meer de oefeningen die we hier verder doen.
    spannend en zet hem op

17. Sorry allemaal dat ik weinig meeschrijf, maar lig nog veel op bed omdat ik veel bloed heb verloren. Esmée begint goed te drinken.. Moet zo weer geven, dus als iemand me pb wil sturen met wat er gebeurd is sinds gistermiddag, dan graag...

Liefs Wendie

18. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Zo denk ik idd ook maar, ik lag der net in bed en toen dacht ik oh een maand later dan is de kleine er allang .... pff ja de laatste loodjes zijn het zwaarste.
    Het is het wachten absoluut waard maar het is lichamelijk zwaar, met mijn eerste had ik dit ongeduldige gevoel helemaal niet :rolleyes:

19. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Daar moet je je toch niet voor excuseren meid, jij moet lekker in bed liggen en genieten van je kraamtijd.
    Ik vindt het al knap dat je uit bed bent.
    Fijn dat Esmee goed drinkt nu!

20. lovelykids

lovelykids VIP lid

dat vroeg ik mij dus ook al af, maar ramoontje mis ik wel in dit lijstje en volgens mij was die ook al lichtelijk bezig

Share This Page