Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Sann Spannend! Ik hoop dat de weeën doorzetten!

Lisette gefeliciteerd met Isabelle!

Uh verder weet ik het niet meer sorry!
    Kep eigenlijk ook verder niets te melden hihihi.

Groetjes

2. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Ahum....
    ;)

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Katten voelen dat soort dingen ook altijd haarfijn aan.

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    dan moet ik ook maar snel een kat of hond gaan halen ;)

5. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Oh Sann, meis wat spannend allemaal! Heel veel succes en ik hoop dat je je kindje heel gauw in je armen hebt!

Wendie, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor! Geniet lekker van je kraamtijd en rust lekker uit. We horen je wel als je kunt.

Rensie, je mag altijd zeuren hier, maar ik vind het geen zeuren hoor. Er gebeurd vanalles in onze lijven en dat is toch best wel gek en onbekend allemaal. Hoop voor je dat het wat betekent!

Vera, dank je wel!
    Ik vind Marin een prachtig meisje met een hele mooie naam. Stond bij ons ook op het lijstje, maar dat had ik geloof ik al geschreven. Geef de BV maar even een paar dagen de tijd, dan komt het meestal vanzelf allemaal goed. In het begin is het echt niet het leukste wat er is, maar als je het kunt doorzetten (als het wil lukken bedoel ik) dan komt er een hele bijzondere periode aan. Zo heb ik het toen met Chris wel ervaren tenminste.

Liefs,
    Lientje

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ach Lientje, nog steeds alles rustig bij jou? Ik hoop echt voor je dat je niet lang meer bovenaan de lijst hoeft te staan.

Lisette, van harte gefeliciteerd.

De meiden die nog hard aan het werk zijn, nog even volhouden dames, het einde is in zicht.

Ik ben inderdaad blij dat het einde van het klussen in zicht is. Ook voor mijn man. Hij begint de druk en vermoeidheid nu ook aardig te voelen. Hoop echt voor hem dat hij nog even minstens een weekje heeft om bij te komen voor de kleine komt.

7. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Geldt het ook voor geiten? Was vandaag op de kinderboerderij, en er was een geit die maar tegen m'n benen aan bleef hangen en kopjes geven....

8. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Ja dat zou wat zijn Inez, als hij net de laatste schroef erin draait en jij roept: oh oh, het gaat beginnen :)

Ben je het nog niet zat?

Lientje

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Lisette en partner van harte gefeliciteerd met de geboorte van Isabella.

10. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Sann succes!

Rensie katten voelen dat idd aan.
    Kan me nog herinneren dat Silla hier ook over sprak hier en kort daarna beviel!
    Nee kdurf de mail gewoon niet te openen!

11. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Spannend hoor, hopelijk start het inderdaad vanzelf verder op!

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Idd Mss Sil hihihi wat goed dat je dat nog weet! Ik was het alweer helemaal vergeten! :oops:
    De kat was in de nacht van 29/30 juni niet bij me weg te slaan. En op 30 juni om 11:00 uur 's morgens is mijn vruchtwater gebroken en nou ja op 1 juli om 04:21 uur lag Tygo op mijn buik hihihhi.

13. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Morgen heb ik twee afspraken. Eerst s morgens bij de gyn voor een CTG en een gesprek en dan s middags bij de vlos om toch nog een keer te kijken of ze wat teweeg kunnen brengen.

Officieel word ik dan zondag overgedragen aan de gyn. Maar mocht het zondag gebeuren dan mag ik toch nog wel de vlos bellen zei ze.

Heb overigens niet veel hoop dat dat nog gaat lukken want ik voel echt helemaal niks. Ik heb de afgelopen weken al vanalles gevoeld, maar nu dus echt niks. Zelfs het kindje is rustiger vandaag dan normaal.

Liefs,
    Lientje

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Mss Sil anders samen met je vriend gaan lezen....

15. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Ingrid, hier ook op muggenjacht geweest... En welkom bij de volle maan club... Woon jij zelf ook in Zwolle?

Miss Sil, wat een ontzettende zeur die schoonmoeder van jou... Waar bemoeit ze zich mee zeg! Ik zou hier ook ontzettend kwaad om kunnen worden... Die is gewoon niet helemaal lekker!

Bd, je blijft vast niet als laatste over meid! En trouwens er zijn nog een heleboel wachtenden voor jou ;)
    Maar we hebben besloten om lekker allemaal morgen te bevallen.. Zijn we meteen klaar :) Is toch veel makkelijker :)

Essie, is die bezig? Dat wist ik niet... Ik wist wel dat ramoontje bezig was...

Senninha, fijn dat je een goede nacht hebt gehad... En wat fijn als dat door zou gaan zeg... 3 maanden hh.. Kun je wel goed gebruiken nu...

Mila, doe ook gezellig mee met de volle maan club voor morgen... Nog één dagje te gaan :D

Minka, fijn dat je apk weer goed was... Hoop inderdaad voor jou dat er nu een beginnetje gemaakt wordt....

Lisette en partner, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Isabella...

Rensie, de kat van ons ook.. Komt al een paar dagen bij mij op de bank liggen.. Normaal wil die nooit bij je zijn en nu is hij niet weg te slaan.. Wat die nou weer heeft....

Sann, zet hem op meid! Wordt het vandaag nog of morgen! Ben benieuwd...

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    De dag/nacht voordat mijn waterbrak was het ook rustig bij mij. Zelfs nadat 't water gebroken was duurde het ook nog een hele dag voordat er wat begon.
    De laatste wken voor mijn zwangerschap was het een drukte van een jawelste in mijn buik en juist de dag voordat Tygo geboren werd was het voor het eerst rustig sinds weken. Met recht..."Stilte voor de storm" ;)

17. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hmmm, dat klinkt dan wel weer veelbelovend...
    Dan ga ik toch maar mee met de volle maan club! :)

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Je MOET erbij zitten ;)

19. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Lientje ik had alleen wat diaree de dag ervoor, verder ook niet echt extra voortekenen.
    op die rugweeën lijkende pijn in de bios na dan 2 dagen eerder.

Nee ik durf de mail ook niet met des te lezen, ben net weer n btje rustig en weet zeker datmijn bloed gaat koken als ik t lees! want na die laatste mail is mijn hoop op iets positiefs van haar uit verkeken.
    Mss dat ik over een paar dagen de energie heb. Nu wint de shock van de nieuwsgierigheid!

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ben benieuwd hoe het met Ramoontje gaat...
    Had ze geen buddy?

We gaan zo bij mam eten, zitten nu nog ff op de vrijgezel(lige) vriend van ons te wachten want die eet ook mee.

Daarna gaan de heren geloof ik sporten.
    Tygo ligt UITERAARD weer giga te slapen.
    Hugh kwam er vandaag achter dat ik eergister de verkeerde voeding heb gekocht.
    Ipv Friso H.A. heb ik gewone Friso mee genomen. Nou ik vind het best hoor ik maak het gewoon op hihihi en daarna ga ik wel weer over op H.A.
    't CB zei dat we op H.A. moesten blijven omdat Hugh en ik beide allergieen hebben. Maar goed hij drinkt het prima!

Laterssssssssss

Deel Deze Pagina