Pff Ramoontje dat heb je snel gedaan! Van Harte met de geboorte van Joost. Ik ga dus echt mee voor de volle maan! Het zal bewolkt zijn, dus voor degene die hem niet "live" kunnen zien: Heb nu regelmatige weeen om de 10 min. Ik kan niet echt zeggen dat het prettig voelt En dan bedenken wat je nog kunt verwachten! Ik hoop wel dat alles zich in een lekker gangetje door gaat zetten maar we wachten af!
Ramoontje gefeliciteerd met Joost! Lisette gefeliciteerd met Isabella! Misspiggle wat fijn dat de kraamhulp leuk is!
Misspiggle bij was het ook niet te zien hoor dat ik nanouk de volgende dag kreeg heb namelijk de avond ervoor nog foto's gemaakt en zie er niet echt anders uit... leuk dat de kraamverzorgende leuk lijkt... die van mij was vandaag voor het laatst en ik vind het erg jammer hoor want het was een leuke meid...32 en mama van 4 kids...en lekker vlot en gezellig voelde net als een zus ipv een kraamhulp... verder komt morgen of zaterdag de verloskundige nog een keer en dan is dat ook klaar....dan zijn we weer helemaal klaar met alles... gr heidi
Hoe moet je er dan uitzien voor je bevalling? Als een vaatdoek? Ronduit belabberd? Nou dan is het bij mij zeker heel erg dichtbij .
Nee, dat dacht ik ook al.. Mijn moeder zei dat ook al... Die deed ook nog van alles de dag voordat de weeën begonnen... We blijven positief... Voor zover ik begrepen heb is het morgen volle maan... En er zijn een heleboel dames die samen met ons gaan bevallen morgen.. We gaan ons best doen om er morgen een mooie babyboom van te maken
Ben inderdaad ook wel blij dat ik haar van te voren al heb gezien en al even kennis heb kunnen maken.. Echt een hele vlotte meid.. Ben helemaal blij... Maar ik hoop inderdaad wel dat ze niet zo goed is met het inschatten van wanneer ik ga bevallen, want ik hoop toch wel dat de kleine dit weekend gewoon komt...
Ga er weer vandoor voor vandaag... Ga zo met mannetje even op de bank aflevering van CSI kijken (dvd).. Is een beetje een vast ritueel geworden de laatste weken... Erg gezellig... Meldt me morgen weer voor de VOLLE MAAN CLUB! Oh ja, Rensie... We blijven oefenen hé... ONTSLUIT... PERS... ONTSLUIT.... PERS...