Ramoontje en partner gefeliciteerd met jullie mannetje Joost! misspiggle, die echo-oproep stond hier op het forum, is voor studenten enzo om met aparaten leren om te gaan... maar ja het is gewoon een kans om naar je kleine te zwaaien, vind het ook wel super voor haar hoor! leuk dat kraam een leuk mens is! vole maan club loopt lekker vol vannacht gaat het dus gebeuren! zit nu met 2 vansters open overal op te reageren, stopt in mijn ene venster het internet... volgens mij doet ie het nu weer! Ingrid, goede reddingsactie met die egel hoor! had het ook gedaan! Sann en co gefeliciteerd met jullie meisje Ivy Harmony!! Daantje, hopelijk zet het gauw verder door en heb e nog een beetje geslapen vannacht! want je moet straks aan de bak! Ik werd gisteravond gebeld door een vrouw in Breda, die had van de drukker onze proefdruk van het geboortekaartje gekregen was gelukkig niet iemand die wij kennen, maar wel erg slordig! had het echt niet leuk gevonden als een bekende het kaartje (naam / geslacht) al hadden gekregen. Dus net maar de drukker gemaild! liefs rensie en vanavond gaat het gebeuren he! ONTSLUIT/PERS/ONTSLUIT/PERS
ik zag trouwens dat in de bevallingslijst (onder menubalk linkerkant) een heleboel al bevallen dames het niet hadden opgegeven
Nou ja zeg! Wat zei de drukker er van? Rensie ik ben ook nog steeds bezig hoor: puf - onstluit - puf - ontsluit.... Werkt nog niet echt. Ga zo even kijken wat de gyn zegt. Heb geen zin meer om voor mijn bloeddruk nog medicijnen te gaan gebruiken. Zou dan nog voor 2 weken zijn. Dan moeten ze maar inleiden ofzo.
Heb nog niks teruggehoord, maar was echt ontzettend boos gisteravond! Als ie naar een bekende was gegaan, had ik echt niet kunnen stoppen met huilen denk ik! gelukkig dan een onbekende. Zij hadden ook hun kaartjes via die drukker besteld even terug... ze vonden het wel een mooi kaartje
Gelukkig dat ze het een mooi kaartje vonden Nee dat is echt balen. Was ik dus ook bang voor he, maar tot dusver hebben we nog geen telefoontjes gehad haha. Zal er toch wel een klacht van neerleggen bij hen. Ik ga nu even naar het zh voor controle bij gyn. Tot straks!
hier heeft het niet doorgezet, was mijn gevoel toch goed geweest. heb gelukkig wel kunnen slapen, nu heb ik niet echt veel last meer van die voorweeen. lig nu nog lekker in bed en blijf er ook nog even aangezien het toch slecht weer is. sann van harte gefeliciteerd met je dochtertje!
Goedemorgen iedereen! Helaas weer een somber weertje vandaag, had gehoopt op een lekkere zonnig zwangerschapsverlof, hopelijk brengt augustus ons mooier weer. Ramoontje, gefeliciteerd met JOOST Lisette, gefeliciteerd met ISABELLA Sann, gefeliciteerd met IVY Vanavond volle maan dus vandaag/morgen de volgende babygolf toch? Dan stem ik voor Lientje als eerste! Komop babylientje laat je mama en papa niet langer in spanning! Rensie, wat een stomme fout van jullie drukker zeg. Gelukkig maar dat het onbekenden waren. Daantje85, balen meid dat het niet heeft doorgezet. Dan toch maar vanavond mee doen met de volle maan club Bloem, erg herkenbaar dat samen in bed. Ik val ook weleens in slaap tijdens het voeden. Meestal kan ik hem weer terugleggen maar vaak genoeg pikt hij het niet na die uurtjes lekker warm bij mama, ik geef hem geen ongelijk Vannacht een heerlijke nacht geslapen. Damian niet wakker geworden en Roan kwam alleen voor zijn voedingen om daarna weer gewoon verder te tukken in zijn wiegje. Hij is nog steeds snotjeverkouden maar bijna koortsvrij gelukkig. Ik voel me ook al weer ietsjes beter, alleen nog keelpijn en spierpijn.
Sann, proficiat met jullie dochtertje Ivy!!! Ramoontje, gefeliciteerd met zoontje Joost!!! Jammer Daantje dat het niet heeft doorgezet. Ga naar de winkel, Sani is vandaag jarig (alweer 31 jaar!), dus moet lekker gebak halen. Vandaag dus niet veel online, en da's balen als je zo nieuwsgierig bent.... . Toedels!
alle nieuwe mama's gefeliciteerd met jullie beebs! ik wil ook! zometeen eerst naar de vk om 10.20 uur ..ben benieuwd wat ze gaat doen/zeggen
gefeliciteerd met jullie dochtertje geniet er maar lekker van en als je er aan toe bent willen we alles weten
dat zou fantastisch zijn...maar ik denk niet eens dat ze gaan controleren of zo hoor... ze zouden pas met 41w een onderzoekje doen en dat is pas maandag
dan zou mijn mannetje balen want die wilde daar graag bij zijn... ik zal het zo wel eens vragen hoe of wat
mmm, ga maar eens wat ontbijt maken... hubbie bracht vanmorgen laptop naar bed, en heb lekker lang gelegen...