ja vond ik ook! kreeg ook nog het aanbod van een pot thee en rol koekjes, maar heb die maar afgeslagen. vond dat wel erg decadent ik wilde ook de drukker bellen, maar mail leek me toch veiliger dat en kon ik de mailgegevens wel vinden, maar telefoon niet
Ja ik! En bij mij deed het helemaal geen pijn. Heb er eigenlijk helemaal niks van gevoeld, maar ik geloof dat dat bij de meesten wel anders is. Bij mij ging het na het strippen wat meer rommelen. En een dag later had ik 1 cm erbij, maar de bevalling is er niet echt van op gang gekomen. Was misschien wel gebeurd als ik een dag later niet ingeleid was. Hoop dat je niet op het strippen hoeft te wachten, maar dat het lekker zelf op gang komt! xxx
Ik heb er niets van gevoeld, behalve de laatste keer maar dat was meer een onprettig gevoel dan dat het pijn deed. Ben alles bij elkaar 4x gestript. Dan maakt ze met een vinger het vlies los van de baarmoedermond. Daarbij komen hormonen vrij die i.c.m. hormonen die de baby afgeeft als hij er klaar voor is om de bevalling in gang te zetten. Na het strippen krijg je een maandverbandje want je kan wat bloed en/of slijmverlies krijgen maar dat is heel normaal. Het wil ook niet zeggen dat het de bevalling op gang brengt want daar is geen medisch bewijs voor. Bij mij heeft het ook niets uitgehaald en de beide keren dat mijn vliezen braken zal ik dus nooit weten of het door het strippen kwam of dat het anders ook op dat moment begonnen zou zijn.
Sann, van harte gefeliciteered met jullie dochtertje, mooie naam!! Joehoeeee vandaag 40 weken! Om dit te "vieren" zijn we de dag begonnen met bedgym.. wie weet helpt het ook nog om iets anders op te wekken! Rensie, wat een blamage zeg van die drukker! Kan me voorstellen dat je blij bent dat het bij onbekende aangekomen is!
Ola chica's... Ik kwam ff snel om de hoek kijken of er nog bevallingsnieuws was enne JA HOOR! Sann en man...GEFELICITEERD MET IVY! Wat heeft ze prachtige namen! Wij gaan vandaag langs de overgroot opa en oma's! Dusss we gaan weer! Mss tot vanmiddag maar we hebben een drukke dag voor de boeg hihihi.
ze hebben mij bij nanouk 2keer gestript was wat gevoelig en daarna bloedverlies en de laatste keer had ik 12 uren later een kindje vast...maar of dat door het strippen of de ananas kwam....of doordat ze hadden gezegd dat ze me de derde zouden gaan inleiden dat weet ik niet..... ype is oververmoeid en ligt op bed ik zal hem zo wakker maken want anders gaat hij zich zo brak voelen... hebben jullie ook het advies gekregen om flesvoedingen per fles klaar te maken en niet meer per 24uur....ik vind het maar een heel gedoe zo snachts... daantje85 hoe is het bij jou... dames die aan het rommelen zijn succes...gr heidi
Bij mij was het dan ook verdeeld over twee zwangerschappen. 4x strippen in 1 zwangerschap zie ik ook niet zo zitten. Als het na een tweede keer niet werkt dan geloof ik er niet meer zo in.
Ik weet niet beter dan het per fles klaar te maken. Ook met Maarit was dit al. Vind het zelf geen gedoe.
ben bij de eerste gestript en de kunst is om goed te ontspannen. hoe ontspannender je bent hoe minder je ervan voelt.
Liesje wel fijn dat ze actie gaan ondernemen toch?! Ik ben net ook bij de gyn geweest. Bloeddruk was gelukkig weer wat gezakt, maar ze vond het nog te hoog om me terug te sturen naar de vk. Moet dinsdag weer terug komen (incl urine) en als alles dan goed is mag ik terug naar de vk. Uiteraard hoop ik ook voor dinsdag te bevallen, maar zo voelt het momenteel niet.