Zo, was ik weer eventjes. Nu vanaf bed. Mannetje heeft laptop geregeld. Esmée krijgt vanaf vandaag bijvoeding helaas. Ze is bijna 10 procent onder geboortegewicht... En ze is al zo klein.. Aan de borst drinkt ze gelukkig goed.. Iedereen die na mij en tegelijk met mij mama is geworden: Gefeliciteerd! Ik las dat Sann vanmorgen mama is geworden? Gefeliciteerd! Geniet ervan! Ik ga zo ff foto's spammen en dan zal ik vanmiddag mijn bevallingsverhaal eens vertellen. Liefs Wendie
die vriendin van mij die in mei bevallen is mocht inderdaad 2 jr terug nog voor 24u klaarmaken met gekookt water. maar nu dit jaar mocht ze kraanwater gebruiken en dan moest het per fles, maar ze maakt ze nu ook gewoon voor 24u met gekookt water klaar en zet het in de koelkast. het enige wat ik wel raar vind (vond ik bij morris al) op alle verpakkingen staat dat je het niet weer mag opwarmen en in het zh zeggen ze geen probleem gewoon weer verwarmen.
dat is ook wel lastig hoor maar verder kan ik je geen tip geven zelf vond ik het wel meevallen en heb gewoon een beetje van de zw.yoga aan ademen gedacht.
nee helaas heeft het niet doorgezet, baal behoorlijk, is al de tweede keer dat het niet doorzet en dat het zo heftig kwam, hoop dat ik vanavond met de volle maan club mee kan doen . nu heb ik ook vrijwel nergens last van, ja verlies veel slijm maar heb geen weeen of voorweeen of zo.
Wat ik me nu afvroeg. Gyn zei dus dat ik dinsdag ff terug moet komen omdat het nog te vroeg was om weer naar vk te gaan (ivm hoge bloeddruk). Kleintje was nog niet volledig ingedaald (eerst wel maar was er weer uitgekropen) dus als vliezen breken moet ik meteen bellen. Maar wie moet ik nu bellen, gyn of vk? En wat als bevalling begint. Gyn heeft er niets over gezegd, maar zei wel dat ik nu bij hen onder controle stond. Was wel ff slim geweest als ze dat had gezegd...
Hoi dames! Ik zie dat er al weer heel wat dames bevallen zijn...ik ga straks even de lijst opsporen om te kijken wie dat allemaal zijn! Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen. Voor de rommelende dames(Weet niet wie het zijn maar dat vind ik straks allemaal wel terug) ik hoop dat het voor jullie snel door zet en dat jullie ook zo'n mooi wondertje beet mogen houden! Ook voor de dames die al bevallen zijn; ik hoop dat alles goed gaat met de kleintjes en ook met jullie herstel. Hier gaat alles goed. Ik voel me steeds beter, mijn hechtingen heeft de verloskundige er vanochtend uit gehaald omdat die begonnen te branden. Ze vond dat ik er alweer super slank uit zag, ben ook alweer 10 kilo kwijt bijna Met Indi gaat het ook goed, ze drinkt goed en ze zat gister alweer boven haar geboortegewicht. Er zit ontzettend veel melk in mijn borsten en soms staan ze echt helemaal strak. Dan kolf ik maar even want het voelt af en toe gewoon echt niet fijn die gespannen borsten..Indi slaapt ook heel veel en is echt heeeel zoet Nou ik ga even wat terug lezen en kijken of er al nieuws is!
Trouwens Liesje, Ik moet zeggen dat het inwendige onderzoek mij elke keer heel erg is meegevallen. Als je maar echt ontspant! Dat is heel erg belangrijk.
ik zie er alleen een beetje tegenop, maar zo lang doorlopen is mij ook niet wat hoor...wil toch graag voordat ik bij een gyn terecht kom bevallen
San proficiat met de geboorte van Ivy Harmony Ramoontje proficiat met de geboorte van Joost En voor alle dames die gaan bevallen vandaag met volle maan, Succes. . . Heb net de luidste kreet gehoord van Aimey voelde gelijk de reden waarom de vk en kz zeggen "hou je nog rustig de komende 4/5 weken". Kreeg het een beetje spaans benauwd en voelde me beetje week worden. Maar na haar flesje ligt ze nu weer heerlijk te slapen, denk dat ze last had van een buikkramp Hoort erbij zeggen ze. . .
Even een kort en snel berichtje van mij! Vanacht ben ik bevallen van een mooi klein meissie: Eline Henriëtte Annet Alles is goed gegaan, wel snel! en nu vooral heel moe Tot later!
Liesje; fijn dat ze nu wat actie gaan ondernemen! Bd; Ik denk dat je de gyn moet bellen als je daar onder controle staat vanaf nu.
Je mag het wel opwarmen alleen niet in de magnetron. Dan gaan er bepaalde enzymen en voedingsstoffen kapot.