Pff ik moet trouwens toch iets kwijt over de kraamzorg hoor. Ik zag er heel erg tegenop maar we hadden echt een hele leuke meid! Deed alles goed enzo en hielp me ook echt met alles en keek met alles goed toe! Ze maakte een praatje met je..Nu hebben we sinds gisteren een andere maar jeetje wat een muts is dat zeg. Ze doet bijna niks, niet eens stofzuigen ofzo en ze zit de hele tijd maar aan de keukentafel te zitten. Als ik vragen heb dan beantwoord ze die ook niet echt duidelijk. Het komt er eigenlijk altijd op neer ´´je moet maar even kijken hoe het loopt´´ Zulke antwoorden. Ik heb haar maar naar het kraambureau laten bellen dat ze het minimaal aantal uren moet komen want de hele dag zo n trien op me lip word ik ook zenuwachtig van. Ik heb gisteravond zelf nog de was uit kunnen zoeken omdat ze niet eens gewassen had! Ja ze had een paar handdoeken gewassen en een spijkerbroek Dus de wasmachine halfvol terwijl er een volle witte was lag met alle babykleertjes en luiers etc Pff ze komt nog 2 dagen en ik zie er verschrikkelijk tegenop. Ik heb maar gezegd dat ze s middags moet komen want dan komt er ook visite enzo en dan irriteer ik me er ook niet zo aan. Nou moet ik een enquete formulier invullen en dat gaat dus over ALLE dagen, dus ook over de eerste 4 dagen waarin we een schat van een kraamhulp hadden! Dus wil wel even melden dat deze dame bijna niks doet maar dat de eerste dame het super deed...Pff mischien moet ik ze maar gewoon opbellen.
Gefeliciteerd meid! Sann en partner van harte gefeliciteerd met de geboorte van dochtertje Ivy. @ knuffelkonijn : wat een prachtig meisje hebben jullie!
he minka, ben je dus toch eerder als mij bevallen , hier nog geen teken dat het snel gaat beginnen, ben wel een beetje jaloers op je meid, jij kunt je dochtertje al lekker in de armen houden . hoop dat ik vanavond met volle maan aan de beurt ben.
Nou ik ga weer afsluiten, Indi moet eten maar aangezien ze in een diepe slaap ligt en het even duurt voor ze wakker is begin ik maar alvast haha..
Ik zou ze bellen en vragen om een ander of de kraamzorg laten weten dat je toch wat meer hulp van haar verwacht. Jouw kraamtijd moet de aller leukste tijd zijn na de geboorte en als zo een muts het verziekt is dat erg jammer natuurlijk.
Kwebbels: je betaald er voor hoor dus ik zal als ik jou was gewoon bellen met kraambureau. Ook duidelijk op formulier aangeven datje eerste dagen hartstikke goed vond gaan en laatste dagen niet.
oke zo'n vermoeden had ik al. ik heb nl bij de eerste 2 eerst bv gegeven en pas toen het echt volle flessen werden kregen ze nutrilon en die maakte ik per keer klaar. maar ben nu van plan om vanaf dag 1 kv te geven en vroeg het mij zo ineens af omdat ze nu eerst van die kleine rotflesjes krijgen. maar dan stuit ik op het volgende in het zh deden ze het wel in de magnetron
echt gaan bellen hoor met het buro, want ik heb het bij morris gehad en gaf nu aan dat ik het niet zo weer wou als toen. en ze drukten mij op het hart dat ik dan echt moest bellen, want het is JOUW kraamperiode en die moet gaan zoals JIJ dat wenst. en dan erbij zodra je geen hulp meer krijgt moet je wel weer enigszins op krachten zijn dus je moet nu alle rust nog pakken die je pakken kunt succes ermee
lientje waar blijf jij vandaag? zag dat je nog niet online was geweest. ben je toch aan het bevallen?
Kwebbels ik zou gewoon het kraamburo bellen en aangeven dat deze vrouw absoluut niet lekker functioneerd. Hier heb je bar weinig aan hoor. Degene die bij mij toen de intake heeft gedaan, gaf dat toen al aan, want zo doorgaan, da's geen doen. Misschien dat ze voor die 2 dagen nog een andere zoeken.
dames ik zit met een vraagje mijn buddy tuttifrutti is vanaf de bevalling nog niet weer online geweest en nu twijfel ik of ik haar even een sms zal sturen. wat zouden jullie doen? maar nu heb ik eigenlijk ook nog een vraag aan essie1979 en nance1979 zou ik jullie een sms mogen sturen als ik bevallen ben en niet de mogelijkheid om het zelf te posten?
Je zou een smsje kunnen sturen , gewoon om te vragen hoe het met haar gaat toch? Zou ikzelf niet erg vinden. Waarschijnlijk heeft ze het te druk nog met de beeb om hier te komen.
zal zo dan wel even een sms sturen wat lientje betreft ik zou haar eerst laten bevallen en dan mocht ik dus vandaar de nieuwsgierigheid ook een beetje. aangezien minka ons ook voor is gegaan en dat willen wij natuurlijk niet hebben hè dat er nog meer voor ons aan gaan
ik zou er gewoon even een smsje sturen hoe ht met haar en de kleine is! Is toch gewoon interesse? Als je ermee in je mag zit over posten na jouw bevalling, mag je mij ook altijd smsen hoor no problem!