heb een sms gestuurd dus even afwachten nu wat betreft mijn eigen bevalling die nog steeds op zich laat wachten. mijn lichaam vertoont wel steeds meer krampjes en harde buiken, maar niks serieus eigenlijk. dus iedereen die gaat beginnen geef maar gewoon toe hoor want tegen houden is toch geen doen en ik ben bang dat je het dan vanaf nu nog een week moet tegen houden, want ik geloof er zo langzaamaan niet meer in
Ik las dat ik met volle maan bevallen ben, dus ik zal een beetje maanmagie naar de dames (vooral die overtijd zijn) sturen!
nou zoals je zag heb ik van 2 meiden hier ook nog een nummer, maar eentje erbij kan geen kwaad. als jij in hetzelfde schuitje komt te zitten wil ik hetzelfde ook wel voor je terug doen hoor.
Mag je dan als t al vermengd is water en poeder het zo opwarmen? want dat is makkelijk als ik een keertje weg ga, hoef ik niet los de poeder mee te nemen.
kheb m vanacht gewoon weer op zn buikje gelegd, vond het grappig ik ging namelijk later kijken nadat ik mijn berichtje had gepost en toen keek zn hoofdje de andere kant op, hij heeft m dus zelf gedraaid, dus hoef me niet druk te maken, hij is sterk genoeg!
Moest Lientje niet vanochtend naar de gyn (CTG en bespreken over hoe en wat wanneer ze dit weekeinde niet zou zijn bevallen) en vanmiddag naar de VK om te strippen? In ieder geval een druk programma. Maar ik hoop van harte voor haar dat ze nu aan het bevallen is.
heb inderdaad de lijst er even bijgezocht, maar je hebt gelijk deze afspraken heeft ze staan 18 juli Lientje om 10.30 uur ctg bij gyn 18 juli Lientje om 15.00 uur strippen bij vlos ben benieuwd had een berichtje terug van tutti frutti, maar ze had nog geen tijd gehad om weer online te komen.
jaja vanvavond gaat het gebeuren . hoop echt dat het lukt, mijn moeder zei ook al dat het dan vanavond ging gebeuren toen ik haar vertelde dat het volle maan was, dus wie weet
Miss Sil, bedankt voor de volle maan magie.... Ik hoop echt dat het gaat werken, want ik ben het onderhand goed zat! Vannacht weer slecht geslapen... Ik wil weer op mijn buik en rug kunnen slapen... Nu krijg ik de hele tijd kramp... Of in mijn kont of in mijn kuiten... Niet grappig.. Dus kom maar op met die volle maan magie......
Mijn mannetje is vanaf vandaag ook vrij... Heeft hij vier weken bouwvak... Dus als de kleine nou dit weekend arriveert.. Kan papa nog heel lang met hem/haar spelen.. Roep ik al de hele tijd tegen de kleine, maar er wordt nog niet echt geluisterd... Nu al eigen willetje.....
Sann, gefeliciteerd met Ivy!!!! Minka, gefeliciteerd met Eline!!!! Mrietje, gefeliciteerd met Sani... have a nice day... Heidi, ik maak de voeding ook per fles, maar is zo gebeurd en vind het toch een lekker idee dat het dan ook echt "vers" is ... De kraam raadde mij het ook af in de magnetron op te warmen. Jah alleen water mag wel maar dan de NHutrilon er later bij. Maar ik kook gewoon water in de koker, doe een beetje in de fles en vul het aan met koud water tot het de goeie temp heeft... Ik heb trouwens voor als ik weg ga een thermosflesje gekocht, dan doe ik daar het warme water in en neem een bakje poeder mee, dan kan ik het zo vers klaarmaken... Knuffelkonijn, wat een schatje en wat een lieve kleertjes
he meiden, Hier een klein dipje.....Senna is helemaal niet zo lastig hoor maar heb het gevoel alleen maar de hele tijd bezig te zijn met hem....HEt bekruipt me dan zo ineens! Hij heeft sinds 2 dagen na voedingen erg veel last van slijm en teruggeven...dan maakt hij enge geluidjes en maak ik me de hele tijd zorgen....wat die kleintjes ook aanvoelen en nog onrustiger worden! Huisarts heeft longetjes enzo geluisterd maar legde inderdaad uit dat hij last heeft van de melk omdat zijn maagje en slokdarm nog erg recht zijn bij die kleintjes.....advies was langer laten boeren en bedje iets verhogen bij hoofdeind! Hebben jullie ook last dat je je vaak zorgen maakt alles is zo nieuw..... en het laten huilen moet ik ook invoeren want anders ben ik de hele dag speen aan het terugstopeen blehhhhhh! Nou de kleine huilt ik ga alleen even kijken en niet pakken! xx nina