Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Alle nieuwe zwangere dames, gefeliciteerd en welkom :D

Wat een positief nieuws vandaag met de echo's, super :D

Nou, de misselijkheid is goed aanwezig bij mij :( bleegh, niet leuk. Nam ik een madarijntje waar ik dan nog wel zin in had, neem het laatste stukje, zit er een pitje in, ik ging bijna over mijn nek iig kokhalsend naar de prullenbak om het uit te spugen.

Ik heb de vsm granules gehaald, wat een schattige kleine dingetjes :D
    Maar hoe doen jullie dat? echt sóchtends een half uur voor het ontbijt 3 stuks onder de tong? OF hoeft het niet perse een half uur van te voren. En helpt het ook?

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Gaat nu de goede kant op met de echo's, nu volhouden :D

@ Pat, al heb je het hartje nog niet zien kloppen je weet in ieder geval dat je huisje bewoond is en daar goed zit...al een gehele geruststelling, op naar de volgende echo!

@ Mirre, meid ik ga morgenvroeg voor je duimen! Hopelijk zie je ook een klein knipperlichtje op het scherm verschijnen hihihi *duim* *duim*

Ik heb even niet de lijst erbij gepakt, maar als er morgen meer dames een echo hebben, toi toi toi!

Aaahh mijn vent vanmiddag, godver die begon ook gewoon te huilen..steeds als ik er nu aan terugdenk wil ik hem lekker knuffelen!

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Goed nieuws dat alle echo's goed waren vandaag!

Ik weet niet of jullie wel eens downloaden via internet maar ik heb echt zo'n mooie docu gedownload gister, het heet In the woomb, En echt alles is in de buik gefilmd, ook meerlingen, heel veel 4d echo's van de eerste 9 weken ook. Echt supermooi om te zien..... Hij duurt iets van 1,5 uur maar echt superkicke om te zien...

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    :) al zou ik het niet willen, ik kom niet eens meer in mijn eigen broeken :( . Ik heb toch echt mijn positiebroek al aan, en draag er gewoon een wat langer truitje over. Dan zien mensen echt niet dat het een positiebroek is, maar als ik ergens een hekel aan heb is het ongemakkelijke klemmende kleding :)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Oh wat fijn al die goede berichten van de echo's. Klim maar lekker op die roze wolken.

Nog 1 weekje en dan mag ik ook eindelijk.

@alle nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd met de zwangerschap.

Voor degene die morgen de echo hebben heel veel succes!
    Alleen maar goede berichten hoor......

6. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Allemaal positieve echo's, helemaal geweldig!
    Nieuwe a.s. moeders, gefeliciteerd en welkom!

Keniaantje, vanwaar Nairobi?

Hier vandaag nog wel wat misselijkheidsgolfjes maar lang niet zo erg als gisteren. Nu af en toe een klein krampje, maar ik heb het liever dan dat ik totaal niets voel zoals van de week, toen heb ik ook gewoon WEER een zwangerschapstest gekocht en op mijn werk gedaan, dinsdag was dat, geloof ik :D

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Pat super dat het er allemaal goed uitzag!

8. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Was vanavond tijdens het eten misselijk was nieuw voor me kon het amper op...
    Morgen 2 echo`s vind het wel leuk dat er nu elke dag wel een echo is.
    morgen alweer vrijdag helaas moet ik zaterdag ook werken dus maar 1 dagje weekend eigenlijk maar hierna heb ik 2 zaterdagen vrij dus dat is wel lekker.

mensen voor de echo sterkte!

9. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    straks babyboom kijken he ik kom in beeld als het goed is

10. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hoe heten jij en je partner Daantje? Dan kan ik kijken tussen de stellen wie je bent :D

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hij staat bij ons al op Ned 1, dus plof zo ff op de bank om te gaan kijken!

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wat fijn zeg dat alle echo's goed waren vandaag. gefeliciteerd dames.
    @Daantje86: ik heb geen idee op wie ik moet letten, weet niet wie jij bent.

13. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    Fijn dat alle echo´s goed waren. en pat jij ziet volgende week vast een kloppend hartje!
    ik ga morgen babyboom kijken op internet, vriend vind het echt niets aan dus ga ik morgen heerlijk achter m´n pc-tje kijken.
    rond hlaf 10 komt m´n zus (die 10 weken zwanger is)
    Ga haar vertellen dat ze niet de enige is! ben zoooooooo benieuwd naar haar reactie want volgens mij verwacht ze dat ik eerst ga trouwen haha
    is het al half 10? heb er zin aan.
    maargoed, ik laat nog wel ff weer van me horen!

gr mayo

14. Sonja82

Sonja82 Actief lid

18 nov 2007
    182
    0
    0
    verkoopster in een babyspeciaalzaak
    Heerhugowaard
    Ja dat is dan idd het beste... Ik kan alleen mijn positiekleding niet vinden... (ben vorig jaar verhuisd en het ligt vast ergen onder)

Ik heb bij H&M 2 langere truien besteld, want de korte shirtjes kruipen steeds omhoog... brr koud...

Binnenkort ga ik maar eens naar H&M om broeken te shoppen :p

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb vanmiddag een positie-jeans gekocht bij H&M, ik had van mijn vorige zwangerschap alleen de pantalons gehouden maar word een beetje erg koud als je buiten school moet wachten totdat de bel gaat hahaha. Spijkerbroek staat echt cool en met een lang shirt erover lijk het een gewone spijkerbroek...tegenwoordig heb je hele leuke en hippe kleding voor zwangeren.

Heb trouwens net vol bewondering Babyboom gekeken, maar heb je niet gezien hoor..zoveel flitsbeelden en weet niet hoe je er precies uitziet. Moest wel ff traantje wegpinken toen de zwangerschapstesten werden gedaan, sommige tranen van geluk..sommige tranen van verdriet..

Ik ga nu even lekker een douche nemen en mijn bedje induiken, tv aan en beetje napraten met mijn ventje over de dag en dan lekker slapen! Morgen alweer het weekend voor de deur!

Slaap lekker voor straks allemaal!

16. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Spannend Mayo, ben benieuwd hoe je zus reageert.
    Mijn zus is nu 5,5 maand zwanger. Heb haar nog niets verteld. WIl wel, maar ben bang dat haar kleine het niet voor zich kan houden (kan me ook voorstellen). Dus nog maar even mijn mondje houden. Best moeilijk hoor!

17. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Heb ook weer gekeken, maar zat echt te raden wie Daantje zou kunnen zijn ;)
    Over de zwangere mevrouw met de peuk, brrr... Ik kan er met mijn pet niet bij, sorry. Ik hou mijn adem al in als ik uitlaatgassen ruik hahaha!
    Verder weer best interessant toch, de ene keer wel wat meer dan de andere.

Slaap lekker allemaal, ik ga weer griep uitzweten in bed!

18. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    O meiden, wat heerlijk dat alle echo's zo goed waren vandaag! Dat is een grote stap dichterbij een zomerbaby. Al is het maar voor het gevoel.

Morgen ben ik en ik ben nu echt zenuwachtig. Ik vroeg net aan mijn man of hij niet zenuwachtig was. Hij zei: Nee hoor, het zit gewoon goed.
    Gelukkig heeft hij de (irritante) gewoonte om bijna altijd gelijk te hebben hihi.

mama van perine, ik weet niet of ze dat in Duitsland ook doen, maar hier wordt de zwangerschap geteld vanaf de eerste dag van de laaste menstruatie. Ik ben nu dus bijna 8 weken zwanger, tewijl het vruchtje bijna 6 weken oud is. Volgens mij was jouw eerste echo dus bij wat wij noemen 4 weken.

Mayo, ik zou graag ff met je meespieken als je je zus verteld over jouw zwangerschap! Die zal vast heel verbaasd zijn.

Mijn kleding pas ik nog allemaal, maar mijn darmen zijn wel volledig van de leg. Ik heb in de afgelopen weken alles al gehad van verstopping tot race en boeren en andere ontgassingen zal ik maar zeggen. Ze protesteren hevig, maar het zal niet mogen baten. Ze moeten opzij!

Liefs,
    Lientje

19. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    He ladies!

Wat een goed nieuws he, al die positieve echo's!
    Ik ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben!
    Ik heb de verloskundigenpraktijk gemaild met het verzoek om z.s.m. een reactie te krijgen. Heb eigenlijk niet super veel klachten, behalve misselijkheid en (waar ik me het meeste zorgen om maak) 2 of 3 keer per dag ontzettend hevige buikpijn die dan een kwartiertje ofzo aanhoudt.

Weltrusten voor straks!

20. Diavolo

Diavolo Actief lid

30 mei 2007
    187
    0
    0
    Heej ladies, hir gaat ie goed ;)

Maar wat ik hoor over broeken niet meer passen he... Komen jullie ook al aan dan?

Deel Deze Pagina