Nog een paar uurtjes en dan is het volle maan dus geniet nog maar van de laatste uurtjes zwanger zijn.
Nee 6 maanden is het verplicht om minimaal in Kenia te blijven met de kleine. De 1ste 3 maanden hoeven ze er nog niet allebei te zijn, maar de laatste 3 maanden is dat sowieso verplicht. En omdat de kerst er tussen zit, moeten zij hoogstwaarschijnlijk ongeveer 7 maanden blijven.
hoe is het eigenlijk met jou je bent maar aan het reageren de hele tijd, maar hoe is jou lichaam er op dit moment aan toe en wat mag je allemaal weer doen van de peut
ik vond de nabehandeling wel erg prettig.. er moet 1 gynaecoloog zijn die iets minder leuk is, maar wel goed..
nou ja ik denk nog wel even. het hangt r heel erg va of ik ingeleid moet worden nl. anders wil ik toch thuis bevallen en dan wil ik als ik toch aan het einde naar het zh moet de vk mee hebben en dan moet ik naar hardenberg, want zij mag niet mee naar emmen
Het lichaam gaat wel als ik pas op de plaats hou. Mag een rondje om het huis en de hh klussen die ik daarvoor ook al deed maar verder mag ik nog niets. Ja mijn oefeningen van de peut. Vandaar nog lekker veel tijd om te forummen.
dat is inderdaad nog niet veel. heb je verder nog wat hulp in huis dan of moet je het min of meer allemaal alleen doen