Ik ben al blij als ik op de wc erbij kom om te kunnen afvegen! en dan heb ik niet eens een hele grote toeter!
eet smakelijk! Wij gaan lekker zelf pizza bakken als hubbie thuiskomt! mmmhh (al heb ik net een lekker stuk extra pure chocola op, en ben nu beetje misselijk )
zet mijn pc nu uit! ik verwacht een heleboel bevallen dames na die volle maan vannacht! en eigenlijk moet ik daar natuurlijk ook bij... maar er is nog niks te merken, dus zal wel niet... grr fijne avond!
18 juli Eline - 40,3 weken - ? gram - dochter van Minka 18 juli Ivy - 41,3 weken - 3580 gram - dochter van Sann Minka en Sann, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters. Dames die nu druk bezig zijn met het voorbereidende werk: zet 'm op! En sterkte voor iedereen die het nodig heeft.
Hi Ladies, Kom weer ff om het hoekie...krijg zo visite! Maarre Minka Gefeliciteerd met je dochter! Verder geen babynieuws geloof ik maarre morgen verwacht ik véél nieuws gezien het volle maan is vanavond! liefs Silla
Omdat Niels nu ook Pfeiffer heeft hebben we gisteren via de WMO een gesprek gehad voor hulp in de huishouding. Misschien dat we dan voor de komende 3 maanden hulp krijgen. Tot op heden doen we het zelf (nou ja Niels voornamelijk).
Ach nog een paar dagen en in het slechtste geval nog een paar weken. Jullie zijn al zo lang bezig dus die paar dagen nog moeilijk kunnen vegen kunnen er dan ook nog wel bij. Maar aan de andere kant, want we blijven optimistisch, jij gaat ook lekker bevallen vannacht.
Jij mag bevallen als je je 3000e berichtje hebt geplaatst. Dus even doortypen dan mag je ook vannacht bevallen.
Nina, ik heb hem niet de hele tijd tegen me aan maar wel veel bij me. Ik ga vaak ook even lekker bij hem liggen al hij gaat slapen, maar hij ligt ook vaak in zijn wiegje te slapen maar dicht bij me hahaha... Wat bij Mayron wel helpt als hij huilerig is is hem in een deken te wikkelen, dan wordt hij al snel rustig...
wanneer weet je dat dan? kan me voorstellen dat jullie er nu zo langzaamaan wel doorzitten dan. en krijg je nog een beetje hulp van familie dan
Heb weer een paar lieve beebjes voorbij zien komen, het zijn echt allemaal schatjes om te zien hoor! Verder heb ik hier nog een stofzuiger met heel veel zuigkracht dus als iemand hem wil lenen Verder las ik dat lientje nog niet aan het bevallen is, hoop echt dat het vanavond/vanacht gaat gebeuren hoor! Meer weet ik even niet meer.... Ik heb vooral de afgelopen week als ik in bed lig moeite met omdraaien in bed. Blijkbaar draai ik me in mijn slaap wel om waardoor ik wakker word van de pijn maar ook van brandend maagzuur krijg en wil dan weer op mijn andere zij. De enige manier hoe dat kan is door met veel pijn en moeite mijn bed uit te gaan en er dan weer opnieuw met veel pijn en moeite in te gaan liggen. Verder hebben we een bod gekregen op ons huis, nou ja wat je een bod noemt. 30000euro onder de vraagprijs, de makelaar gaat nu ook aan die mensen laten weten dat als ze het huis willen hebben ze met een serieus bod moeten komen want hier gaan we verder niet eens op in. Nu dus hopen dat ze met een goed ander bod komen. Net heerlijk gegeten en ga nu maar eens mijn mona toetje uit de koelkast halen.
Dag meiden, Meld me ook weer even, niet veel online op het moment. Heb geen idee wat er allemaal gebeurd is en wie er bevallen zijn, het zijn te veel pagina's om bij te lezen. Wil iemand me een update sturen? Hier gaat het redelijk. Met Mees gaat het heel goed, drinkt en groeit goed en is een heerlijk tevreden mannetje. Met mijzelf gaat het wat minder. Eergister bij de huisartsenpost gezeten omdat mijn temperatuur maar bleef oplopen en ik kon bijna niet meer lopen van de pijn aan mijn wond. er zit een verdikking aan 1 kant van de wond, daar komt de pijn vandaan. Waar de koorts vandaan komt kon hij niet helemaal verklaren maar we moesten het in de gaten houden. Koorts is nu eindelijk weg en door de arnica druppels die ik gebruik voelt mijn buik ook minder pijnlijk aan. Dus we knappen langzaam op. De kraamhulp is er nog tot maandag, echt een lief mens en helpt ons hartstikke goed. Hoop dat het met iedereen verder goed gaat? Liefs, Christie