oh meiden ik heb zo een last van me rug, al de hele dag trouwens maar het blijft nu maar. Van mijn dochter had ik ook rug weeen maar dat trok ook door naar me buik. Meer meiden waarbij het eerst in de rug begon? Ja ik praat mezelf maar moed in dat dit wel eens het begin zou kunnen zijn
Mila, wie weet ga jij de legende waar maken (volle maan). Hier gaat er niets gebeuren denk ik hoor, maar ja komt natuurlijk dat het regent..... zien we de volle maan niet )
We hopen binnen 2 weken, misschien sneller iets te weten. En familie, tjs mijn schoonmoeder zit in een rolstoel mijn schoonpa is al bijna 70 en mijn moeder heeft in maart een CVA gehad. Daar komt bij dat mijn familie in Den Haag woont dus das ook ee nuur rijden. En weet je wat het ook is. Mensen zeggen wel van als je hulp nodig hebt dan moet je het zeggen maar toch doe je dat niet. Alsof er een beetje taboe op rust om hulp te vragen. Ik heb het zo vaak anderen ook aangeboden en nu ik zelf in zo'n situatie zit merk ik dat ik dank je wel zeg maar op niemand een beroep doe. Weet niet waarom misschien schaamte om om hulp te vragen.
Ben helaas te moe op dit moment om je een update te sturen anders had ik het met alle liefde gedaan. Wat vervelend dat je koorts had en zoveel pijn aan je wond. Hopelijk gaat het snel weer beter met je. Wel fijn dat Mees het zo goed doet.
Dames ik ga sluiten want ik val om. Kan helaas nog niet naar bed want Karsten moet over een uur nog eten. Heb een emotionele dag achter de rug omdat ik vanmiddag mijn lieve poezebeest heb weggebracht. Lang geleden dat ik zo gehuild heb. Voor alle dames die in de planning hebben om met volle maan te gaan bevallen heel veel suc6 en ik hoop morgenochtend veel babynieuws te lezen! Fijne avond iedereen.
Ja balen dat de kleine zich nog niet aandiend. Het mag nu wel hoor! Hopelijk laat ze snel van zich merken. Inderdaad het is nog anderhalve week, maar als je wacht lijkt alles langer... Ja volgens de boekjes had ik een vrij pittige bevalling, maar heb het zelf zo niet ervaren. Ik kijk er met een goed gevoel op terug. Dat de hechtingen eruit waren merkte ik en ook de kraamhulp, aangezien zij mij dagelijks controleerde (echt een super hulp!). De verloskundige is ook wezen kijken en het is nu gewoon even afwachten. Prettig is het niet, maar heb een prima zwangerschap en bevalling gehad, de kleine doet het super, dus mag helemaal niet klagen. Dit nemen we gewoon op de koop toe Ik hoop morgen nog even bij te lezen, ga nu weer even liggen
Knuffelkonijn, zo dat is niet mis meid! Wel prettig om dan te weten dat je er iets heel moois voor terug hebt gekregen.... Daantje, wat leuk van je vriendin... Wel jammer dat ze dan op vakantie is als de kleine komt... Vind het erg prettig om te lezen dat er al dames bevallen zijn die van te voren ook nergens echt last van hadden.. Geeft me toch weer wat meer goede hoop... Thanks Ladies! Die wil ik inderdaad wel even lenen ja... Misschien dat het helpt.. Silla, ik hoop ook dat wij kunnen zorgen voor veel babynieuws morgen... Hoop dat de volle maan ons een handje wil helpen... [-o< [-o< Ingrid hier ook moeite met het slapen.. Weet precies wat je bedoelt.. En als ik op mijn rechterzij ga liggen weet ik zeker dat er weer maagzuur naar boven komt, dus begin altijd op linkerzij, maar op een gegeven moment ligt dat ook echt niet meer.. Weet ook niet meer zo goed waar ik het moet zoeken 's nachts... Christiea, leuk om wat van je te horen.. Fijn dat het goed gaat met je kereltje.. Wel vervelend dat het met jou minder gaat.. Beterschap!
Ze zeggen (net als met zwanger worden) dat je niet te veel bezig moet zijn met wanneer je gaat bevallen.... Nou makkelijker gezegd dan gedaan hoor Bij ieder krampje denk ik "ja,? eindelijk? ". Maar nee hoor dan is het gewoon een voorwee ofzo. Laten we hopen dat volle maan vanavond helpt.
ja daar heb je echt gelijk in, makkelijker gezegd dan gedaan. heb er ook last van, denk ook bij ieder steekje,krampje voorwee van ohh gaat het nu beginnen...
hey meiden' ik ga niet bijlezen want heb vannacht maar 1 uur geslapen en ging pas om 05,30 uur mijn bedje in omdat nikita NIET wilde slapen enmaar bleef huilen. vandaag ook ik kan haar niet loslaten of ze begint alweer te krijsen iemand een idee hoe ik haar met gemak t bed in krijg om te gaan slapen.? ? ? ik heb echt even hulp nodig want ik weet t niet meer en ben echt helemaal af en zit er niet op te wachten om weer zon nacht tegemoed te gaan.! ik ga nu ff eten want ik kom net weer mijn bedje uitgerold omdat ik dus heel ff 2 uurtjes heb kunnen bijslapen omdat die kleine ook in slaap was gedommeld. fijne avond en alvast erg bedankt voor t advies groetjes susanne
Wat vervelend Susanne, maar als ik de statistieken meot geloven zit Nikita precies in haar regeldagen... Ik weet neit of het werkt maar Mayron slaapt als een blok als ik hem 's avonds lekker in badje doe en hem dan een babymassage geef met babyolie, dat vind ie heerlijk. Dat doe ik dan vlak voor hij gaat eten zodat ie lekker meteen kan eten. Dan na zijn fles wikkel ik hem in zijn dekentje zodat ie een gevoel van geborgenheid heeft en dan slaapt ie als een roos Hopelijk helpt dat bij jou ook, sterkte!
Stom is dat eigenlijk he Senn? Maar ik begrijp precies wat je bedoelt hoor. Zo werkt dat nou eenmaal. Ik hoop dat je snel je hulp hebt want dit is voor jullie natuurlijk geen doen zo. Succes en een dikke knuf meis!
Dat heb ik dus ook als ik op mijn rechterzij ga liggen weet ik zeker dat er maagzuur komt en op mijn linker haast niet echt heel af en toe. Vraag me af waar dat aan lig, weet wel dat de baby met het ruggetje aan de linkerkant ligt maar of dat er iets mee te maken heeft?
Ook ik ben maandag nog lekker de stad in geweest met Christian. Hele dag lekker in de weer geweest zonder voortekenen.. En 's avonds om elf uur begon het met rug en beetje buikkrampen... Dus wie weet... Esmée heeft net weer lekker gedronken. Ligt nu tevreden in de wieg. Hopen dat ze morgen weer wat is aangekomen. Ze wordt steeds wakkerder na een voeding en drinkt goed heb ik het idee. Wel ziet ze geel. Dat houden ze ff in de gaten. Iemand enig idee hoelang zoiets duurt? En wanneer ze ingrijpen? Succes aan iedereen die vanavond wil bevallen..
wie heeft nog meer last van de liezen, bij mij doet het gewoon pijn als ik loop, ook onder in de rug bij het staartbeen of hoe heet dat daar. is dat normaal als je op het laatst loopt of als ie bijna komt? hoe staat het ermee, is er al iemand aant bevallen van het volle maan clubje? helaas ikzelf nog niet, maar we hebben nog een paar uurtjes dus wie weet.