Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Geel zien kan wel een poosje duren, helemaal als je borstvoeding geeft. Als ze "te" geel ziet dan gaan ze een bloedtest doen om te kijken hoe hoog de bilirubine is, dit hebben ze 3! keer bij Wessel gedaan.

2. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113

3. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
  4. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
  5. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ik heb hem er even in gehad, daarna moest hij verschoond worden. Maar het zit stevig, je beide schouders worden belast waardoor je nergens last van krijgt. Ik vind het ideaal. Alleen vind ik het soms moeilijk te zien of hij wel lekker ligt, maar goed dan zou hij wel huilen denk ik.

6. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Oei wat vervelend zeg :(. Beterschap en ik hoop dat je alsnog kunt genieten!

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

tsja inderdaad familie is dan lastig en inderdaad je vraagt ook niet gauw.
    hoop voor je dat de kogel snel door de kerk is

8. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Wat vervelend dat je weinig nachtrust krijgt :( heb je al een speen geprobeerd?

9. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Ja meid ik heb er ook heel erg last van, vooral mijn stuitje als ik lig op mij nrug (wat ik amper kan ivm bekken pijn) of als ik zit .
    En dat vervelende gevoel in je liezen is normaal want de kleine drukte natuurlijk naar beneden nu, het hoort er helaas allemaal bij.

Nog steeds last van me rug maar dat zal wel geen voorteken zijn maar eerder omdat ik te veel heb gedaan :rolleyes:

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

hier exact hetzelfde
    grappig zeg

11. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Senninha: Dikke KNUF! En als mensen het hebben aangeboden, gewoon vragen hoor! Zij hebben ook weleens van die dagen dat het even niet lukt, hoef je je echt niet voor te schamen!

Hier hebben we het ledikantje bij ons in de slaapkamer gezet, ik kan hem gewoon nog niet achterlaten in de babykamer. Wat dat betreft heb ik er spijt van dat we geen wiegje hebben. Ik dact echt, ach na een weekje in de kinderwagen kan hij mooi in zijn bedje, nou niet dus :(. Ik heb dan echt het gevoel dat hij kilometers verder is terwijl het maar een paar meter is natuurlijk...

Zijn er ook mensen die de beeb wel gewoon in de babykamer al hebben?

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

ga hier afsluiten nu
    dames allemaal succes met de komende nacht
    ben benieuwd of er inderdaad iemand gaat bevallen.

13. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    Kben al bezig voor t echt donker word met maanmagie verspreiden ;) hoop dat t effect heeft

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    hihi hoop dat het lukt miss sil... ben erg benieuwd

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha... ja jij hebt het al gehad en nu niet meer nodig. Wanneer is eigenlijk de volgende maan? Heb nou niet echt het idee dat het vanavond/vanacht gaat gebeuren hier. Heb wel zoiets van als het niet volgende week komt dan word het eind augustus gehaald, weet niet waar het door komt maar is gewoon mijn gevoel. Hoop het natuurlijk niet!

16. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Miss sill nog wat meer je best doen dan :)

Bloem: kan me je gevoel helemaal voorstellen, daar om hebben wij wel een wiegje want dat is zoveel makkelijker en geeft een fijner gevoel.
    Ik heb mijn wiegje van www.conchitta.nl daar kan je ze evt ook huren dus als je er nog eentje zou willen zou je het daar eens kunnen proberen miss.?

17. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    :confused: ik hoop dat het dan eerder komt anders loop je wel heel lang :)

18. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    Kben trouwens vandaag met mijn vriend naar mijn schoonmoeder gegaan nadat we samen haar laatste mail hebben gelezen.
    Ik heb goed met mijnvriend gepraat en hij weet nu hoe het zit.
    Eerst deed ze nog echt gemeen, en na 4jr wilde ze nu opeens dat ik u zei, ik d8 laat ik dat maar doen dan kan ook niks beschoft zijn. Wat ik ook zei eerst bleef ze maar doorgaan over bepaalde dingen dus ik zei gewoon denkt u dat ik lieg, klinkt beter dan denk jij dat ik lieg. UIteindelijk na lang praten hebben we het "bijgelegd" ik vind het nog steeds een beetje vreemd, want eerst deed ze heel boos en gemeen en later werd het steeds beter totdat ze op t einde ook sorry heeft gezegd voor wat ze mailde. Jammergeneog als er zoveel te bespreken is vergeet je dingen te zeggen, kwam ik thuis dus achter, maar dat doe ik de volgende keer, voor er weer misverstanden ontstaan.
    Tis iig stukken beter en dit is wat ik wilde voor Genaro, en nu kan ik ook gewoon bij haar komen en zij bij mij.

Zo nou ga ik verder met de maanmagie;)

19. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Meiden ik duik mijn bedje in en hoop morgen babynieuws te lezen hoor :) (of zelf te melden natuurlijk :p )

trusten

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ja oke eind augustus is wel erg lang, 21 augustus is de uiterlijke datum als ik uitga van 3 weken overtijd. Dus midden augustus maar dat is het eigenlijk ook al niet meer......hmmmm nou ja ergens in augustus zeg maar :) :) :)

Share This Page