Het schijnt überhaupt zo te zijn dat je op de rechterzijde slapend maagzuur krijgt (of je nou zwanger bent of niet). Geen idee waarom.
nope, dacht ik ook maar hier laten ze je rustig 3 weken overtijd lopen als er verder niks mis is. Weet niet of dat overal zo is, hoop het niet!
Wil niet heel erg negatief zijn, maar ik heb er een hard hoofd in . Want had er dan op zijn minst niet al iemand bezig moeten zijn : Maar het kan alsnog.
Ik ga natuurlijk voor die super snelle bevalling en de nacht is nog niet om ......... ja ja we blijven positief!
Miss Sil fijn dat het weer wat is bijgelegd met je schoonmoeder. Is inderdaad veel beter voor Genaro zo. Maar ook voor jezelf in elk geval!
ik dacht ook dat t regeldagen waren. de speen wilt ze niet want die spuugt ze gewoon uit, ze slaapt nu heerlijk maar wel op mijn arm wou dat ze zo goed sliep in haar ledikantje, heb alles geprobeerd. ik badder haar ook voor t slapen, een uur na t eten omdat ze na t badderen te moe is om haar flesje leeg te drinken. ga vanavond proberen om haar in haar deken te wikkelen om te kijken of dat lukken wilt, heb nu wel behoefte aan een goede nachtrust zonder gekrijs, anders weet ik t ook ff niet meer. n kind hebben heeft ook zo zijn nadelen haha. kleine spook hier in huis, maar elke keer als ze zo lief kijkt smelt ik steeds weer, kan er gewoon niet boos om en op worden meiden ik ben er later weer, groetjes susanne
Een super snelle bevalling daar gaan we natuurlijk allemaal voor...........enne inderdaad positief blijven!
Zo er zijn weer super veel pagina's bijgeschreven maar heb niet meer de puf om het terug te lezen sorry! Volgens mij zijn er geen dames meer bevallen? Ik heb een vraag aan de borstvoedende dames. Mijn linkerborst zit ontzettend vol en doet daarom echt heel erg pijn! Mijn rechterborst zit ook wel vol maar niet zo pijnlijk vol. Maar als ik haar dan steeds aan de linkerborst leg heb ik het gevoel dat ik het alleen maar stimuleer, de melkproductie. Maar ja die melk moet er wel uit natuurlijk. Heeft iemand hier ook last van te volle borsten? En wat doen jullie er aan? Ik hoop dat iemand mij kan helpen...Ik ga nu lekker slapen, weltrusten iedereen
je dochter is net een weekje oud dus nogal logisch dat ze huilt als je haar in een koud? groot bedje legt. Ze heeft 9 maanden bij je binnen gezeten dus het is nogal wennen. Mijn dochter heeft 3 maanden op mijn armen geslapen of op die van me man of ze sliep bij ons in bed , tja het was de enigste oplossing om te kunnen slapen, anders lekker inbakeren meis! snap dat je lekker wilt slapen.
Nou meiden ik kruip weer onder de wol voor vandaag. Hopelijk gaat het beter met mijn verkoudheid/maagzuur vannacht. Iedereen die inderdaad met volle maan gaan bevallen: suc6. De rest trusten allemaal. Jij ook Susanne, hopelijk gaat Nikita beter slapen vannacht.
Doe je haar wel steeds om en om voeden ? en allebei de borsten? Ik had ook steeds een borst die heel vol bleef zo vol dat mijn dochter het niet op kon en ik dus ben gaan kolven. Wel fijn dat je zoveel melk heb!
Genaro wil vaak ook niet slapen en huilt dan, wil dan alleen bij je zijn. Ik laat m dan bij me in bed slapen, soms is dat de enige oplossing,als je dat niet eng vind. Toen hij pas een week oud was wikkelde ik hem in een doek en legde ik hem op mijn of mijn vriends borst en ging dan half zittend slapen omdt ik t eng vond omdat hij zo klein en slap was. Mss heb je dr wat aan, succes!
Owja enje pink ipv een speentje. Pinken vinden ze soms toch echt fijner, en het valt niet uit! Tis wel vervelend als je een uur zo moet zitten (heb t wel eens gehad mijn pinkje was helemaal op haha) maar soms helpt t hem iig heel snel in slaap!
ik was er ook al achter dat ze mijn pink wat lekkerder vind als de speen hihi. ze ligt nu heel ff in bed had een lamme arm van t dragen. als ze diep slaapt op onze arm of borst dan gaat t wel ff. alleen nu moet ze zo wel weer eten dus moet ze ook weer wakker gemaakt worden, das minder haha. t is me ook opgevallen dat ze zo snel groeit, ze was op de 3de dag 47 cm en nu op dag 10, 50/51 cm wist niet dat t zo snel kon gaan, nou ik duik zo mijn bedje in en als t niet lukt om te slapen ga ik wel half liggen en half zitten met haar tegen me aan. groetjes susanne
fijn dat het nu allemaal uitgepraat is, is ook beter voor jou en voor genaro. hopelijk blijft het nu ook zo.
he miss sil, ja wat is rommelen he, heb wel af en toe last van harde buiken en wat voorweeen, maar die heb ik nu al 3 weken dus ja. maar tot nu toe nog niks serieus helaas