Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    1 voordeel, ze zeggen hoe meer voorwerk hoe sneller de bevalling, hoop dat t opgaat! dat zou mooi zijn!

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    dan moet ik toch een zeer snelle bevalling krijgen als ik dat zo allemaal voel hier. mijn moeder was ook snel bevallen van mij, maar ze zeggen dat dat niet erfelijk is. ik was er in 2 uur inclusief het breken van de vliezen, en mijn broertje was er in 57 minuten inclusief breken van de vliezen.....

3. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Nou.....de uitgerekende datum halen we hier niet meer... :)

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nee die is hier ook al verstreken ;)
    nu maar afwachten wanneer het gaat gebeuren he

5. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Jeetje Daantje dat is wel heel snel bij je moeder!

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja dat is zeker snel, hoop dat het erfelijk is ;)

7. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    Hier ook geen 24 uurs voorraad maar er gaan wel iedere nacht 3 flesjes mee naar boven......1 voor 12 uur, 1 voor 4 uur en 1 voor 8 uur. Plus de flessewarmer hup inmikken en weer doorslapen! :)

8. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    O ja, alle nieuwe wereldburgers:WELKOM
    alle nieuwe pappias en mammies:GEFELICITEERD met jullie wondertjes!

9. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Tutti Frutti fijn dat t met jullie goed gaat! Wel een heftige bevalling! Heb ik denk ik gemist,maar lag je kleintje in een stuit?

10. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Zo ik ga de kleine maar eens wakker maken, kwil graag dat hij straks 4 uur doorslaapt, niet nu, nu ben ik nog wkker!

Senninha las ik bij jou dat Karsten soms 6 uur doorslaapt? Wanneer mag dat? alsje kleine een bepaald gewicht heeft behaald? Ik durf Genaro niet eens 5 uur te laten slapen, 4 uur vind ik soms al moeilijk haha.

11. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    @Susanne85 IDD Gewoon je kleine lekker tegen je aan leggen in bed, hoef je echt niet half zitten voor gaan slapen hoor, ik krulde me lekker op met haar tegen me aan, en je hoeft niet bang te zijn dat je er op gaat liggen, want dat gebeurt niet daar slaap je namelijk letterlijk op. ik deed het 10 jaar geleden(!) met mn net 24 uur oude dochter al op aanraden van de wijkverpleging... no problem, en na 6 nachten sliep ze al de hele nacht door! EN In haar eigen bed.... heeeeeeerlijk

groetjes gabrielle

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    had net toch even een pijnlijke buik anderhalf uur lang om de tien minuten ongeveer. Maar waren volgens mij geen weeen maar moest ze wel even wegpuffen soms, heb denk ik niet lang genoeg naar de maan gekeken :) :) Nu is het weer gezakt maar mijn buik begint wel weer hard te worden, heel appart maar voelt niet zoals zonet zeg maar. Het begon toen ik met de hond aan het lopen was, zei al ik neem die andere twee ook nog wel mee misschien dat het wat opwekt maar toch maar niet gedaan. Bedenk me trouwens ineens dat ik mijn vluchtkoffer nog steeds moet pakken :oops: heb die voor de baby al klaar maar nog niks voor mezelf ingepakt. Kregen ook van de vk te horen dat er echt drie uur weeen moeten zijn om de drie minuten maar dan ook echt stevige weeen dus dan heb ik er dan denk ik nog wel genoeg tijd voor om het te pakken mocht ik het nog niet hebben gedaan.

Hoop wel dat er mensen nu aan het puffen zijn hoor, het is tenslotte volle maan ;)

13. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Nou begint al te komen dus! je moest ze iig al wegpuffen! koffertje alvast maar inpakken ;) toen ik het op het moment moest doen vergat ik de helft en lag ook een groot gedeelte in de vuilewasmand!

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    dat is waar het begin is er, maar nu is het weer gewoon een harde buik die wel pijnlijk is maar niet zo zeg maar. Heb wel alles net schoon in de kast liggen, kreeg vanavond ineens zo'n wasbui dat alles schoon moest en opgeruimd moest zijn dus dat scheelt weer. Vind het ook moeilijk te bedenken wat ik er in wil hebben omdat sommige dingen die me wel makkelijk lijken om dan bij me te hebben ik nu ook nog gewoon aan wil hebben. Heb bijv. een vestje gekocht een paar weken geleden maar die lijkt me ook wel fijn voor na de bevalling maar vind het nu ook fijn om het aan te hebben en vind het ook weer zonde om het nog een paar weken (van het ergste geval uitgaande) in een tas te hebben liggen en nu niet meer aan te kunnen. Denk dat dat ook de reden is waarom ik mijn tas nog niet heb ingepakt.

15. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    ik snap wat je bedoeld, khad dat ook met slaapjurkjes die ik mee wilde nemen voor de bevalling maar ook fijn vond zitten tijdens de zs, en ik had er meer moeten kopen want toen t zover was lagen ze allemaal in de was!
    Kwas trouwens stomme dingen vergeten zoals een elastiek en een kam, mijn haar was na de bevalling net 1 dread door al dat gewoel tijdens de weeën :)

16. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    kga ff slapen rond 6 uur weer Genaro voor de fles.
    Khoop dat t doorzet voor je en anders dat je ff lekker kan slapen!
    Weltruste!
    Liefss

17. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Goedemorgen...
    Hier een rustig nachtje achter de rug. Mayron is 1x gekomen voor een voeding. Om 1 uur en om half 6 kwam hij weer. Toen nog even geslapen maar om half 7 was hij klaarwakker dus nu zitten we lekker beneden en hij ligt in zijn box maar volgens mij slaapt ie alweer dus ga zo nog maar eens een poging wagen in me bedje terug te gaan :p

Knuffelkonijn, ze zullen het vast wel al verteld hebben en ik kom ckers te weten met overbodige informatie :p maar als ze geel zien lekker in het licht leggen.

Bloem, ik heb Mayron ook naast mijn bed staan hoor en dat blijft voorlopig ook wel zo. Ben dan ook erg blij met mijn wieg...

Miss Sil, Goed van jou en je vriend dat jullie met je (schoon)moeder hebben gepraat. Zonen hebben wat dat betreft toch wel invloed :) Hopelijk blijft het zo gaan. Je zal wel nooit dikke vriendinnen met r worden maar als jullie samen een koetjes en kalfjesgesprek kunnen voeren ben je al verder dan ik gedacht had dan je zou komen :)

Pfff 3 weken overtijd lopen :confused: Nou dan zou ik, als ik max 41 weken was gaan janken en zeggen dat ik het niet trek en pijn heb en blalbablaal, ook al zou het niet zo zijn... Wie weet wat het uithaalt..

18. monkeylove

Daantje nee dat is niet erfelijk helaas :(
    Mijn moeder had ook onwijs makkelijke bevallingen van mij en mijn zussen maar bij mij was het een heel ander verhaal helaas.
    Wat wel bij mij klopt is dat ik deze zwangerschap het meeste "voorwerk"heb moeten doorstaan en dat dit toch wel mijn snelste bevalling was (Wel 9 uur maar vergeleken bij die andere 2 peanuts :) ) Hoop dat dat voor jou ook opgaat ;)

19. monkeylove

Whaha Ingrid, nou het kan ook anders lopen. Ik was heeeeel blij dat ik mijn koffertje in had gepakt want mijn bevalling begon niet rustig met weeen om de zoveel minuten maar ik had echt meteen een weeenstorm toen het begon :confused:
    Kon alleen maar liggen en moest ondersteund worden naar de auto haah...
    Kon niet eens meer een droge broek aantrekken nadat mijn vliezen gebroken waren dus....

HUP INPAKKEN DIE KOFFER!!!

20. monkeylove

Ik had dat trouwens ook met bepaalde shirtjes en slaapjurkjes die ik aanwou bij de bevalling maar ook wel erg lekker zaten tijdens de zwangerschap. Steeds trok ik het weer uit die tas, dan snel wassen en weer in de tas gooien and it went on and on and on haah... Gelukkig had ik het goed gepland en zat alles schoon in mijn tas toen ik ging bevallen,...

Deel Deze Pagina