Zo vind het wel meilijker nu op alles te reageren nu ik die kleine heb maar ik weet hoe moeilijk de laatste loodjes van de zwangerschap zijn en hoe BLIJ ik met dit forum was dus ik blijf gewoon mijn best doen alles bij te houden en de meiden te steunen tot iedereen bevallen is... Daarna ga ik wel eens op het mamaforum praten want dat trek ik nu echt niet Sen, hoop dat je een rustig nachtje hebt gehad, ik ouw dak bij je in de buurt woonde dan had ik af en toe op je kiddies gepast zodat je lekker kon gaan slapen met je mannetje maar helaas....
morgen hier slaapt de kleine ook nog naast me in zijn wiegje hoor en dat zal nog wel een week of 2 zo zijn tot mijn buik weer helemaal beter voelt en dan gaat hij naar zijn eigen kamer want vanaf 6 wkn krijgen ze hun eigen slaapdingen al en dan went hij eraan om bij ons te liggen dus das niet echt de bedoeling... afgelopen nacht heeft rajah heerlijk geslapen om11 uur een fles en toen om3.30 en 7.00 weer ik ben gelukkig bijna van mijn stuwing af het is nu nog een klein beetje en ik lek nu nog uit een borst ipv twee.... nou verder gaat alles wel goed.....gr heidi
Ik zou niet steeds bij links gaan aanleggen, want dan word die steeds gestimuleerd, Bovendien kan de productie rechts stil komen te liggen. Als de linkerborst erg pijnlijk word moet je oppassen voor borstonstekingen. Wat je kunt doen is 's ochtends de linkerborst helemaal leegkolven. Dit voor 1 of 2 dagen als het dan nog zo erg is. Dit advies heb ik van de lactatiekundige gekregen bij Damian en heeft hier goed geholpen. Niet steeds een beetje afkolven want dit geeft dezelfde prikkel als steeds weer aanleggen en zal dus de productie doen toenemen.
Helaas helaas zo te lezen nog geen volle maan baby's MisSil, fijn dat je een vredesstilstand hebt met je schoonmoeder. Bloem, is er niemand in je familie die nog een wiegje heeft staan? Ik heb het wiegje van mijn zus. Damian sliep gelijk op zijn kamertje maar toen sliepen wij in de kamer ernaast. Nu slapen wij op zolder en dat vind ik te ver weg dus slaapt Roan wel bij ons op de kamer en het bevalt mij erg goed. Ik hoef niet eens mijn bed uit, heerlijk! Susanne, hoe is het vannacht met Nikita gegaan? Ook hier zijn er nachten dat Roan op mij slaapt. En wat iemand anders ook schreef onbewust hou je er in je slaap toch rekening mee. Nou ik ga maar even opruimen hier, lijkt wel of er een bom ontploft is hier. Nog meer mama's die hier weinig gedaan krijgen? Als Roan slaapt wil ik ook nog aandacht aan Damian geven maar kom zo weinig aan dingen toe.
goedemorgen, helemaal in shock hier hoor! wordt wakker vanmorgen, maan weg en geen baby ja dat was niet de afspraak! Ik hef bij deze mijn lidmaatschap van vollemaanclub op, anders moet ik tot 16 augustus wachten en daar heb ik echt geen zin in! IK WIL IN JULI BEVALLEN! kreeg net met de post trouwens nog een drukproef binnen (heb er nu 2 en die mensen in breda dus 1), alleen nog geen mailtje met sorry voor de slordige fout, en dat is eigenlijk wat ik netjes zou vinden... Miss sill, blij datje met schoonmoeder gesproken hebt. hetis een begin in ieder geval als jullie gewoon 'normaal' met elkaar door een deur kunnen. Vriendinnen hoef je niet te worden, maar dis al lekker! schoonouders komen straks op visite, zijn deze week teruggekomen van vakantie... en blij dat ze terug zijn voor de kleine (nou sorry, ik niet ) gaan vanmiddag nog even ikea doen, moeten nog wat spullen voor in huis hebben (handdoekenkastje en dat soort onzin...) maar heb geen zin om naar heel duur meubelboulevard ervoor te gaan... fijne dag vandaag knuf rensie
nou meiden hier heel de nacht rugweeen gehad en vanmorgen last van me buik dus ik dacht YES het gaat beginnen, maar helaas het is nu weer rustig Ik verlies wel wat druppels vocht en ben bang dat het vruchtwater is. Denken jullie dat het verstandig is evevn langs het ziekenhuis te gaan? vooral omdat mijn gyn er niet is natuurlijk.
Miss Sil, wel prettig dat het enigszins weer oké is met je schoonmoeder..., Maar er zal nog wel een tijdje overheen gaan voordat je dit allemaal bent vergeten... Ingrid, nou dat hoop ik toch inderdaad ook niet... In het ergste geval ga ik ervan uit dat ik 2 weken overtijd loop, maar ik hoop dat er dan toch snel actie wordt ondernomen... Rensie, hier heb ik het abonnement ook maar opgezegd... Want ook hier heeft het niet geholpen helaas... Maan weg en nog geen baby.... En ik ga inderdaad ook zeker niet wachten tot 16 augustus.... Ik spring weer even lekker onder de douche en dan maar eens kijken wat we vandaag weer voor spannende dingen gaan doen ?
Hahahaha. Ik was ook helemaal verbaasd dat NIEMAND is bevallen vannacht.... Jammer! Mila: ik had gisteravond en vanacht ook wat weeen. Geen heftige maar ze waren er wel. Met gode hoop dus gaan slapen, maar helaas. Werd vanochtend weer gewoon wakker zoals ik altijd wakker word: met een bolle buik . Rensie: vind het wel schandalig dat ze geen excuses hebben aangeboden hoor. Heb je ze al gebeld? Anders zou ik dat dus echt even doen. Ik weet niet zo goed wat ik dit weekend moet gaan doen. Durf eigenlijk niet te ver weg. Kleintjes was namelijk weer uit bekken gekomen dus als vliezen breken moet ik meteen gaan liggen (dus zoals iemand hier zo mooi vertelde: als het in de AH gebeurt lig je daar ineens op de grond tussen de doperwten en de wortels )
hihi, zie je al liggen tussen de blikken knakworst! heb drukker niet gebeld, maar wel gemaild dus. Kan alleen e-mailcontactgegevens vinden en geen tel.
Goedemorgen allemaal! Nog geen babynieuws zie ik, jammer! H Hier lekker geslapen, Indi heeft goed gedronken vanacht en mijn linkerborst doet nu veel minder pijn. Volgens mij was het gewoon heftige stuwing. Iemand vroeg of ik 2 borsten gaf of 1. Ik geef 2 borsten, eerst drinkt ze de ene zo goed als leeg en dan aan de andere voor zover ze nog wil. De kraamhulp noemde dat het ´´toetjesborst´´ En dan de volgende voeding begin ik met de borst die ze als laatste gehad heeft. Mila: Balen dat het niet door gezet heeft! Rensie; wat raar zeg dat ze jouw geboortekaartje zomaar naar iemand gestuurd hebben. Een mailtje met excuses zou dan wel op zijn plaats zijn! Niesje; Als ik kolf doe ik het direct na de voeding dus dan is het geen stimulans zeg maar.. Heidi; Fijn dat alles goed gaat! Hier slaapt de kleine ook nog bij ons in de kamer maar ik wil der vanacht wel in de ledikant gaan leggen.. Miss sil; Fijn dat je het weer bij gelegd heb met je schoonmoeder.. Ingrid; Heb je je koffer al ingepakt? Nou voor de rest weet ik het niet meer. Het is hier rotweer maar we gaan lekker het winkelcentrum op met de kinderwagen. Ze zit al ver boven het geboortegewicht en ik heb wel zin om er even tussen uit te gaan. En het winkelcentrum is overdekt dus dat moet geen probleem zijn! Fijne dag allemaal en ik hoop dat er snel weer meer babynieuws is!
Ben benieuwd of ze er op terug komen. Zou anders wel erg schandalig zijn. Fouten kunnen natuurlijk gemaakt worden, maar dit is wel een erg knullig foutje.
hey dames, even gauw tussendoor...nog steeds geen baby hier... wel sinds gisteravond 19 uur elk kwartier harde buiken wat pijn doet en dit ging de hele nacht door maar werd niks erger en ik heb er nog wel redelijk doorheen geslapen. Ik hoop toch zo dat het nou een keer doorzet zodat het strippen dinsdag niet nodig zal zijn. Verder niet bijgelezen...sorry
vond ik nou ook! maar ja, ik hoor het wel van ze en anders stuur ik nog een mail, maar vind dat ergens nu aan hen!
kwebbels, misschien je tekst boven je avatar nog even aanpassen.... veel plezier vandaag met kleine naar buiten!
ik zorg er in ieder geval voor dat ik nou niet meer wegga..vertrouw het toch niet helemaal maar 1 harde buik per kwartier stelt nog niks voor....
goedemorgen nou zoals ik net al op miss sil gereageerd had heeft hier de volle maan zijn werk dus ook niet goed gedaan. gister heb ik me wel de hele dag min gevoeld en toen ik gisteravond in bed ging had ik er wel een goed gevoel bij. zo van nou het kon nog wel eens. maar ja helaas dus niet. al had ik rond 1 uur vanacht ineens dat ik continu naar de wc moest alsof alles leeg moest ter voorbereiding en vervolgens kreeg ik inderdaad ook wat gevoelige harde buiken, maar ben dus in slaap gevallen en nu is het weer net als gister overdag. vaak naar de wc, kort vor de kont en voel me sowieso vreemd, wie weet wat het betekent, het zal wel niks zijn. maar 1 ding weet ik wel. ik dacht dat ik het vorige week allemaal al zat was, maar dat gevoel groeit nog steeds met de dag. nou weer even genoeg geklaagd. dames fijne dag en misschien nog wel tot later. vanmiddag krijgen we nl visite dus zal weinig online zijn vandaag.
Aangezien de kleine zich vannacht niet heeft laten zien, ga ik voor vandaag of morgen... Vandaag zou mooi zijn, want dan zorg ik er even voor dat we weer wat dichter bij de 4% komen En morgen, tja, ik wil gewoon niet meer zo lang wachten, dus ik kijk nog niet verder vooruit