Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Daviolo, kijk maar eens in mijn fotoboek, toen was ik 2 dagen verder als jou... pfff hoe bedoel je dik :s

2. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    Nou dames , net ff m´n zus verteld en ze was erg verbaasd!
    ze vond het super leuk!
    lekker samen zwangeren dus.
    ik ga zo naar dromenland.
    Tot morgen allemaal!

gr mayo

3. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Leuk! Goed om te horen Mayo!

4. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    he mayo, was idd wel benieuwd naar de reactie van je zus! Ik heb het ook mijn zussen verteld. ze waren allemaal erg verbaasd en erg blij..
    Maar ik hoor iedereen hier over al broeken shoppen en andere kleren.. durven jullie dat al aan? in de zin van; zijn jullie niet eerst liever die twaalf weken over?
    Tsja, ik zou het liefst nu al gaan shoppen, maar ik denk zo; nou nog maar even wachten want het kan nog honderd x anders lopen!
    Hoe ervaren jullie dat meiden?
    ben benieuwd!

5. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Keniaamtje; ik woon net als mama van perine in Duitsland.

Daantje86; Ben nu wel erg benieuwd wie je precies bent, want ik ga de herhaling morgenmiddag om twee uur kijken.(Mijn man kan niet zonder zijn Prison Break)

Ik heb trouwens wel broeken die een klein beetje strak zitten aan het eind van de dag, maar ben echt nog geen zwangerschapskleding nodig....durf het ook nog niet te kopen voor ik 12 weken ben...haha

liefs pat

6. Diavolo

Diavolo Actief lid

30 mei 2007
    187
    0
    0
    Maareh je ehbt idd een buik monkeylove, maar t is je derde he hihi :)

Maar hoe zit het met de weegschaal? Of wegen jullie allemaal niet? :)

7. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    hoihoi, ik heb afgelopen dinsdag mn eerste echo gehad, en er zit dus echt iemand :D en het hartje klopt
    3 december krijg ik een nieuwe echo, dan gaan ze ook meten want dat kon nu nog niet, het was nog te klein

8. mandy80

mandy80 Actief lid

2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hey meiden,

hoessie nu? hier loopt alles heel lekker, alleen vanaf een uurtje of half 23 tot 1.00 ben ik vaak misselijk en ben vroeg wakker!
    Iedereen weet het nu dat we zwanger zijn!
    Ik ben zo blij, niet normaal, krijg die smile echt niet weg ( of me man moet weers in discussie willen! lastpak af en toe!)
    volgende week vrijdag intake bij de verloskundige!

ik vind het allemaal reuze spannend!

liefs mandy

9. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Hoi Meiden,

laat ik ook eens een berichtje plaatsen...

Het is allemaal zo spannend, omdat ik voor mijn NOD positief testte ....moest ik eigenlijk vandaag of morgen ongi worden....

En toch ben ik er nog bang voor maar ik zal niet de enige zijn...

Gelukkig heb ik vannacht wel doorgeslapen en heb ik niet meer van die buikkrampen gehad.... Nu wel last van onder in mijn rug maar dat is ook een kwaaltje dat ik zo zag! :)

Verder ga ik nog geen zwangerschapskleren kopen voor de 3 mnd en ik koop ook geen dingetjes voor ons kindje!

Hebben jullie het al aan de vaders en moeders van jullie verteld ....? En hoe origineel zijn jullie geweest?!

Bij ons weet nog niemand het !

Veel liefs van mij

10. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    wij hebben een ehbo doos gegeven (eerste hulp bij oppassen) met een slabbetje, zwitsal, pyamaatje, speen etc.!
    Groetjes Jeldou

11. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

maar dat jij dat aan durft om dat nu al te vertellen....of wisten je ouders dat jullie bezig waren?

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Goedemorgen dames!

Meiden voor de echo vandaag, succes he! :D

Wij hadden al wat dingetjes gekocht voor de baby, ik zit niet zo met de 12 weken grens want heb genoeg mensen om mij heen (en ook op het forum) dat er NA die 12 weken ook genoeg fout kan gaan...als je echt zekerheid wil moet je pas spullen kopen als je baby geboren is, en " goedgekeurd" is met de apgartest..Ik ben in de zeven weken, een kilo aangekomen maar het is meer het zwangerschapsbuikje en mijn verdwijnende taille wat ervoor zorg dat ik niet meer in mijn broeken kan. De positiebroek die ik gisteren bij H&M heb gekocht is gewoon een 36, dus kom niet door het eten anders hadden andere delen ook dikker geworden..
    Ik had met mijn eerste zwangerschap rond de 10-11 weken een buikje, dus vind het niet echt raar dat ik nu 6 jaar later met 7 weken al niet degelijk mijn broeken pas.

Nog iemand rare dromen gehad vannacht...? :)

13. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Heb gister mijn ouders het verteld..
    Gister naar prenatal... spenen gehaald.. met opa en oma er op.. in laten pakken en op weg naar ze...
    Bij de koffie gaf ik ze allebei een pakje...
    ME vader meteen er aan ruiken ik moest lachen..
    ( normaal geef ik altijd zijn geurtje)
    Dus samen uitpakken.... goed lezen en toen kwam het besef...
    Ben een papa's kindje dus die vloog me meteen om me nek... en meteen of gaaf en dit en dat en zus en zo.. En me moeder vond het ook super.
    Meteen ik wil 1 dag oppassen.
    Hier ging het dus erg goed.

Weet dat het vroeg is met vertellen... maar stel dat het mis gaat heb ik wel steun van ze.

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Geweldig he die reacties :D :D :)
    En wat een leuk idee zeg met die spenen!
    Mijn moeder zeg altijd: oma zijn is het leukste wat er is!
    Je heb gelijk, ik heb de 2de zwangerschap niets verteld totdat ik met 9 weken een miskraam kreeg, toen moest ik het hele verhaal op hun schoot gooien. Niet alleen erg heftig voor mij, maar ook voor mijn ouders.!

15. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Dit is mijn 1e.. dus toch al anders.. en ben de jongste me andere zussen hebben al kids.. dus vind het toch wel iets...
    Dit weekend gaan we ook mijn stiefdochter op de hoogte stellen.... Haar echte moeder weet het al...zodat ze daar mee kan praten.
    Ze is 8 en erg wijs voor der leeftijd en wil het erg graag... dus kijken hoe die gaat reageren

Ik vind het super en wil het liefste op de kerk staan en schreeuwen.. maar goed doen we nog ff niet.

16. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
  17. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    goedemorgen meiden,

iedereen die vandaag de echo heeft veel succes!

ik kan echt niet alles meer bijlezen, maar daar zullen we meer meiden last van hebben.

Ik zit lekker thuis in mn pyama achter de laptop, het netwerk op mn werk ligt eruit en van huis uit kan ik er wel op, dus lekker een ochtendje thuis werken.
    Vanmiddag lekker naar stal, wij hebben een manege.
    Een vraagje aan de andere paardrijdende meiden: blijven jullie gewoon rijden, zijn jullie voorzichtiger? hoe doen jullie dat met rijbroeken?
    ik pas de mijne nu al niet meer, dus ik heb broeken van anderen geleend. ik heb wel gehoord dat er zwangerschapsrijbroeken zijn, maar alleen in duitsland. en die kan ik dus niet vinden.
    dus... hoe doen jullie dat?

Voor dat rest gaat het zo zn gangetje hier. af en toe misselijk, vooral als ik 'moet' eten.
    En mn buikje zet wat uit.

Nou ik probeer vanochtend wat meer bij te lezen!

groetjes Memoiikke

18. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Goedemorgen,

ja, wel gedroomd Patricia, maar niet fijn. Droomde dat we voor de echo gingen en dat er geen hartslag te vinden was...
    Gelukkig voelen mijn boobs goed beurs aan vandaag dus dat geeft weer moed ;)
    Memoiikke, ik rij vrijwel nooit met rijbroek, meestal spijkerbroek of soms zelfs joggingbroek, maar ik rij alleen recreatief, met barefootzadeltje.

23 nov Mirre gyn 2e echo om (8.15)
    23 nov Lientje vk + 1e echo (10.00)

Nou Mirre, als het goed is ben je al geweest!
    Lientje, je bent vast al onderweg, toitoitoi!

19. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    wow, wat heeft iedereen snel een echo... Ik wil zó graag weten dat het goed zit, maar mijn VK doet een echo pas rond de 12e week. Ik ga haar wel vragen of het nog voor het einde van het jaar kan, dan durf ik het met oud en nieuw iig tegen vrienden te vertellen. Maar het liefst zou ik binnen een paar weken een echo krijgen, ik ben zo bezorgd dat het niet goed zit...

Deel Deze Pagina