Mogge allemaal, Hier is alles rustig. Alleen overal spierpijn, in mn liezen, rug en bovenbenen enzo. Het lijf is het nu ook echt zat blijkbaar. Gisteren hebben we Chris verteld dat het een zusje wordt. De school is toch afgelopen nu, dus hij heeft niet meer zoveel gelegendheid om zich te verspreken voordat het dinsdag ofzo is. Hij vindt het prachtig. Dan hebben we van alles evenveel zei hij. (we hebben 2 mannetjes honden en 2 meisje konijnen). Ik kan nu dus pas alle verstopte kleertjes in de kast leggen, dus ik heb weer wat te rommelen in de babykamer. Als ik terugdenk aan de bevalling van Chris en hoe die verlopen is, ga ik ervan uit dat ik dinsdag ons meiske vast kan houden. Daar richt ik me dus nu maar op. Meiden die al bevallen zijn: Het klinkt best pittig al die gebroken nachten en zorgen om de voeding enzo, maar het klinkt ook heerlijk als ik lees hoe lief de kleintjes zijn en als ik de prachtige foto's zie van iedereen. Jullie hebben het stuk voor stuk geweldig gedaan! Medewachters: Ik hoop voor iedereen dat het wachten snel over is en dat we allemaal juli kindjes krijgen. Nog even doorzetten, ze komen eraan! Liefs, Lientje
Goedemorgen allemaal. Was ik ook weer ff. Esmée is sinds gister 110 gram aangekomen! Jippie! Was toch wel ongerust.. Ze is zo makkelijk.. Huilt bijna niet... Gister om 21:15 voeding gehad, toen om 1:30, toen 3:30 nog ff en toen sliep ze door en hebben we haar om half 9 maar wakker gemaakt.. Heerlijk... Geen beebnieuws helaas zag ik.. Komt er weer een babyboom aan? Liefs..
Lientje: leuk dat chris zo reageerde. Hij ziet het wel zitten dus een zusje. Wel lekker om weer ff te rommelen in de babykamer. WIj hebben de kleertjes ook verstopt en ik kan bijna niet wachten tot die allemaal in dekast te gaan hangen. Wil nu het risico niet lopen dat er ineens iemand langskomt en babykamer wil zien en ineens de deuren open trekt van de kast.... Wacht maar ff tot bevalling door gaat zetten, misschien heb ik dan nog alle tijd om tussen de weeen door de kast vol te hangen
Knuffelkonijn, Hoe krijg jij die, overigens schattige foto's zow mooi in je venstertje? Welk programma gebruik je?
Meis, ben nog niet bij met lezen maar ik hoop dat je een betere nacht hebt gehad dan de nacht ervoor. Als je zo gesloopt bent waarom vraag je dan niet of je ouders of schoonouders de kleine een nachtje willen nemen. Hebben jullie even de kans om bij te slapen. Hebben wij ook met Karsten gedaan en je knapt er echt van op. Mits je het natuurlijk aandurft om hem nu al een nachtje kwijt te zijn.
Bedankt voor de link, ik zal eens kijken. Al denk ik niet dat we nog een wiegje kopen en huren zal ook wel wat kosten denk ik, vind ik een beetje zonde van het geld. Het ledikantje past iig prima alleen is de babykamer wat leger
Heeft wel met gewicht te maken geloof ik. Vanaf zijn geboorte mocht hij 's nachts al een ruk van 6 uur maken. Hij was toen 3800 gram.
SPANNEND . Als je denkt dat het vruchtwater is gewoon contact opnemen! Heb je al op je hand geblazen?
Buddy: zit ff naar je banner te kijken, maar dat kleine mannetje van je is al 3 weken. Goh wat gaat dat snel zeg!