Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
  2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb heb even snel sinds gisteravond door de pagina's gescrollt op zoek naar baby nieuws maar helaas het was denk ik te bewolkt! :(

Ga nu snel Karsten in bad doen en zijn fles geven en ook Sven en Maarit badderen want moet zo naar een bruiloft in de buurt van Maastricht dus daar zijn we ook niet binnen een paar minuten.

Ben vandaag ook niet meer online.

Hoop dat er nog veel dames vandaag mogen bevallen! :)

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ja ongelooflijk he :D. Hij is gewoon over 5 dagen al een maand :confused:. Hoe is het met jou?

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Slapen kinderen eigenlijk sneller door als ze flesvoeding krijgen?

Zooo, zoals gezegd vanacht weer een wat mindere nacht gehad. We hebben het ledikantje bij ons op de kamer gezet, maar hij was de hele tijd aan het jengelen :(. De rest van de nacht heeft Wessel dus maar lekker tegen me aan gelegen. Misschien ook een tip voor jou Susanne?

Hier trouwens wat last van mijn rechterboob :( :( . Weet niet wat het is, maar het is heel gevoelig...

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ola!

Nou geen babynieuws! :(

KLEINTJES KOM NOU!

Vind het moeilijk om alles nu bij te houden hoor sorry ladies. Maar leef wel met jullie mee hoor!
    Voor alle wachtende dames...DIKKE KNUFFELS VAN MIJ EN TYGO!
    Hier een ruk nacht achter de rug...ik ben zooo moe!
    Hugh vind het allemaal nog een beetje eng omdat Tygo nog zo "klein" is maar vannacht was ik er echt ff klaar mee en dat voelt de kleine natuurlijk. Kep Hugh de fles laten maken en geven, al ging het laatste stukkie niet goed. Daarna zelf maar verschoond maar onze Tygo heeft de nare gewoonte om tijdens het verschonen nog ff door te poepen en te piesen dus kost het me 2 luiers, 100 doekjes, mijn pyama want we piesen natuurlijk ookk mama ff lekker onder! en een aankleedkussenhoes. Dussss vannacht de wasmachine maar weer aangezet!

Vanmorgen visite gehad van kennisen van Hughs ouders, zijn een beetje van die verdwaalde hippies hihihhi. Maar ze hebben wel leuke kadootjes gekocht.

Gister nog een discussie met Hugh's oma gehad. Zij "eist" van ons dat we alle Zwitsal producten gaan vervangen voor "Greenpeace" vriendelijke producten want Zwitsal is slecht voor het kind (mogelijk kankerverwekkend, MOGELIJK dus niet wetenschappelijk bewezen dusssss is mijn mening) ?
    Nou ik gebruik nu al 30 jaar Zwitsal merk er niets van. Maar dat doen we dus niet...we hebben zo veel en we krijgen ook veel en tis gewoon heerlijk spul. (overgroot)Oma wil het dus allemaal wel betalen maar dan nog...als het echt zooooo slecht is mag het toch niet in de handel blijven?
    Wat is jullie mening hierover?

Ga straks maar ff wat boodschappen doen en mss nog ff een proefrit maken bij de Nissandealer.

6. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Silla: ik zou gewoon gebruiken wat jij en de kleine fijn vind hoor. Ze bedoelt het natuurlijk wel goed, maar jij moet er mee werken en de kleine moet er mee verzorgd worden.
    Sommige mensen bemoeien zich overal mee (al ga ik altijd maar uit van de goedheid van de mens....)

Mijn schoonmoeder is het weekend weg, kreeg ik net een sms of alles nog rustig was..... heb haar gister nog gezien pfffff.
    Begin dat nu wel beetje beu te worden hoor. Als er wat is horen ze het vanzelf. Worden / werden jullie daar ook niet gek van?!

7. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    hello...

ben ff niet online geweest het was hier zo druk met alles...
    Het gewone leven is hier min of meer weer begonnen dus nu is het best wel druk :D Maar het is niet erg hoor vind het wel lekker... Gister moest ik nog even met brenden naa rhet ziekenhuis omdat hij nog steeds last heeft van het zuur. Hij heeft nu medicijnen gekregen (pilletje moet oplossen in water en dan met spuitje in zijn mond doen :( )
    Hij woog gister 4180 gram... dus hij was deze week mooi rustig gegroeid. Hij mag nu over naar 150 cc en dan 5 voedingen dus hij moet die van de nacht overslaan :( daar zit ie nog niet op te wachten dus dan mag hij een halve voeding hebben.

ben nu alleen weer bang dat zijn darmen het niet aankunnen... maar de artsen zullen het wel weten toch?!

Zag dat sann, ramoontje en lissette volgens mij mama zijn geworden!
    Gefeliciteerd meiden!

Knuffelkonijn wat een mooie foto's zeg echt een schattig klein meisje!

Brenden ligt ook in een wiegje! pieter zei al in het ledikantje heeft hij de tom tom nog nodig :)
    Maar sinds hij op zijn eigen kamer ligt in de wieg slaap ik wel stuk beter en hij ook moet ik zeggen!
    is zoveel rustiger voor beide!
    Ik denk dat je het zelf moet uitproberen wat je het lekkerste :) vindt!

silla je moet toch zelf gebruiken wat jij wilt! Als zwitsal echt kankerverwekkend is dan was het toch allang uit de schappen gehaald!
    Het wordt idd al zoveel jaren gebruikt. Ik denk dat als je zo bezig gaat je alles wel kan vervangen want overal is volgen mij wel wat van te zeggen...
    je moet natuurlijk wel je eigen gevoel volgens als jij het niet vertrouwd meot je het voor jezelf doen ;) trouwens brenden heeft ook die gewoonte om alles onder te plassen en te poepen haha.gister zelfs nog de arts volledig onder geplast :)

8. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zwitsal kankerverwekkend :( Yeah right, net of ze dan nog gebruikt zouden worden. Dan kan je ze net zo goed een sigaretje aanbieden :)
    Nah dat zijn echt van die fanatiekelingen die willen overtuigen van het beste van milieuvriendelijke producten en alles maar soms gaat het wel te ver hoor met hun overtuigingskracht :(
    Ieder logisch nadenkend wezen weet ook wel dat Switzal no way slecht is maar owkee...
    Denk maar zo, het zal wel goed bedoeld zijn :p

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hallo allemaal,

Ik moest helaas lezen dat er helemaal geen volle maan baby's zijn geboren. En ook hier helaas niet.
    Dus ook hier wil ik graag het abonnement op de volle maan club opzeggen, al had ik hier slechts een proefabonnement van 1 deelname :) . Als ze bellen voor verlenging zal ik ze vertellen dat het absoluut niet is, wat ze ervan zeggen :) .

Verder is er meer geschreven door de mama's als door de toekomstige mama's en helaas kan ik daar weinig aan toevoegen.

Wendie ik zag wel wederom super lieve foto's van Esmée voorbij komen: wat een mooi meisje!

Verder weet ik niet wat ik van dat kankerverhaal van Zwitsal moet denken. Tegenwoordig schijnt alles kankerverwekkend te zijn: zelfs Coca Cola Zero hoorde ik laatst nog op een feestje. Ik moet zeggen dat ik me er niet door laat afschrikken: heb hier alleen maar Zwitsal producten staan eerlijk gezegd en voor mezelf gebruik ik ook een aantal producten al een paar jaar.

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Yep ik begin het langzaamaan ook te krijgen: iedereen blijft maar vragen, zelfs mensen die je nooit ziet of spreekt. En elke keer kan je hetzelfde verhaal weer afsteken. De buurvrouw hier op de hoek heeft bij haar de telefoon eruit getrokken, omdat ze ook helemaal gek werd van alle vragen. Ik begin er ook naar te neigen om dat te gaan doen.

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemiddag,

Zag dat er geen baby's geboren waren vanacht, jammer!

Verder wel terug gelezen maar eigenlijk weinig onthouden.

Hier wel lekker geslapen opzich. Heb nog steeds mijn koffertje niet ingepakt maar ga er vandaag wel mee beginnen, zijn een paar kledingstukken die ik er in wil hebben en verder eigenlijk niet meer aan heb dus die kunnen er al in. Verder denk ik dat ik het ook maar zo ga doen dat ik wat ik nu nog aan wil en dan ook maar snel ga uitwassen als ik het aan heb gehad. Denk dat ik er nu maar eens mee ga beginnen, zal ook eens kijken waar ik het eigenlijk in ga stoppen. Vind een weekendtas eigenlijk weer zo overdreven dus denk dat het een rugzak ofzo word.

Ow ja vroeg een paar dagen geleden voor tips om iets te doen ipv beschuit met muisjes en denk dat het de slagroomsoesjes worden opgesneden met daarop dan de muisjes. Vind eigenlijk zowel beschuit als muisjes niet te eten maar slagroomsoesjes vind ik wel weer lekker dus dan kan ik die ook nog altijd gewoon op eten :D

12. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Over die weekendtas: wij hebben onze trolley klaar staan hoor! Lekker makkelijk en op zich ook redelijk groot, maar in een rugzak paste niet alles wat op het lijstje staat.

Beschuit met muisjes: heeeeeerlijk, alleen muisjes met slagroom, dat lijkt me een mindere combinatie. Misschien eerst eens uitproberen ;) .

13. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Over het algemeen wel, bv is lichter verteerbaar. Maar het is geen garantie hoor want Damian bleef 's nachts komen ook met flesvoeding.

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat is waar, weet niet of de combinatie echt super is. Zal het Roeland eens voorzetten kijken wat hij er van vind :D Volgens mij heb ik nog een trolley bij mijn ouders staan, verder alleen maar een grote koffer hier en dat vind ik wel weer wat overdreven. Heb alle babyspullen al wel ingepakt in de verzorgingstas dus alleen mijn eigen spullen moeten er in. Kijk wel eens hoever ik kom.

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ik heb niet bijgelezen maar wel lekker geslapen eindelijk.
    ze heeft deze nacht lekker bij ons in bed geslapen en gedeeltelijk in haar eigen bedje. halleluja hihi
    we kunnen niet vragen of opa of oma op willen passen want de opa en oma van mijn kant wonen in almere( uur heen en uur terug) en de opa en oma van jroen kant wonen in tilburg(1,45 uur heen en 1,45 uur terug) hihi. mijn zus woont wat dichterbij maar dat durf ik niet aan. zij kan n iet eens de fles geven en zorgen dat nikita t binnen houdt. dus dat feest gaat niet door.
    we nemen haar gewoon mee naar bed en kijken per dag hoe t gaat. als ze diep slaapt en ik wordt wakker leg ik haar gewoon in bed en kijk wel wanneer ze begint te huilen.
    ze ligt nu ook lekker te slapen tegen mij an maar ik moet ff naar t toilet dus ik ben er later weer ff.

groetjes susanne

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Komt mijn vader net binnen met zo'n leuke opmerking: Ben je nou nog niet aan het bevallen, wanneer ga je daar eens mee beginnen word wel een keer tijd hoor. Hoezo ongeduldige opa :) :) :)

17. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Voor de 1ste keer opa?

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Inderdaad, wij zijn ook de enige die voor kleinkinderen zorgen want mijn zus die wil geen kinderen en mijn broer en schoonzus kunnen helaas geen kinderen krijgen. Wel zijn ze nu druk bezig met adoptie dus hopelijk gaat dat lukken. Maar ja nu dus extra ongeduldig.

19. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Hoi meiden,

Ik heb vanochtend van Mirre een sms gekregen!

Het gaat goed met haar ondanks een zware bevalling van 24 uur! Zowel moeder en zoon doen het hartstikke goed en ze zijn lekker aan het bijkomen!
    Ze wilde dat ik tegen jullie zou zeggen dat ze zodra ze even kan zichzelf even komt melden!

Alle bevallende dames wenste ze veel succes en de nieuwe mama's gefeliciteerd namens haar!

Ik ga zo even teruglezen!

Hier trouwens in de box op de buik geprobeerd en dat is een hele goede tip hij slaapt als een roosje!

xx Nina

20. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Yep, wordt er soms helemaal gek van, maar dan probeer ik maar weer te denken dat ze het goed bedoelen... :(

Deel Deze Pagina