Ik bel expres al "anoniem" met mijn gsm anders is het helemaal paniek als ik toevallig bel om zomaar iets en ze missen een oproep Verveel me zo ..... pfffff
Lientje, heel veel sterkte nog deze laatste dagen. Ik hoop voor je dat de kleine alsnog besluit om uit zichzelf te komen zodat je niet hoeft te worden ingeleid.
Mijn huisarts is ook niet echt te spreken over Zwitsal en dan met name voor babytjes met een extra gevoelige huid. Volgens haar drogen juist produkten van Zwitsal het toch al tere babyhuidje te veel uit. Zelf gebruik ik produkten van Sebamed of eigen merk Kruidvat (op advies van de kraamhulp) voor Alyssa en voor deze kleine uk zal ik deze produkten ook gaan gebruiken.
Mijn ouders worden ook voor de 1ste keer opa en oma en vooral opa is daar heeeeeel erg blij mee. Krijg ook heel vaak hele lieve sms-jes van hem en moeders die belt 2 à 3 keer per week. Voelde me gisteren daarom ook best wel slecht toen ik vertelde dat er zoveel gebeld wordt en dus eigenlijk gewoon teveel. Hoop niet dat ze het heel slecht op pakken, maar ook al zijn het je ouders..................ook die moeten niet blijven vragen...............hoe lief ook bedoeld.
Dat is wel weer zo, maar als je zelf al zo tegen het feit aan loopt te hinken dat je overtijd loopt en je krijgt steeds maar weer die vragen daarover en je moet steeds datzelfde verhaal afsteken, dan werkt dat alleen maar averechts. En dan ben ik nog niet eens es overtijd, maar ook ik wil niet immer hetzelfde verhaal afsteken: als het gisteren goed ging, gaat het vandaag ook goed, zo denk ik dan maar. Er hoeft niet elke dag een update te volgen
Hee meiden, daar was ik weer eens! Ik vind het echt zo vervelend, maar ik kan het gewoonweg niet meer bijhouden! Weet wel dat ik veel aan jullie denk, vooral aan de meiden die nog moeten bevallen en dan vooral aan de meiden die al zover overlopen (Lientje, een dikke knuf!). Hier gaat alles eigenlijk heel goed. De bv loopt nu zeer lekker sinds ik ben begonnen met een tepelhoedje. Marin groeit ook lekker. Sinds vandaag een nieuwe kraamhulp en die bevalt nog beter als de eerste! Verder niet zoveel te melden. Zal nog even een foto proberen te plaatsen!
Mirre! Gefeliciteerd! Hoe heet de kleine eigenlijk? Ik werd bij de laatste dgn v/d zwngerschap ook gek van alle sms/telefoontjes. Al kon ik SMS beter hendelen dan telefoon. Reageerde op een gegeven moment ook niet meer hihihi. Heel gemeen maar ja dat moesten ze maar begrijpen hoor. Inez..dat de huisarts er niet over te spreken is ivm het snelle uitdrogen vind ik wat anders dan dat iemand gaat roepen dat het kankerverwekkend is. Ieder huidje reageerd anders op producten dus het kan mss wel zijn dat Zwitsal niet voor elk babyhuidje geschikt is. Ik moet ook zeggen dat de bodylotion bij mij prima werkt maar Tygo heeft toch een nog wat extra gemende huid dan ik en voor hem moet ik olie gebruiken. Dus wat je huisarts zegt kan ik wel mee leven. hihi
He Veraatje! Geeft niets meid kep precies hetzelfde kan het ook allemaal niet meer bijbenen. Maar probeer wel de nog zwangere dames te supporten Wat een skeetje! En goed om te horen dat het zo lekker gaat!
Zooo ben me toch een partij chagerijnig. Hugh doet weinig in mijn ogen. Tygo ligt de hele dag te slapen! Het huishouden komt me m'n strot uit (wasmand is continue leeg, probeer alles gewoon een beetje bij te houden), tis RUK weer dan schijnt het zonnetje weer dan komt het weer met BAKKEN de lucht uit! en ik verveel me te pletter! Dussss . . . Volgende week gaat Hugh weer aan het werk na 1 week vakantie. Dus dan vraag ik me helemaal af hoe ik die week door kom gezien ik me dan nog meer ga vervelen. Maar goed 't zullen de hormonen wel zijn ofzo. Sorry voor mijn geklaag ik had gehoopt dat het na de zeer vermoeiende zwangerschap wel over zou zijn. . . Kep gewoon geen rust in mijn bibs. Juist omdat ik me weer "mens" voel wil ik zoveel doen, maar ja WAT!
Liesje, hoe gaat het nu met jou? Zet het al een beetje door? ? Lovelykids, kan me goed voorstellen dat je het helemaal zat bent... KLEINTJE VAN LOVELYKIDS.. KOM ER MAAR UIT... PAPA EN MAMA WACHTEN OP JOU! Lientje, gelukkig is bij jou inmiddels het einde ook in zicht... Je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg! Had je dat bij Chris ook? ? Of heb ik daar misschien overheen gelezen Knuffelkonijn, wat een onwijs schatje is Esmee ook.. Lief, lief, lief.... Bd, dat is bij mij nu ook zo.. De hele tijd vragen... Hoe gaat het? ? Rommelt het al? ? Het is lief bedoeld, maar wordt er wel heel erg moe van... Als er wat gebeurt, dan geef ik dat zelf wel aan... Ja toch? ? Veraatje, wat een lief meisje... Echt cute! Heerlijk zoals ze ligt te slapen.. Fijn dat verder ook alles goed gaat...
Nou Hugh zit alweer te twijfelen. Wil eerst nog het e.e.a. met zijn vader bespreken om er zeker van te zijn of dat geld allemaal wel doorgaat enz enz. Daarnaast is mijn moeder een goede onderhandelaar dus die moet eigenlijk ook mee, maar dat kon vandaag niet. Hoe dan ook het wordt weer een 10 jaren plan en daar baal ik van. We moeten gewoon een andere auto hebben want dit is niets. En...de wachttijd van de Nissan is ...9 maanden (als het ff tegenzit) tis een mega popu auto aan het worden. Nissan heeft nl. al besloten om 24 uur auto's te gaan maken ipv 9 tot 5 hihihi. Maar ja daarom wilde ik eigenlijk zsm een proefrit maken/bestellen en dan hebben we hem mss toch nog op tijd. Maar ja weetje ik zie het allemaal wel. Ik moet het allemaal nog maar zien....
En natuurlijk vergeet ik wat Ik kan niet zo snel de lijst vinden, maar voor alle nieuwgebakken mama's: Van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van!
Wat een scheetje Veraatje! Silla dat gevoel van verveling herken ik wel een beetje hoor! Indi is erg zoet en slaapt ook veel. En ik weet af en toe ook niet wat ik moet doen als zij slaapt hoor! Beetje raar...Ook mijn man heeft dat, maarja die was natuurlijk de hele week weg en die is nu opeens de hele week thuis dus voor hem is het al helemaal wennen! Nou ik heb alles wel gelezen maar er is weinig blijven hangen moet ik zeggen! Over het slapen bij ons in bed; dat doen wij eigenlijk niet. Ik vind dat veels te eng dat ik boven op haar ga liggen ofzo! Als ze 's ochtends de voeding krijgt dan wil ik haar wel is bij papa leggen om mezelf even op te kunnen frissen ofzo. Verder slaapt ze nu in de kinderwagen op onze slaapkamer maar overdag veel in de box en ook in haar ledikantje. Dat verschilt dus. Senninha; heel veel plezier op de bruiloft! Mijn linkerborst die zo n pijn deed voelt alweer veel beter aan! Hij staat niet meer strak, hij zit wel vol...Ik heb alleen echt super veel melk dus als ik de kleine meid aanleg spuit het er al uit Ook verslikt ze zich daar door pff...Maar goed beter te veel als te weinig denk ik maar! Nou vandaag heb ik de kraamhulp gevraagd een aantal dingen te doen en dan mocht ze van mij weg. Ze heeft het allemaal gedaan terwijl ik op bed aan het slapen was. Indi lag in haar bedje te slapen (ik wou gelijk testen of ik haar zou horen terwijl ik lag te slapen in ons bed en zij in haar bedje..) Maar goed toen is die trien zo weggegaan! Mijn man was ook weg dus ik lag te slapen en toen werd er opeens aangebeld, dus ik dacht nog '' de kraamhulp doet wel even open''. Nou die was er dus niet meer en ik was zelf te laat dus de kraamvisite was weer weggegaan Pff echt heel lullig voor hun dat er niet werd open gedaan. Maar jeetje ze kan toch even zeggen dat ze weggaat? Voor het zelfde geld had ik Indi niet gehoord als ze lag te huilen! Pfff Gelukkig morgen de laatste dag
Oh ja, ons eerste ritje met de kinderwagen buiten was erg geslaagd Lekker boodschappen gedaan en Indi sliep lekker door! Hier heb ik ook al het gevoel dat ik alles kan doen hoor. Maar goed laat de was enzo maar liggen voor de kraamhulp anders weet ze ook niet wat ze met der tijd aan moet..
Veraatje wat fijn dat het zo lekker gaat en wat een mooi meisje hebben jullie toch! Geniet maar lekker van je kraamtijd hoor, het forum is er ook nog als je weer wat meer tijd ervoor kunt vinden! Liefs, Lientje
Ik kan het met best voorstellen hoor Silla. Maar kop op meis, volgende week wordt het weer beter zeggen ze, dan kun je lekker met de kleine in de wandelwagen erop uit! Je moet ook weer een heel nieuw ritme vinden en dat heeft tijd nodig. Komt allemaal echt wel goed! Liefs, Lientje
Ja, bij Chris ben ik ook ingeleid na 42 weken. Het is hier blijkbaar fijn van binnen Alleen bij Chris was al mijn vruchtwater toen op en moest hij met spoed gehaald worden en nu is er nog volop aanwezig en het kindje maakt het prima, dus ze gaan het rustig aan doen bij het inleiden. Zelf was ik trouwens ook laat volgens mijn moeder en het kan erfelijk zijn. Dus het zal wel genetisch bepaald zijn. Maar gelukkig is inderdaad het einde in zicht. Ik heb me er ook maar bij neergelegd dat het niet vanzelf op gang zal komen zoals ik graag wilde.