Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Hallo iedereen!

Wat een snoepies niesje :)

Verder succes voor de dames, die aan de laatste loodjes bezig zijn! ik probeer het een beetje bij te houden, maar om heel eerlijk te zijn schiet het er nog al bij in :oops:

Hier gaat alles ok, ze eet,slaapt,poept en plast goed, heeft over het algemeen een zonnig humeur.

En ik trek het ook wel redelijk, vind het wel vermoeiend ineens hele dagen met kinderen om je heen.. maar wel gezellig.

Groetjes!

2. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Goed opgemerkt want dit schreef Minka de 18de op het forum:

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja zoiets dacht ik al, hoop dat ze dat van mij ook snel kunnen veranderen ;). moet dinsdag weer terug naar de vk en dan gaat ze me weer strippen, dus ben benieuwd, heb nog in totaal 2,5 dag voordat ik naar de vk moet, hoop voor die tijd ons kindje vast te kunnen houden

4. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    En even daarvoor kwam dit bericht binnen:

5. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Hahaha mee eens! Zo denk ik er ook over hoor. Hebben ze je de vorige dag nog gezien en dan de dag er na sms sturen of bellen. Allemaal goed bedoeld, maar wordt er wel beetje gek van. Als de kleine er is horen ze het snel genoeg hoor.

Heb al de hele middag last van krampen. Gisteravond en vannacht ook wel wat maar toen zette het niet door. Ik hoop dat dit vanacht wel gebeurd.

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    :oops: sorry beetje blond zo af en toe, had twee vensters open met in beide een oude lijst maar heb uiteindelijk de verkeerde veranderd en geplaatst :oops:

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    kan gebeuren, nemen je het echt niet kwalijk ;), maar het viel me gewoon op dacht even een melding van maken als ik zo vrij mag (mocht) zijn.

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    dat mag hoor! Graag zelfs!

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hoe staat het er eigenlijk bij jou voor, nog nergens last van?

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Volgens mij ben ik gewoon hard bezig met de voorweeen, vanmiddag ook weer bijna twee uur gezeten dat het begon om het kwartier en daarna om de tien minuten tot acht minuten maar het zakt ook net zo snel weer af als dat het komt. Moet het soms wel echt wegpuffen maar dat is het dan ook. Verwacht ook niet dat het echt gaat doorzetten eigenlijk, hoop het natuurlijk wel maar verwacht er niks van.

11. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ingrid jij bent dus ook beetje aan het rommelen.
    Ik hoef ze niet weg te zuchten, maar voelt echt aan als menstruatiekramp (gedurende 0,5 - 1 minuut). Tijd die er tussen zit verschilt tussen de 5 en 15 minuten. Aangezien ze nog niet zo heftig zijn ga ik er maar vanuit dat het alleen wat voorwerk is en niet aankondiging van de bevalling.

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    daar heb ik dus al 3 weken last van, is erg frustrerend als het niet doorzet. zit nu ook weer met voorweeen te kijken maar zijn niet zo heftig dat ik ze weg moet puffen.

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat heb ik dus ook, af en toe moet ik ze dan wel wegpuffen maar dat is echt af en toe. Ook zijn ze verder niet heftig, meer ongemakkelijk en irritant. Weet niet hoe menstruatiekramp voelt dus heb niet iets waar ik het mee kan vergelijken.

Hoop voor jou dat ze toch wel de aankondiging van de bevalling zijn hoor! Bij mij kan het nog wel wachten ben nog maar 38 weken dus.

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    3 weken al pffff............ hoop echt dat het dan nu eindelijk een keer echt gaat beginnen bij je hoor. 3 weken al zo rond lopen lijkt me echt niks.

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nee dat is echt niks nee, loop al vanaf week 37 ermee, toen dacht ik dat het begonnen was omdat ik er al de hele nacht last van had en ze kwamen ook regelmatig, maar bleek dus voorwerk te zijn. echt balen

16. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    3 weken.... das wel lang. Geeft de gyn of vk niet aan dat je daar wat aan kunt doen? Is dat wel normaal zo lang voorwerk?

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nee ze heeft niet aangegeven wat ik daar aan kan doen. blijkbaar is dat toch normaal, ze heeft me vorige week ook al gestript omdat ik vorig weekend ook zo'n last had van voorweeen, en bijna de hele dag door harde buiken, en dat 3 dagen lang, en nu heb ik er weer last van dus ja, weet ook niet wat ik er van moet denken

18. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Nou dames die rommelen succes, hier ook flink aan de rommel sinds gister.
    Last van rugweeen en soms trekt dat door naar me buik maar het is ook vaak zo weer weg :( baal der wel van hoor.
    Vanmiddag heb ik staan overgeven en trilde ik helemaal van ellende, niet eens door de de rugweeen maar miss. de spanning? .... ik kijk het morgen even aan en anders gaan we maandag langs het ziekenhuis voor een check up.

19. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ow knuffelkonijn dat poppetje van jou is een plaatje! ze is zooo klein wat schattig!

20. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Bedankt voor de tips!

Kolven deed eerst ook pijn en weet dat de borst geven in het begin ook pijnlijk is maar mijn tepels gloeien nu nog, doet zeer! is dat normaal voor de eerste dagen of leg ik hem dan ws niet goed aan?
    Hij heeft net bijna 3 kwartier uit beide borsten gedronken en heb m moeten losmaken want deed zo zeer en hij ging maar door! vroeg me af of hij nou aant drinken was of mijn borst als speen gebruikte, twas wel echt zuigen.
    Is dat erg dat ik m heb los gemaakt? heo lang geven jullie de borst? ook al wil de beeb niet stoppen?

Deel Deze Pagina