Komen de weeen meteen al regelmatig en is het de bedoeling dat je thuis gaat bevallen? Spannend hoor en erg leuk om te lezen!
ja komen om de 4 minuten, alleen niet zo heel lang voor mijn gevoel. zijn wel goed heftig zeg, ja ik wil thuis bevallen. dacht dat ik ze wel makkelijker kon handelen maar valt vies tegen. word er ook een beetje misselijk van
Goede tips kan ik je helaas niet geven, omdat ik het niet meer weet (kids zijn 5 en 7). Ik las dat je al wat voorwerk had gedaan, dus misschien zijn dit meteen goede ontsluitingsweeen en schiet het lekker op. Ik hoop het voor je!
tips heb ik helaas ook niet voor je aangezien ik zelf alles nog moet meemaken maar hoop dat het te doen blijft en dat het een beetje snel gaat voor je!
Hey Daantje! Wat spannend! Zie je nou dat dat voorwerk geholpen heeft! Als je de weeën zo snel al moet wegpuffen en je misselijk word! Ik had dat pas na 4 of 5 uur weeën! Heel veel succes meid! Mss heb je je beeb al vast, hoopt voor je! Liefs Sil
Nou hier is nummer 2 met gebroken vliezen hoor! Ik lag lekker te slapen en wilde me ff omdraaien. Dus ik til mijn been op om dat te doen en ineens voelde ik een beetje warm water wegstromen. Ik denk nog misschien plas ik in bed.............ff blijven liggen en dan nogmaals proberen. Dus ik na een minuutje nogmaals proberen. Weer warm water alleen nog meer. Dus ik mannetje wakker geschut en om een handdoek gevraagd en vervolgens vlug naar de WC. En ja hoor weer een mega scheut. En sindsdien loop ik dus leeg. Gelukkkig was het vruchtwater helder met allemaal witte stukjes erin en het rook inderdaad zoetig (mannetje vond het maar stinken ). Nou dat was dus om 4:00 uur en sindsdien lek ik en heb ik menstruatiekrampen om de ongeveer 10 à 15 minuten.
Oh ja ook al een paar keer flink naar de WC geweest sinds mijn vliezen gebroken zijn, dus ook die zijn zich aan het voorbereiden.
Goedemorgen trouwens allemaal! Kan niet meer slapen, moest voor de 20ste keer in korte tijd naar de wc en in en uit bed stappen doet gewoon zoveel pijn aan mijn bekken dat ik er inmiddels klaarwakker door ben was ook misselijk dus maar even snel een appel gepakt helpt meestal wel maar denk dat ik ook maar alvast een broodje moet gaan eten. Hoop hier snel babynieuws te lezen of meer nieuws van puffende dames!
JA HOOR OM 5.55 UUR IS ONS MANNETJE GEBOREN. HIJ HEET MIKA EN WEEGT 3275 GRAM. BEVALLING IS SNEL GEGAAN OM HALF 2 BRAKEN DE VLIEZEN DUS TEL MAAR UIT! HIER GAAT ALLES GOED, HEB GEEN HECHTINGEN, WEL 2 SCHEURTJES MAAR HOEFDE NIET GEHECHT TE WORDEN ZATEN AL MOOI TEGEN ELKAAR AAN. MIKA PAKTE DE BORST AL GOED DUS WAT WIL JE NOG MEER, WIE KAN ME EVEN UITLEGGEN HOE JE MOET SPAMMEN WANT HEB NATUURLIJK WEL AL FOTO'S
Gefeliciteerd met jullie zoontje Mika! Volgens mij kun je ons spammen door het o.a. via www.mijnalbum.nl doen. Daar een album aanmaken op een foto gaan staan bij eigenschappen de url/naam kopieeren en dan met de img knop hierboven er neerzetten. Maar dat werkt denk ik ook via andere sites. Ook kun je het via www.imageshack.us doen, dan kun je een link kopieeren en hier neer zetten waardoor de foto meteen hier komt te staan. Alleen dan niet vergeten te verkleinen via de pagina. Hoop dat het een beetje duidelijk is.
Daantje en partner gefeliciteerd met de geboorte van Mika. Lekekr vlot gegaan zeg! Essie: Joehoe bij jou ook de vliezen gebroken, spannend. Kan niet lange meer duren dus! Goed zo Ingrid! Let op dan gaat he vandaag beginnen Vandaag precies 40 weken, dus kom maar op kleintje!
Heb trouwens ook weer zo'n rotnacht achter de rug. Iedere keer anderhalf uur - twee uur slapen en dan weer wakker. Weer last van mijn been dus word er een beetje gek van. Omdat ik ook geen leuke dingen meer op de planning heb staan kom ik mijn dagen echt doelloos door. Gister weer een dip en vriendlief heeft me toen lekker meegenomen naar paardje en daar even wezen borstelen en knuffelen. Deed me wel ff goed.
hier net zo hoor, heb geen idee wat ik met mijn tijd moet doen op het moment. Mijn vriend heeft vakantie maar die heeft ook geen idee wat te doen, ja op visite gaan maar daar heb ik dus noujuist geen zin in dus dat schiet ook niet op. Het weer zit tot nu toe ook niet echt mee moet ik zeggen en zit al zo lang thuis, sinds maart dat er ook echt niks meer te doen valt. Denk dat ik het huishouden nog nooit zo goed heb bijgehouden als de afgelopen maanden, moet toch iets doen.
van mij mag het vandaag wel gaan beginnen hier, vraag me wel af of het zal beginnen met het breken van de vliezen of met weeen. Hoop trouwens dat jouw kleintje bedenkt dat het wel stijl zou zijn om op de uitgerekende data te komen ipv te laat. Dan zou het voor jou vandaag ook zover zijn!
hahaha...arme jongen pas geboren en nu al van een ander geslacht Ik heb volgens mij echt slaap nodig ofzo. Ach misschien maak ik van jullie meisje dan wel een jongetje