Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Even een kleine update.
    Sinds de vliezen gebroken zijn, heb ik last van weeën. Vannacht dacht ik nog dat er 10 à 15 minuten tussen zat, maar toen ik daadwerkelijk ging klokken, bleek dat maar 5 minuten te zijn. De weeën voelden toen nog als menstruatiekrampen, maar nu zijn ze inmiddels bijhoorlijk pijnlijk en begin ik behoorlijk te zuchten, kreunen en steunen als er eentje is. Ze komen momenteel tussen de 3 à 4 minuten.
    Mannetje heeft daarstraks de VK maar gebeld (ondanks dat ik dat nog niet wilde) en ze komt tussen 9:30 en 10:00 uur even kijken.
    Ikzelf wilde eigenlijk nog helemaal niet bellen, omdat ik bang ben voor een grote teleurstelling en dus dadelijk nog niets aan ontsluiting ofzo te hebben :( .

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Daantje, gefeliciteerd met Mika!!!!

Essie spannend hoor, ik verwacht vandaag babynieuws :p

3. monkeylove

Hier een rough night achter de rug :(
    Mayron was echt onrustig dus we zijn zo'n beetje de hele nacht met hem bezig geweest. Mjah nu ligt ie uiteraard te slapen als een roos :rolleyes:

4. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Daantje85 en papa, gefeliciteerd met Mika!
    Jeetje dat moet een turbobevalling geweest zijn zeg. Hopelijk krijg je nu niet te veel last van naweeën.

Essie, spannend meis, zet 'm op. Hopelijk heb je een voorspoedige bevalling.

Heerlijk weer babynieuws op de vroege ochtend.

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    eigenlijk zou elke dag moeten beginnen en eindigen met babynieuws.

Ik ben aan het inkakken dus ga eens kijken of ik nog een paar uurtjes slaap kan mee pakken.

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

gefeliciteerd met jullie zoontje

heb nog niet helemaal gelezen maar wou wel alvast feliciteren

7. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    Daantje van harte gefeliciteerd met zoontje Mika
    essie ben benieuwd hoe het nu bij jou is...hopelijk horen we gauw wat.......

hier gaat alles goed hoor kleine man is erg tevreden op de nieuwe forte voeding....gr heidi

8. monkeylove

Heidi ben je zelf aan de fortevoeding gegaan of is je dat aangeraden...
    Want Mayron is ook niet meer voldaan na zijn fles dus ik zat er ook al aan te denken...

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Daantje en man, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Mika.

Dames die nu bezig zijn, zet 'm op meiden.

Dames die het nodig hebben, heel veel sterkte.

Heb eindelijk weer eens wat tijd gehad om wat rustiger hier te kijken. Wat een geweldige babyfoto's staan er allemaal in de berichtjes en albums. Dat maakt je wel steeds nieuwschieriger naar je eigen kleine uk. Vanaf eind deze week mag de kleine wel komen. Dan is hier de rust tenminste weer teruggekeerd.

De kamer van onze dochter is nu echt bijna af. Ik kan inderdaad morgen beginnen met het inruimen van haar kamer. We laten de kamer nog wel even een paar dagen luchten voor ze erop mag slapen vanwege de verfluchten, maar ik wil haar toch wel vanaf dinsdag of woensdag op haar nieuwe kamer laten slapen.
    En haar reacties op haar nieuwe kamer zijn ook helemaal geweldig. Ze moet wel een paar keer per dag even inspecteren wat papa allemaal heeft gedaan en dan roept ze trots: heeft papa gedaan, heeft papa gemaakt. Nou, een mooiere reactie kun je je als papa en mama zijnde toch niet bedenken. Zucht, smelt. (Ze is 2jr5mnd).

10. Lief zeg Inez!

Daantje en man: Van harte met jullie zoontje.. Is snel gegaan lees ik! Mooi hoor!

Trouwens Miss Sil, ik ben benieuwd hoe het nu met jou en je vriend is?

En ML, hoe is het met Yaron?

Liefs Wendie

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

Afsprakenlijst:
    week 29
    21 juli Ingrid130 om 11.20 uur vlos
    21 juli Lovelykids om 15.00 uur vlos
    22 juli Bd81 om 14.00 uur vlos
    22 juli Rensie om 16.30 uur vlos
    [/quote]

hier nog een miereneuker sorry :oops:
    maar het weeknummer moet nu week 30 worden

verder hou je het prima bij hoor :thumup:

12. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Zo jeetje ik sloot gister af met de wens op veel babynieuws...en jawel hoor twee meiden met gebroken vliezen! en al 1 beebje erbij!

Daantje gefeliciteerd met Mika...bijzondere naam trouwens erg leuk!

Essie meis zet hem op en weet bij teleurstellend nieuws over ontsluiting het kan z omaar ineens anders zijn maar wie weet ben je al heel eind!

Heidi krijgt Rajah flesje....dat had ik even gemist! Zelf dacht ik het liefst 6 mnd bv te willen geven maar moet zeggen vindt het best zwaar! Ik heb al paar keer per ongeluk iets verkeerds gegeten en dan heeft mijn knulletje er zo'n last van en moet zeggen dat er veel dingen bijstaan die ik nu beter kan laten die ik juist heel veel at! Maar ja we zien het wel!
    Ik ga sowieso maar even een kolf kopen had al enorme pijn in de boobs en krijg het er niet uitgemasseerd!

Iemand nog tips hoe dat moet want hoe weet je met kolven dat de borst helemaal leeg is komt er dan niets meer uit? En is het het best helemaal leeg te maken of alleen de druk eraf te laten?

Inez lijkt me inderdaad geweldig om zo'n reactie te krijgen van je kleintje! Dat zijn weer heel andere tijden dan zo'n piepklein beebje!

liefs nina

13. Ik kan maar niet genoeg spammen... :D

14. [​IMG]

15. En hier is papa aan het verschonen :D :

16. lovelykids

lovelykids VIP lid

heb alles gelezen, maar weinig te melden.

SUCCES ESSIE hoop dat het allemaal snel mag gaan en dat de vk je net goed nieuws heeft gebracht.

voor de verandering is het hier hetzelfde eigenlijk als voorgaande dagen.
    al twijfel ik over het aantal harde buiken en het gevoel erbij. Maar durf nergens meer hoop op te vestigen. we zullen het wel zien.
    vind vandaag op zich wel mooi 20-07-2008 en als ik naar de vorige 2 kijk dan zit ik nu exact tussen het overlopen van hun beide in, dus ook dat is wel grappig.

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

o ja heb trouwens wel heel veel schattige babyfoto's voorbij zien komen.
    dat maakt me alleen maar ongeduldiger hoor, maar vind het erg leuk om te zien.

18. Daantje en man, gefeliciteerd met jullie zoontje, Mika

essie, je zal dit nu wel niet lezen, maar zet m op meid!

Heb net 14 blz teruggelezen en weet niet veel meer...
    wel hele mooie foto's gezien!
    blijven spammen hoor!

miss sill, hoop dat het snel beter gaat met bv! Ze zeiden bij mij op cursus dat als het echt pijn deed, langer dan paar minuten, dat je los moest halen en opnieuw aanleggen.... succes meid!

Gisteren spontaan met vrienden uit eten gegaan, zij had gister die gratis vumc echo gehad en hele leuke beelden daarvan!

ben nu duizelig, alsof ik gisteren teveel gedronken heb of net in achtbaan heb gezeten ofzo, echt maf, ik zit gewoon stil op stoel :D

heb trouwens ook dat als ik iemand bel gelijk hoor, is het er al?
    HALLO, alsof ik iedereen persoonlijk ga opbellen als beeb geboren is!
    ze krijgen wel een kaartje hoor!

gaan straks even een easyfix ophalen bij vrienden voor de maxicosi, die mogen we lenen! scheelt weer!

knuf rensie

19. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Gefeliciteerd met jullie zoon! wat is dat super snel gegaan!

Meiden die bezig zijn heel veel succes! NU WIL IK OOK!

20. heb trouwens drukker nog even gemaild, dat ik het wel jammer vond dat er geen excuusmail o.i.d. is gekomen...
    Of is dat misschien toch te brutaal van mij?

Deel Deze Pagina