Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee, tuurlijk niet. Vind het ongepast dat je nog niks hebt gehoord!

2. ben nooit zo goed in conflict opzoeken.... :oops:

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    ***buddynieuws***

Lientje heeft 4 cm ontsluiting en gaat nu naar het ziekenhuis waar ze haar vliezen gaan breken!

***einde buddynieuws***

Ben zo blij voor Lientje dat het nu toch nog vanzelf op gang is gekomen.
    Hopelijk kan ik snel hier nog meer mooi babynieuws melden :D

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Essie u go girl!

Daantje...GEFELICITEERD MET MIKA!

Rensie...vind dat je helemaal gelijk hebt hoor!

KK..wat een moppie!

Hier een redelijke nacht achter de rug....
    Tygo kwam vannacht om 1 uur en daarna pas weer om 6:30 uur! En toen weer om 10:00 uur! Heerlijk toch!
    Daarna lekker opgefrist en we zitten nu beide in onze "Chill" kleding (jogging broek met shirtje ;)). Alleen is ie na de fles van 10:00 uur niet in slaap gevallen...eerst leek het er wel op dus ik hem lekker in zijn grote bed gedaan maarre nu is ie klaar wakker en ligt in de box te grommen/kreunen hoe je het noemen wilt hihihi. Hij heb het er maar erg druk mee hihihi.

Ik overweeg toch maar een slaapzakje aan te schaffen. Tygo schopt nl. de dekens van hem af! En met dat rare weer skiet dat nie op zeg maar...tis best fris soms.

Alleen zit ik ff met de maat, bij Shop4baby.nl hebben ze zomer slaapzakjes niet duur volgens mij http://www.shop4baby.eu/N_frame.html?ht ... 3_40-1.php
    Maar die zijn vanaf 60 cm...is dat te groot of mss toch maar 80 cm nemen. Kep er nl. echt werkelijk geen verstand van.

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh wat zal ze blij zijn!
    Lientje het einde is in zicht..strakkies heb je je moppie in je armen!
    Niesje...thanks voor het doorgeven!

6. He Rensie, misschien als je de tekst boven je avater veranderd, dat je kleintje los gaat laten :)

Ben zelf ook niet zo van conflicten, maar dit vind ik niet kunnen hoor!

Go Lientje... Toch babyboom vandaag?

7. Mij is gezegd dat de kleinste van de hema goed zijn. Die zijn ongeveer 10 eoro. 80 is te groot zeggen ze..

8. mmm kan ik proberen, wie weet helpt het! :D

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh thanks 4 the tip!

10. knuffelkonijn, als dit niet helpt weet ik het ook niet meer! :)

11. Go lientje, go lientje!!!!

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Weten jullie trouwens hoe het zit met de babydozen...

Ik heb net de babydoos formulier van Prenatal ingevuld dus die moet ff op de bus.
    Maar hoe zit het met die van het Kruidvat...moet ik die ook gewoon opnieuw aanvragen?

Tja toch leuk om weer gratis goodies te krijgen hihihi

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh zit nu op de Kruidvat site maar die heeft maar 1 soort geschenkendoos hihihi.
    Helaas pindakaas hihihi

14. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Lientje zet m op meid. Ben wel een beetje jaloers hoor ;) (maar gun het je van harte natuurlijK!)

Rensie: wat zeiden ze toen je belde? Hadden ze goed excuus?

Ingrid: ik zit dus ook al vanaf maart thuis en zeker nu iedereen om me heen gaan bevallen word ik zo ongeduldig pfffff.
    We gaan zo misschien maar even de stad in. Als mijn vliezen breken ga ik gewoon midden in de winkel op de grond liggen en bellen we de ambu :) Nemen voor zekerheid vluchttas maar mee, voor het geval dat.

Hopelijk vandaag dus babynieuws van Lientje en Essie. Zet 'm op meiden!

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Silla: ik heb de doos van het kruidvat nog steeds neit gekregen. Heb gebeld, mails gestuurd maar ze laten gewoon niets horen! Kreeg van de week wel een mailing van iets wat blijkbaar in die doos zit (u heeft de doos van kruidvat ontvangen bla bla..... NIET DUS :evil: )
    Heb begrepen dat daar wel meer problemen mee waren.

Ik vond tijdens de zwangerschap die van de prenatal het leukste. Zaten de meeste spullen in die je kon gebruiken.

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh wat vreemd ik heb geen problemen met de Kruidvatdoos gehad.

Jah de Prenataldoos was ook mijn favoriet!

17. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Hee mede buddy! Ik was aan het voeden, gelukkig had jij tijd om het buddynieuws direct te plaatsen!

Hopelijk gaat het nu heel snel voor haar!

18. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hier ff een korte update van mijn kant.
    De VK is hier geweest en die heeft even de hartslag van frummel gecheckt, mijn bloeddruk (was 140/90 en dus goed) en het vruchtwater gecheckt en het was echt vruchtwater.
    Verder geen inwendig onderzoek gehad, want ze zei hoe vaker we dat doen, hoe groter de kans op infecties.
    Sinds ze weg is, is de pijn wel toegenomen. De duur van de wee is langer en ik moet ze ook echt wegpuffen. En ze komen veel sneller (om ongeveer 2 à 3 minuten).
    Al ben ik echt bang dat ik het niet gaan redden, want ik vind de weeën nu al zo pijnlijk en ik denk dat dit het nooit al kan zijn :( .
    Verder moesten we bellen als de temperatuur hoger zou zijn als 37,5 en die zat net op 37,4. Hij werd wel middenin een wee gemeten, misschien kan hij dan erger zijn?
    Tot slot staat het bevalbad al helemaal klaar en gevuld, dus op dat gebied is het wel in orde.

19. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Gefeliciteerd Daantje met je zoon Mika! Toch een snelle bevalling net als je moeder!

Essie, spannend! heel veel succes!

ML lastig he, hier ook zo'n slapelozen8 achter de rug, huilen en nog eens huilen! Is Yaron nog wel bij jullie?

ff de rest verder lezen !

20. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Oe en Lientje is ook bezig! Eindelijk, ben blij voor je!Succes meid!

Deel Deze Pagina