Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

hmm.... even denken
    waar ken ik dat gevoel van ;)

bij deze klaagzang sluit ik me helemaal aan

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Niet lullig bedoeld lovelykids maar ben blij dat ik niet de enige ben. Vind het voor jou alleen erger dan voor mezelf want je loopt ook al een week overtijd dus lijkt het me nog zwaarder. Moet er echt niet aan denken dat ze me nu nog dik 4 weken laten doorlopen, denk dat ik dan gewoon echt gek word en mijn vriend erbij. Als ik al kijk hoeveel erger de pijn de afgelopen weken alleen al is geworden dan wil ik niet weten hoe erg die nog kan worden, hoop toch wel dat dit het toppunt is van de pijn.

3. :) :) :)

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Knuffelkonijn, het gaat nog steeds goed met Yaron om me heen :)
    Hij is er vannacht ook uitgeweest om flesje te maken en luier te verschonen en nog steeds apetrots op zijn zoon.

Jeeeh! Goed nieuws dus van Lientje haar kant :D Eindelijk :D

Ik kreeg een mail van die van Prénatal. Moest alleen even melden wanneer hij geboren is en ik krijg dan per mail waarschijnlijk die bon weer...

Miss Sil, misschien is het idd wat rustiger voor jou en Genaro als je iets voor jezelf gaat zoeken... Want als je je de hele tijd maar druk maakt is ook niet goed en zo te zien gaat je vriend toch wel zijn gangetje, nah, dan kan je net zo goed latten en lekkr je eigen plekje hebben waar je op niemand hoeft te wachten die er eigenlijk had moeten zijn :evil:

5. monkeylove

Nou het lukt me niet, ik ga weer wat foto's spammen via imageshack :p

6. monkeylove

Vraag straks wel even aan Yaron die is er wat handiger in ahah...

7. lief...

8. ow, nou was ie weg..

weet iemand of je een borstkolf kan huren bij de thuiszorg? er staat zo'n spanning op en het loopt eruit. als ik esmée aanleg, lukt het haar eerst niet eens om te drinken..

ik had vannacht de verloskundige gebeld omdat mijn wond ontzettend zeer deed. net of er een paar hechtingen waren geknapt.. belde ze vanmorgen weer dat ze in de buurt was en wou kijken of de hechtingen eruit konden. gelukkig kon dat. ze zijn er allemaal uit nu.. pfff wat een opluchting.

kraamhulp is weer weg voor vandaag. ze komt morgen en overmorgen nog.. :cry:

chris ligt heerlijk te slapen naast me en esmée heerlijk in de wieg..

ik ga weer. er komt straks visite..

liefs wendie

9. monkeylove

Hihi... Altijd die felle flitser :p

10. wou de dames die er doorheen zitten nog een hele dikke knuffel geven...

11. monkeylove

En nog 1 met grote broer :p

12. monkeylove

En nog 1 van zijn lekker spekkerige voorkomen :) :) :)

13. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ja, je kan een kolf huren bij de thuiszorg. Maar je kunt ook onder een warme douche wat melk wegmasseren. Dan gaat de spanning er ook vanaf.

Succes ermee!

xxx

14. monkeylove

naar www.imageshack.us dan load je gewoon een foto op uit je album en dan pak je deze link Thumbnail for forums (1)
    (Tenminste, die pak ik) en dan in het gespreksvenster plakken hier...

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

geeft niks hoor!
    iedere zwangere is het op een gegeven moment zat en de ene dag ben je het ook zatter dan de andere dag.
    en dan erbij ik had kunnen weten van mezelf dat ik over ging lopen, omdat ik dat bij de andere 2 ook heb gedaan, maar aan de andere kant het valt me nu wel zwaar met 2 van die hummels thuis. maar hooguit nog 1,5 wk dan heb ik onze dochter sowieso vast. en dan is het aan de ene kant toch wel helaas zwangerschapsperiodes afgesloten.
    dus het is allemaal wel heel dubbel. ik wil dus nog wel genieten, maar de kwaaltjes ben ik echt zat nu. en dan ook nog te bedenken dat ik alleen maar van die kleine ongemakken hebben en gelukkig niet de bi of iets dergelijks

16. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    *breek nog even in*

Daantje Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Mika!
    Het ging dus wel erg snel, lekker hoor.
    Geniet ervan en van de kraamtijd!

Groetjes,
    Giegel

17. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Herkenbaar meid, ik wil ook gewoon nu bevallen.
    Ik heb nu zo vaak voorweeen gehad, om moe van te worden.
    Ik slaap slecht kom moeilijk vooruit en heb nergens puf voor.
    Dus ik sluit me aan bij de klaag club ;)

18. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Even een update van Ester.
    Ze ligt momenteel in het bad, wat we speciaal hadden besteld.
    Dat lijkt goed voor haar te werken. Het water maakt haar lichter en de warmte werkt ontspannend. Naast de vrijkomende endomorfine(zo heet dat toch) en het warme water, valt ze tussen de weeën door zelfs kort in slaap. Momenteel komen de weeën ongeveer om de 3 minuten en duren ze ong. 1 minuut. Ze zijn echter wel heftiger geworden.
    Om 17.00 uur komt de vk nog even kijken hoe het gaat.

Ik zal me weer melden als er veranderingen zijn.
    Gr. van Bas

Deel Deze Pagina