Bas dank je wel dat je ons op de hoogte houd! Wens haar maar sterkte en hoop ook voor jou dat het niet meer lang gaat duren!
Heel herkenbaar hoor! Nog effies meis dan gaat het weer een stuk beter (spreek uit eigen ervaring! ). Knuf voor jou.
Dat is waar jij hebt natuurlijk ook de bi, heeft het bij jou lang geduurt voor je weer een beetje normaal wat kon doen zonder die constante pijn?
Fijn dat het nog steeds zo goed gaat met Yaron en jou. Woont hij nu bij jullie of blijft hij af en toe slapen? Wel lekker dat hij toch zo betrokken is na alles wat er is gebeurd.
Bas wat lief dat Essie je even voor een update stuurt! Wens haar sterkte met de letterlijke laatste loodjes en jij sterkte met de ondersteuning! Fijn dat het bad haar zo goed doet.
Pijn heb ik nog steeds maar het is wel dragelijker dan toen ik zwanger was. Moet zeggen dat ik hem vandaag weer behoorlijk heb zitten door de drukke dag van gisteren. Verder qua hh mag ik nog erg weinig. Ga me zo weer even aan de was wagen (2 manden vol), maar dat kan ik gelukkig zittend doen.
Ik zou het heel graag willen meid maar helaas , al is de dag nog niet om natuurlijk. Straal jij wat positieve energie zodat ik ga bevallen ( heb trouwens wel weer lichte rug weeen maar ja die heb ik al zo vaak gehad )
Ik ben haar buddy, maar heb na haar smsje van vanmorgen niets meer gehoord. Hopelijk is ze nu druk aan het bevallen of al aan het bijkomen! Zodra ik wat van haar hoor laat ik het uiteraard weten!
Spannend hoor. Er zijn er dus 2 bezig.. Schiet mooi op nu! Is iedereen voor eind van de maand klaar? Liefs..
******BABYNIEUWS******* Kreeg net sms van Lientje: Om 15:48 is onze prachtige dochter Danique geboren via een keizersnee. Ze weegt 3700 gram en is 50,5 cm lang. Ze heeft veel donkere krullen. ******BABYNIEUWS*******
http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto-RPI6LVDM.jpg hopelijk is het gelukt anders probeer ik het opnieuw, dit is onze mika, het bevallings verhaal volgt zo snel mogelijk