Lientje GEFELICITEERD MET DANIQUE Essie zet hem op! Bas jij ook succes! Meiden die er doorheen zitten! heel veel sterkte! BABIES KOM NOU GEWOON!
Voor de dames die in de wachtrij staan voor de stralen (Mila dit gaat niet ten koste van jouw stralen hoor! ): Straal,straal,straal,straal,straal,straal, straal,straal,straal,straal,straal,straal, straal,straal,straal,straal,straal,straal, straal,straal,straal,straal,straal,straal, straal,straal,straal,straal,straal,straal straal,straal,straal,straal,straal,straal, straal,straal,straal,straal,straal,straal, straal,straal,straal,straal,straal,straal straal,straal,straal,straal,straal,straal, straal,straal,straal,straal,straal,straal straal,straal,straal,straal,straal,straal, straal,straal,straal,straal,straal,straal straal,straal,straal,straal,straal,straal, straal,straal,straal,straal,straal,straal.
Hahaha Dank je we Senninha! Je moet gaan liggen omdat de navelstreng uit kan zakken waardoor deze bekneld kan raken en je kindje dus geen zuurstof meer kan krijgen. Vaak zakt de kleine door breken van vliezen ook wel in het bekken maar ze moeten dus zorgen dat navelstreng daar niet tussen zit. Vandaar dat je dus meteen (echt bij het eerste drupje water wat je voelt) moet gaan liggen. Neem aan dat als ze merken dat de baby is ingedaald en navelstreng niet klem zit je gewoon mag rondbanjeren.
dames ik ga er van tussen. Lekker even op de bank hangen en dan straks bedje in. Bas en Essie zet 'm op. Morgen meer babynieuws
Aaahhhhhw dat lachje! hihi ML khad jou stem heel; anders voorgesteld! Kweet dat dit de vrolijke mama stem is maar khad heel anders verw8. Wat een droppie!
ff een levensteken van mij. Lig lekker even beneden op de bank. Alles gaat goed hier op een paar kleine dingetjes na, die even voor wat traantjes bij mij zorgden en wat extra drukte. We hadden al gemerkt samen met de kraamhulp dat ons meisje erg moeite heeft met de voeding. Ze vind het erg vermoeiend, valt telkens halverwege in slaap en is dan soms niet wakker te krijgen. Na het wegen vanmiddag bleek ze te veel afgevallen te zijn en is de verloskundige geweest. We moeten nu tot morgen na elke voeding zo'n 20 cc kunstvoeding erbij geven zodat ze aan kan sterken en dan zou ze ook door die extra energie beter moeten gaan drinken. Die 20 cc hebben we nu 2 keer gegeven met een spuitje en sabbelen op de pink van papa en dat gaat er goed in. Alleen de bv is nog erg modderen. Ze moet aan 1 stuk door flink gestimuleerd worden en drinkt dan echt matig. Vaak hapt ze al om te beginnen niet eens en moetne we dus een half uur later het weer proberen. De dagen zijn dus zo aardig gevuld met voeden en best vermoeiend, maar ja weer 1 blik op dat mooie smoeltje en de vermoeidheid smelt weg. Het is zo'n schatje en we zijn helemaal stapelverliefd. Mn bevallingsverhaal volgt nog. Daar wil ik ff rustig voor gaan zitten.
Lijkt me niet meevallen als ze zoveel moeite heeft om wakker te blijven tijdens de voedingen. Kan me voorstellen dat het jou ook veel energie kost. Dikke knuf voor jou en ik hoop dat ze snel weer aangesterkt is.
Dankje Senn. Tis absoluut genieten hoor. We zijn zo blij met ons meisje. Dit is even akelig, maar komt goed. Heb ff een foto in mn album gezet.
Laten we een beetje delen dan Ik hoop ook constant dat mijn vliezen breken idd zoals jullie zeggen dan weet ik gelijk dat het snel zal komen. Ik verlies wel veel wit achtig slijm maar dat zal wel weer niks bijzonders zijn. Bij mijn dochter had ik langdurig gebroken vliezen en toen werd ik niet serieus genomen maar het bleek dus wel zo te zijn.
Kan me de traantjes goed voorstellen, tis allemaal heel intensief en t gaat vaak niet meteen zoals t "moet". Hoop dat ze snel beter aan de borst drinkt, succes!
Even een ranzige vraag voor de al bevallen dames. Hebben jullie ook nog regelmatig van die slijmerige slierten alsof je de slijmprop aan het verliezen bent? Ik vloei nog nauwelijks maar die slijmslierten heb ik nog iedere dag.
Hey Sann. Je verhaal klinkt me erg bekend in de oren. Ik had dat de eerste twee dagen ook met Esmée. Ze wou bijna niet drinken en viel ook in slaap. De derde dag moest ze dus 20cc bijvoeding hebben. Dit heeft ze 2 keer gehad en nu is ze het al niet meer nodig. Na de 3e dag al niet meer. Ze was bijna 10 procent afgevallen en daarom moest ze dus die bijvoeding. Nu is ze in 2 dagen al 160 gram aangekomen! Bij mij zeiden ze dat het kwam doordat de bv ff op gang moest komen. En sinds ze weer is aangekomen heeft ze dus meer kracht en energie om te drinken en doet ze het heel goed. Dus wie weet is dat bij jou ook zo. Meiden die bezig zijn: Succes! Meiden die nog moeten: Ook vanaf hier een dikke straling... Beebjes, kom maar gauw. Jullie papa en mama zijn erg nieuwsgierig! Liefs Wendie
Ja Senn.. Dat heb ik ook en dat schijnt ook normaal te zijn. Ik vloei ook bijna helemaal niet, maar het lijkt wel idd of ik de slijmprop weer aan het verliezen ben