MissPiggle (Clarissa mooie naam, wist niet dat je zo heette!) gefeliciteerd met je dochtertje Mikayla!!! (ook een supernaam)
Dat zou ik ook echt niet leuk vinden. Kzou zoiets zeggen wat Mila zei, iig niet zo voorbij laten gaan!
ben er ook nog hoor! Maar heb er iets van gezegd en als reactie kreeg ik terug: ow dacht dat je het niet erg zou vinden en dat was het. Nog geen dank je wel of wat dan ook. Ben het nu ook gewoon zat, hoop dat ik dus deze week wel ga bevallen dan heb ik een hele goede reden om niet naar die verjaardag te gaan.
nee wordt niet heftiger helaas zelfs iets minder. Verloor net ook vocht dus ik ren naar de plee dacht ooh miss. vruchtwater maar volgens mij was het gewoon afscheiding ..... ik ga maar niet meer hopen dat het komt vannacht Ik heb trouwens geen buddy, maar mocht iemand het leuk vinden dan kan de persoon mij een pm sturen met telefoon nr dan stuur ik die persoon een sms zodat het hier neer gezet kan worden. @Ingrid: nou ja wat een stomme reactie van der, ik zou dan ook echt in staat zijn om nog iets terug te sturen eigenlijk, maar dat zijn vast me hormonen ......
nou ik wil eigenlijk ook nog iets terug sturen maar wacht het nog even af tot morgen ivm de hormonen, ben bang dat ik nu iets terug ga sturen wat helemaal niet goed overkomt en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Ik wil wel buddy spelen hoor, stuur je wel even een bericht met mijn nr.
Het laatste nieuws van Ester. Wij zijn bevallen van een droppie van een dochter. Merel Elianne Wilhelmina (Merel). 3710gr en 54 cm groot. Ester en Merel doen het prima. Ze is vanacht om 1.00 uur bevallen. Wel is waar in het ziekenhuis, waar ze nu allebei nog liggen. Ik kom net thuis en duik ook mijn nest maar in. Ik heb tenslotte vanaf zondag 4.00 uur niet meer geslapen. Welterusten en gegarandeert dat Es jullie morgen volledig bijpraat. Gr van Bas Ps op de eerste foto's moeten jullie even wachten, de camera ligt nog in het ziekenhuis.
hier is het een heel kort nachtje geweest, kan gewoon niet slapen van de misselijkheid, duizeligheid en het brandend maagzuur. Het maakt niet uit hoe ik zit, lig of hang het blijft allemaal maar komen. Vraag me wel af waar die duizeligheid vandaan komt die ik sinds gisteren zeg maar heb. Het is ook niet constant maar met vlagen. Vanacht na het lopen met 1 van de honden, of eigenlijk was het meer tijdens en na, ontzettend veel last gehad van wat ik denk dat voorweeen waren. Wist op een gegeven moment niet meer hoe ik moest lopen was wel heel vreemd om dat tijdens het lopen te krijgen/hebben. Verder nog steeds een zeurende pijn in mijn rug, wat trouwens het slapen ook niet bevordert. Heb me nu maar op de bank geplant met een deken, 3 kussens, de laptop en de afstandsbediening. Hoop wel dat ik nog in slaap ga vallen want moet straks ook nog naar de vk, gelukkig heeft mijn vriend de wekker gezet dus mocht het nog lukken om te slapen op de bank komen we niet te laat.
Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Essie en Bas ook jullie gefeliciteerd met jullie dochter Ik zei toch dat er babynieuws zou zijn vanochtend Mila en Ingrid: al veranderingen bij jullie? Hier helaas nog niets aan de hand. Heb eerste helft van nacht slecht geslapen (kon moeilijk in slaap komen en steeds van die vage dromen) maar tweede helft gelukkig wel redelijk geslapen. Duik zo mijn bedje nog ff in met een boek. Geen plannen voor vandaag dus kan lekker relaxed doen hihi. Alleen vandaag even wat boodschappen doen, maar dat kan ook vanmiddag.
Hoi Dames, Heel even een kort bericht van mij.. Heb uiteraard niet alles gelezen, maar dat nemen jullie me vast niet kwalijk toch! Even voor buddy Duikster, meid, door alle hectiek ben ik gister helemaal vergeten jou een sms te sturen... Sorry! Ik kwam er 's avonds laat past achter en toen had Heidi het denk ik al wel gemeld.. Sorry! Het was ook zo'n hectische dag gister... Zodra ik meer tijd heb kom ik mijn bevallingsverhaal vertellen en foto's spammen... Ga nu zo eerst lekker onder de douche en daarna de kleine voor het eerst in badje.. Liefs een hele gelukkige Misspiggle
Hoi Ingrid, Mag ik ook nog bij de bevallen dames? Want ik zie op deze lijst dat ik nog tussen de dames sta die nog moeten... En dat is 'gelukkig' niet zo, onze frummel is er inmiddels.. Mikayla, 3515 gr, 20 juli Dank je wel!
hoi allemaal, ik lees af en toe met jullie mee en schrijf mee met de augustus mama's al ben ik eind juli uitgerekend. Ik lees vaak dat het plaatsen van foto's bij je bericht niet bij iedereen lukt. als je kijkt bij over de site (staat boven de lounge) bij het bericht van moaaatje en dan het antwoord van kwebbels. Op die manier is het mij gelukt en ik ben geen computerwonder. succes
Dan ben je toch goed bezig? Als je twijfelt hoeveel hij mag hebben dan bel je zo toch even met het CB? Ik denk voor zijn gewicht dat 100cc goed zou zijn. Weet alleen niet of het puur gewichts afhankelijk is.