MissPiggle en man: van harte met je dochter Mikayla! Essie en man: Van harte met jullie dochter Merel! Bedankt voor het doorgeven mannetje!
Pffff wat een kloteweer trouwens zeg, wou Mayron in bad doen als ie wakker was en dan lekker de stad met m in Nah dat zal wel mission impossible worden ben ik bang. Hoe zit dat trouwens met die 3-standenspenen voor op flesjes? Word een beetje gek van die spenen die ik nu heb. De ene trekt te moeilijk waardoor die in slaap valt en de andere is te groot dus drinkt ie heel schokkerig en piepend
tsjonge, war veel beebnieuws sinds gisteren! en allemaal meiden Lientje, gefeliciteerd met Danique! Essie en Bas gefeliciteerd met Merel Misspiggle gefeliciteerd met Mikayla!! ik lig nog in mijn bed, wist gisteravond echt niet hoe ik het had van de rugpijn, we waren uit eten met vrienden en ik kon niet meer zitten op een gegeven moment! nu weer minder... zijn dus gewoon 2x uit eten geweest dit weekend.... echt aso ben nu trouwens 39 weken, en dat vind ik lang zat! kleine kom maar! wel grappig, David versprak zich gister, waren bij vrienden en 1 van die vrienden heeft een naam die lijkt op de naam die wij hebben gekozen... Zei die per ongeluk onze naam gelukkig had niemand het door, want niemand weet de naam, maar wij moesten achteraf erg lachen! David meldde maar dat wij er niet meer heengingen tot kleine er was, voor de veiligheid! heb wel alles teruggelezen, maar weetniet meer... knuf rens enne senn, wil je ook wat van die stralen hierheen sturen?
Die kleine vind het gewoon veel te lekker in jouw buik Liesje (daar koop je natuurlijk niets voor nu). Wie weet wat het strippen morgen doet enne de dag is nog niet om.
Jah hij is vrolijk en eerst was ik wel bang door die stress in mijn zwangerschap dat het een huilbaby ofzo zou zijn want dat hoor je wel eens... Maar gelukkig valt het onwijs mee Haha Rensie maar goed dat ze het niet gehoord hadden... Daarom heb ik het maar meteen de wijde wereld ingegooid toen ik een naam had want ik zou me toch wel 80duizend keer verspreken
Er staat er 1 in mijn album alleen toen was hij pas 8 dagen. Nu slaapt hij, ik zal straks een poging wagen.
Karsten lachte dus ook al heel vroeg? Mayron ook. Al met een week en echt ook bewust maar ik durfte het niet snel tegen mensen te zeggen want ik heb reacties gekregen van jah het is maar wat je wilt zien. Maar volgens mijn kraamverzorgster was het heel goed mogelijk en ze had het vaker meegemaakt. Ik hoorde gister van iemand dat het ook aan het gewicht kon liggen die hij bij zijn geboorte had...
Die 3 standen speen is nu nog te vroeg. Stand 1 kun je vergelijken met 3 gaatjes qua hoeveelheid wat eruit komt (dit is bij de Avent speen zo bij de difrax weet ik het niet).
valt mee bij ons, David heeft 1 x geslacht versproken (en weer overheen geluld toen ) en 1 x naam... maar dat hadden ze niet door
Zow zie je wel dat Mayron behoorlijk gegroeid is want die i love mamaspeen is wel kleiner op zijn hoofd dan bij Esmée
Wil best wat sturen maar bij Mila heeft het ook uiteindelijk niet doorgezet. Straal,straal,straal,straal,straal straal,straal,straal,straal,straal straal,straal,straal,straal,straal straal,straal,straal,straal,straal straal,straal,straal,straal,straal straal,straal,straal,straal,straal straal,straal,straal,straal,straal straal,straal,straal,straal,straal..........
ik probeer alles gewoon! heb alle vertrouwen in jouw straalkunsten! VANG, VANG, VANG, VANG, VANG, VANG!