Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hier was ie denk ik een week of anderhalf. Ik zet de datum er niet bij, zou wel handig zijn :(

2. cute!

3. monkeylove

Nou ik ga maar eens douchen, als ik klaar ben verwacht ik wel babynieuws of gebroken vliezen :p

En natuurlijk flink wat spam van Sen hahaha... En ook van andere baby's :p

4. doe m'n best!

5. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Nee ik heb dat niet. Nog wel heel licht vloeien.

6. monkeylove

:p

7. monkeylove

Niesje, is Roan al veel gegroeid? Ben echt benieuwd hoe hard dat gaat. Is natuurlijk bij iedere baby verschillend maar ik moet pas de 29ste naar het cb dus dan weet ik pas wat ie gegroeid is...

8. ga ook ff douchen, byebye!

9. douche ze allemaal..
    wat een lief fotootje van mayron zeg. stoere slofjes!

liefs..

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Essie en man, gefeliciteerd met jullie dochter Merel en
    Misspiggle en man, gefeliciteerd met jullie dochter Mikayla

Liesje, he getsie, nog steeds niks? Hoop met je mee dat het vandaag alsnog vanzelf op gang komt. Nog even doorbijten meid.

Andere dames die er even doorheen zitten omdat de kleine zich nog niet aandient, meiden, heel veel sterkte. Nog even volhouden.

En wat een leuke foto's zijn er weer voorbijgekomen. Lief, lief.

11. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Geen idee. De eerste week is hij niet afgevallen maar al 300 gram aangekomen. En nu begint hij van die hamsterwangentjes te krijgen en een onderkinnetje dus ik denk dat het wel goed zit.
    Ik moet geloof ik de 30ste naar het cb.

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hij lachte al na 2 dagen en hij huilde al dag 1 met echte tranen. Dat schijnt ook vroeg te zijn.

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :)

14. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Zo er waren heel wat paginaatjes bijgekomen sinds gistermiddag eens even kijken wat is blijven hangen in mijn hersentjes met slaaptekort :rolleyes: (en niet door Roan maar door mijn peuterpuberende Damian :( )
    Als eerst het babynieuws:
    Essie en Bas, gefeliciteerd met Merel
    MissPiggle en MisterPiggle, gefeliciteerd met Mikayla

Verder nog alle babypictures, meiden ik word helemaal vrolijk van al die lieve snoetjes! En ML, Mayron lijkt al een hele beer in vergelijking met Esmee van Knuffelkonijn.
    Als ik Mayron en Roan zo vergelijk dan lijkt Mayron al ouder, Roan is echt nog zo pasgeboren, hij slaapt nog heel veel. En dat lachen, Damian lachte ook met 2 weken al echt hoor en echte tranen had hij ook met dag 1. Dat zie ik Roan nog niet doen, ben al blij als ik zijn mooie ogen te zien krijg op een dag :) Wel al traantjes trouwens, viel mij vanochtend toevallig op.

Verder nog de bevallingsverhalen, ik vind het altijd superinteressant op ze allemaal te lezen. Geen verhaal is hetzelfde.

Memoikke, wat een verhaal meid, geen fijne kraamweek op die manier. Hopelijk kun je nu gaan genieten.

Alle meiden in afwachting, ik hoop dat voor jullie het eind nu ook echt in zicht komt en dat spontaan alle vliezen vandaag breken door de stralen van Senninha :)

Wat een zeikweer zeg! Hoe moet ik nou van mijn overtollige kilootjes afkomen als ik de deur niet uitkan :( Heb me gisteren bij me moeder gewogen, heb nog 4,6 kilo teveel op de teller staan. :)
    Maar als je de kilo erbij telt die er voor de zwangerschap al af moesten dan zit ik zo op de 9 kilo, dus hopen op een mooie zomer waarin ik veel kan gaan wandelen ;)

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Willen jullie aub stoppen met dat spammen van die heerlijk kids van jullie ;)
    Nee hoor, heerlijk die meiden en jongens te zien! Leuk om ze echt te zien groeien. Mayron eerst nog zo klein en nu al een echt ventje aan het worden, schattig!

Ik hoop ook lekker snel mee te kunnen doen hoor meiden met dat gespam hihi.

Ga me nu snel even aankleden want mijn moeder komt me zo ophalen en gaan we samen boodschappen doen. (hoef ik lekker niet alles te sjouwen)
    Tot straks!

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier ook nog 4 kg wat eraf moet. :(

17. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Alle nieuwe mama's gefeliciteerd!
    Wat een mooie namen komen er toch voorbij hier!

Ik wordt GEK ! gister en vannacht heel de nacht weeeen, pijnlijke zelfs maar ze kwamen en gingen weer.
    Tot 5 uur liggen draaien en veel moeten plassen dus 100x eruit in een uur voor kleine mini plasjes.
    Vanmorgen dan eindelijk in slaap gevallen, niks meer te voelen en nu heb ik sinds 9 uur weer verschrikkelijke krampen waardoor het lijkt alsof ik nodig naar de wc moet maar ik doe helemaal niks :(...........

18. monkeylove

Jeetje Mila, hoop voor je dat het doorzet!

19. monkeylove

Voor Mila: [-o<

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En veel stralen naar Belgiƫ!

Deel Deze Pagina