Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hier ff snel want over 10 min. krijg ik visite welliswaar bij moeders thuis maar goed moet dus nog ff 3 deuren langs crossen met de kinderwagen door de regen ;)

Essie en Bas...Gefeliciteerd met Merel
    MssPiggel en hubbie...Gefeliciteerd met Mikayla!

Verder nog babynieuws nee toch!

Vandaag is Hugh weer aan het werk...dus de nachtdiensten komen weer op mijn schouders. Gelukkig kwam Tygo alleen om 1:00 en om 5:00 uur en daarna nog ff getukt en om 9:00 uur was ie er weer. Dus er zit nu standaard 4 uur tussen hihihi.
    Morgen maar weer ff naar het inloopspreekuur van het CB Tygo ff laten wegen en overleggen wat betreft zijn voeding. Ik maak nu 9 v/d 10 keer 150cc maar hij drinkt maar tussen de 110 en 130cc en héél soms 150cc maar ja dat is vaak een unicum ;). Dus ik denk dat ik dit maar blijf volhouden.

Nou ga nog ff wat spulletjes bijelkaar zoeken en dan richting mama.
    Vindt het wel een gedoe hoor hihihi ik heb het gevoel dat ik alles zo gehaast moet doen? Herkennen jullie dat. Als Tygo om 13:00 uur weer voor zijn fles komt doe ik dat lekker in bed en daarna weer ff tukken want ik heb geen flauw idee wanneer Hugh weer een weekje vrij neemt dus ik moet 's middag's maar mee tukken hihihi.

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh enne babies die nog in de buik zitten...neem ff een voorbeeld aan Merel en Mikayla! Dusss kom ook gezellig!
    Ladies die goed rommelen en de ladies die er doorheen zitten...STERKTE en DIKKE KNUFFELS van Tygo en mij!

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    GATVER WAT EEN RUK WEER! ff kijken of ik een plu heb want ook al is het maar 3 deuren komt hier echt met BAKKEN de lucht uit!

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Haha Tygo drinkt net als Mayron. Ik maak tegenwoordig maar weer flesjes van 120 en als hij meer vraagt, wat heel af en toe voorkomt, maak ik nog 30 bij.
    Mayron was gelukkig niet zo onrustig vannacht. Om 10 uur had hij zijn fles en vanmorgen om half 5 kwam hij weer... Beter dus...

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morgen dames!

Ik laat ook weer even snel mijn neus zien, het is schaamteloos maar ik kom gewoon niet aan internet toe de laatste tijd :oops:
    Verleden week heb ik ontzettend verdrietig nieuws aan mijn mannetje moeten vertellen, wij zijn namelijk al een hele tijd op zoek naar zijn biologische vader. Uiteindelijk heeft hij een aantal jaren geleden telefonisch contact met hem gekregen, maar na een tijdje werd weer verbroken omdat het telefoonnummer opeens niet meer bestond.
    We hebben Vermist, Opsporing Verzocht enz aangeschreven maar daar kregen wij geen reactie van. Ambassades en gemeentehuizen gebeld maar die wilde geen informatie verstreken en werden wij verzocht naar Spanje te komen om ons te legitimeren. Uiteindelijk heb ik vorige week dinsdag via via met iemand gesproken van het gemeentehuis uit zijn vaders geboortedorp die mij verder wilde helpen. Ik kreeg toen het vreselijke nieuws te horen dat hij vader krap 4 maanden geleden is overleden.. Heb heel de dag met hoofdpijn en maagpijn door huis gelopen met de gedachten dat ik hem moest gaan vertellen als hij thuiskwam van zijn werk. Hij is de rest van de week thuisgeweest, was gebroken van verdriet en onmacht..hij wilde zo graag zijn vrouw en gezin aan hem voorstellen, maar helaas mocht dit niet zo zijn..
    Binnenkort zullen wij dus naar Spanje afreizen op zoek naar zijn graf want daar kon zij mij verder geen informatie over geven, helaas niet zon leuk tripje dus..

Met Nilo gaat prima, hij is wel nog een beetje huilerig tussen de voedingen door maar zijn verkoudheid is eindelijk weg! 's nachts is hier een drama, hij komt gewoon om de 3 uur maar krijs tussen de voedingen alles bij elkaar zodra hij in zijn bed word gelegd. En niet een jammerhuiltje, maar echt krijsen totdat hij paars ziet, dus erg veel gebroken nachten.
    Morgen is hij alweer een maand oud, de tijd vliegt voorbij zeg! Volgende week maandag mogen we voor de eerste keer naar het consultatiebureau toe! Heb trouwens zaterdag zijn inentingskaarten al binnengekregen, wat een stapel zeg :confused:

Beetje lang berichtje geworden, sorry dames :oops: Hoop dat jullie een beetje begrip hebben voor mij situatie op dit moment. Zodra alles rustig is kom ik zeker weer lekker actief met jullie meekletsen!

Dames die bevallen zijn, gefeliciteerd! Heb weer een paar prachtige foto's voorbij zien komen *zwijmel* geniet van jullie wondertjes, we hebben er lang genoeg op moeten wachten.
    Dames die nog aan de arbeid moeten, succes! Mijn gedachten is bij jullie!

6. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Dank je Senninah en ML, hopelijk werken deze positieve stralen richting Belgen land ;)

Patries: wat erg voor je vriend meid, sterkte!
    Jeetje al weer een maand oud je kleine knul wat gaat dat hard zeg! ....

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik mis je wel hoor op het forum. :(

8. monkeylove

Jeetje Patries, dat is idd niet niks :( Pfff... 4 maanden geleden :( Jah helaas is er niets aan te doen maar lijkt me ook heel moeilijk dat nieuws te brengen. Ik heb het gehad met een ex van me.
    We waren net uit elkaar en alles en hij had, gelukkig, wel net weer contact met zijn vader na vele jaren. We hebben toen een tijdje, door alle consternatie geen contact opgenomen met zijn vader en toen ik belde om te vertellen dat we uit elkaar waren was ie overleden :( Dat moest ik dus toen ook vertellen aan mijn ex... Zow was echt heel moeilijk en heb m daarna wel gesteund en alles... Sterkte ermee...
    Hoop dat ie via de familie van zijn vader toch nog een stukje roots kan vinden en zij gezinnetje kan showen...

Vervelend dat Nilo zo huilt joh... Kan je nagaan ik ben al gestressed als Mayron even huilt, maar die huilt eigenlijk nooit... Nou we spreken je snel weer...

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik wist het helaas al van Maan zijn vader maar vond dat ik het hier niet neer moest zetten. :(

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Es kijken of ik ook kan spammen. :rolleyes:

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo beter, en dat voor een a technicus als ik. :)

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Dank je wel meiden :)
    Ja ik beloof weer wat vaker te komen, maar Maan was 3 weken vrij, maandag weer gaan werken en dinsdagmiddag moest ik hem het vreselijke nieuws vertellen, woensdag tot vrijdag was hij weer thuis..dan wil ik ook niet achter internet duiken. We hebben veel rondgebeld enz om erachter te komen waar zijn vader lig..maar dat lukt dus echt niet vanuit Nederland. Gaat allemaal veel tijd inzitten.
    Vandaag is hij weer gaan werken (op advies van mij want helaas weet ik maar al te goed wat hij doormaak..) en Björn heeft zomervakantie, dus ik hoef nu niet meer te rennen en vliegen.

Ja dat huilen snap ik ook niet. Ik weet nu wel het verschil tussen zijn jammerhuiltjes en echt het krijsen. Hij heeft dan geboerd, schone luier, voeding gehad, poepjes gelaten (kan hij al als de beste :)) en dan nog zoooo hartverscheurend huilen! Nadeel is dat hij bij ons op de kamer lig dus als hij zo krijst zit je alletwee overeind in bed, laten liggen is geen optie want na een kwartier is hij zoo over zijn toeren dat hij paars begint aan te lopen :( Maandag maar eens navragen bij het CB wat het kan zijn, want overdag en 's avonds is er niets aan de hand :(

13. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    ahh Senninah wat een schatje he! .... al die kleintjes zo lief!

EN die van ML ook trouwens in dat bedje , heerlijk mannetje om te zien...

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nog een:

15. Patricia, he gad wat een naar nieuws!
    zal best zwaar worden in Spanje, maar hopelijk wel iets zodat het voor jullie gevoel afgesloten kan worden... sterkte meid!

brrr, hier die rugpijn weer terug... bah!

16. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik WIL OOOOOOOOK!
    En hij glimlacht ook zo schattig!

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lieverd ik neem je het ook niet kwalijk hoor. ;)

18. monkeylove

Aaah lief Sen :D

19. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    uhm welke meiden moeten er nu nog bevallen van de lijst? ik heb het lijstje gemist.

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nou de laatste dan.
    Meneer kan ook verbaasd kijken. :)

Deel Deze Pagina