kreeg net deze mail van de geboortekaartjes... Geachte mevrouw Bronsveld, Bedankt voor uw email. Er was inderdaad een fout bij de drukker gemaakt waardoor een serie bestellingen in de verkeerde enveloppen was gedaan. Zodra wij hiervan op de hoogte waren is er een email gestuurd naar alle klanten die dit betrof. Het kan zijn dat deze email in uw spambox terecht is gekomen. Dat komt helaas wel eens voor. Ik begrijp uw reactie, maar wij hebben dus wel degelijk actie ondernomen. Mijn excuses voor het ongemak. nou zat ie nu niet in spambox, maar laat het maar zo... heb nu in iedergeval excuses en ze hebben het opgelost....
14-07-2008 Lovelykids - Coevorden - 27 jaar - 3e kindje: dochter Liesje76 - Enschede - 31 jaar - 1e kindje: dochter 18-07-2008 Mirjam2112 - Maassluis - 23 jaar - 1e kindje: dochter Patricia34 - Brabant - 36 jaar - 1e kindje: 20-07-2008 Bd81 - Noord Brabant - 26 jaar - 1e kindje: zoon 21-07-2008 Naomi32 - Spijkenisse - 33 jaar - 1e kindje: zoon 22-07-2008 Mone - Den Haag - 31 jaar - 1e kindje: zoon 23-07-2008 Essie1979 - Tiel - 28 jaar - 1e kindje: dochter 26-07-2008 Mila24 - Antwerpen - 24 jaar - 2e kindje 28-07-2008 Rensie - Zuid-Holland - 26 jaar - 1e kindje InezI - ? - 39 jaar - 2e kindje 31-07-2008 Selma 2 - Leiden - 31 jaar - 1e kindje: zoon Ingrid130
Hoi Allemaal, ik ben nog niet bijgelezen maar ik zag wel: Daantje gefeliciteerd met de geboorte van Mika. Essie en Misspiggle, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters! Zo nu ga ik s ff een nieuwe banner zoeken. Ik kan hier lekker internetten in het zkh! Vertel later meer. liefs, lientje
inderdaad! ze zullen best mails verstuurd hebben, maar ja, ik dan effe niet gehad! ach kan er over door blijven gaan, maar nu is het goed hoor...
ZOOOW nog 8 voor mij op de lijst! en ik maar klagen zeg terwijl er dames overtijd zijn! haha senninah wat leuk die foto!
He Lientje! Das lekker zeg internet in het ziekenhuis. Hoe gaat het met je? Erg veel last van je wond? Hoe gaat het met Danique? Oftewel, ikke ben nieuwsgierig! Ik gisteren balen, ik had mijn mobiel speciaal meegenomen naar mijn ouders om geen smsje te missen. Laat ik hem daar liggen! Zo stom, baalde als een stekker. Maar gelukkig hebben we Lee nog. Zo kwam ik toch nog te weten dat je bevallen was hihi
Lientje, zoek maar een mooie banner uit! gaat vst lukken... idd lekker internet in zh! rust lekker uit!
zeg rens...heb je al voor weeen ofzo? Tante poohbear word een beetje nerveus...kom op met de beeb! hehehe
hier nog steeds harde buiken met steken die echt zeer doen, maar ja dat heb ik al een aantal dagen dus ik zoek er niks achter...jammer genoeg
Zo vluchtig lees ik dat Lientje bevallen is van een dochter Gefeliciteerd! Ik ben erg benieuwd Verder heb ik nog niet teruggelezen ga zo ff een paar pagina s terug lezen. Hier een rustige nacht gehad...Ze sliep niet helemaal door maar goed, ze groeit echt heel hard dus ze zal het nodig hebben! Ze weegt nu al 4330 gram. en die dag ervoor 4150 dus die groeit als kool! Morgen heb ik een afspraak bij de dokter voor anticonceptie en dan neem ik Indi even mee, ze heeft namelijk een soort blauwe plek net boven haar billetje. Het is niet blauw maar wel rood en ze heeft het al een paar dagen dus dan kan daar gelijk naar gekeken worden. Gister was de kraamhulp voor het laatst godzijdank. Ook kwam de verloskundige nog even en de vragen die ik aan de kraamhulp had gevraagd (wanneer mag ze afgekolfd melk in een flesje, hoevaak mag ze in bad etc) vroeg ik ook nog aan de verlos en die gaf precies tegenover gestelde antwoorden (kraamhulp zei bijvoorbeeld dat ze nu al een flesje mocht en van de verlos moest ik wachten. Ook mocht ze van de kraamhulp elke dag in bad en van de verlos juist om de dag ) nou ik kom straks weer ff want Indi heeft krampjes..
Jij laat hem nog bij je ouders liggen, Niels zaterdag bij van der Valk in zuid Limburg. Gelukkig had iemand hem gevonden en bij de balie gebracht (er zijn ook nog eerlijke mensen in de wereld ). Met de pincode om de telefoon te activeren kon ik bewijzen dat hij van ons was. En ze sturen hem ook nog voor ons op, scheelt weer ruim 3 uur rijden. Dat noem ik nog eens service.
Als je bv geeft is een flesje meer een noodoplossing voor als het echt niet anders kan (bijvoeding, jij ziek en niet in staat bv te geven, logeren, noem maar op). Badderen wordt iedere dag ontraden omdat het de huid kan uitdrogen. Karsten heeft ook een droge huid en die gaat max 3x per week in bad. Maar fijn dat Indi zo goed groeit. Ik ben ook benieuwd wat Karsten weegt mag vrijdag naar het CB.
Wie van jullie kleintjes drinkt net als Karsten al 165cc per fles en was bezig om de laatste nachtvoeding af te bouwen? Wil dat ook gaan doen want 7 voedingen van 165cc is een beetje veel. Alleen hij kan nog niet zonder 's nachts. Heb het ook al met de extra voeding geprobeert maar het blijft een zuipschuit.