Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Het bevallijstje wordt wel klein zeg.
    Nog even en dan is het voorbij en gaan we allemaal naar de mama's.
    Voelt wel raar hoor. :rolleyes:

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik hoop dat je gelijk hebt!

VANG VANG VANG!

3. zeg het even tegen die uk in mijn buik! die wil maar niet!
    geen wee in sight! alleen maar rugpijn, maar daar schieten we qua bevallen niks mee op!GRRR

4. Ingrid, heette de dochter van Essie nou Merle of Merel? Ik dacht nl Merel (kan het fout hebben hoor!) maar in de lijst staat Merle...

5. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Wow sen wel een mazzel met die telefoon!

Kwebbels, als je bv geeft raden ze aan om pas met 6 weken te gaan oefenen met een flesje ivb met tepel/speen verwarring.
    Je hebt anders grotere kans dat ze verkeerd aan de borst gaan drinken, zoals bij misSil het geval is, kan zorgen voor heel pijnlijke tepels.
    En zoals Sen ook al schreef om de dag in badje is beter voor de huid.

6. Hey allemaal..

Heb een paar schattige foto's van Senn voorbij zien komen.. Lief!

Vanmorgen heeft Esmée gehoortest gehad. Was goed! Gelukkig! Morgen de kraamhulp helaas alweer voor het laatst.. :cry:

Esmée was alweer 40 gram gegroeid. Nog 45 gram, dan zit ze weer op geboortegewicht!
    Heb haar vanmorgen zelf in badje gedaan. Sinds de hechtingen er gister zijn uitgehaald voel ik me stuk beter!

Patries: dikke knuffel voor jou en Manuël!

Ik ga slapen...

Liefs Wendie

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Het is Merel maar typen is niet mijn sterkste kant als ik even snel wil, moet ik ook niet doen maar ja...

8. maakt niet uit hoor! maar zag het toevallig! ;)
    ben ook de queen of typo's hoor! :)

9. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Essie gefeli met je dochter Merel!

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Net naar de vk geweest, alles was goed met de baby. Voorweeen waren een goed teken, dan is mijn baarmoeder in ieder geval bezig maar verder zegt het natuurlijk weinig. Schijnt dat de kleine wil in mijn bekkenopening zit maar nog niet volledig is ingedaalt, was die x iemand anders dan de vorige keer dus ze wist niet hoe het nu de vorige keer zat omdat er daar wel staat dat het was ingedaald. Beetje vaag dus. Maar hoef niet plat als m'n vliezen breken dus daar ben ik wel blij om. Ze vroeg of ik nog vragen had maar mocht een vraag niet stellen en dat was wanneer de baby kwam want daar kon ze geen antwoord op geven. Verder weinig nieuws, heb de hele ochtend met pijn rondgelopen en nu is alles weer rustig.

Had inderdaad de verkeerde lijst erbij gepakt, was te ver terug gegaan heb ze nu samengevoegd dus alles klopt weer! Sorry! ! !

11. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    zijn het misschien geen rugweeen haha?! (augustusmama)

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    MIJN HEMEL :confused: 165 cc per fles! Hahaha ik krijg bij Nilo met pijn en moeite 120 cc naar binnen per keer! En dan heeft hij nog een pauze bij 80 cc omdat meneer dan al helemaal vermoeid is van het drinken :)
    Maar goed, onze kleine grote vent heeft nu AL maatje 48 aan hihihi maat 50 is nog te groot en moeten we echt broekpijpjes en mouwjes omslaan. Hij begon in maatje 44 :oops: dus voor ons is het al een grote vent aan het worden :D

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik wil het net zeggen! :)
    Maandag dat ik werd ingeleid liep ik op een gegeven moment ook ontzettend te klagen over vreselijke rugpijn, bleken naderhand gewoon rugweeen te zijn hahahaha :)

14. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Het CB bel ik dus niet meer! Want die kijken idd niet naar gewicht en dat hij "tevroeg" geboren is, terwijl dat bij hem wel belangrijk is. Hij is nu ook rustiger en valt nu wel lkkr in slaap na de fles, dus dan is hij voldaan. Met 70 en 80 bleef hij jammeren, en hij heeft nu ook zware plasluiers, dus ik ben ook tevree:)

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik kreeg bij de intake van het CB het advies gewoon 8 voedingen per dag aan te houden, hier kijken ze namelijk wel naar het geboortegewicht enz. Omdat Nilo toendertijd al 90 cc mocht maar de ene keer op de 70 zat, dan weer op 90, dan 60..begon ik ook te twijfelen. Tegen mij zei die vrouw toen: je kindje hoef niet op die lijn te zitten, als je er maar voor zorg dat Nilo min. 8 voedingen per dag krijg zodat hij goed op krachten kan komen. Hier vinden ze dus het aantal voedingen belangrijker dan de hoeveelheid, dus hij mocht toen ook 8x 60 cc of 8x 80 cc drinken.

16. geen idee? :confused: morgen vk, dus kan het vragen.... maar zitten rugweeen niet in onderrug? dit zit bovenin, onder rechterschouderblad....

Nicky, bij jou al actie? kan het nu niet meer bij zwemmen vragen? :D

17. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ingrid: goed te horen dat alles goed was. Gelukkig dat je neit meteen plat moet als je vliezen breken. Ik moet morgen terug naar de gyn dus dan ook even vragen of het bij mij al is ingedaald inmiddels.

Ja he? Van mij mag het lijstje heel snel overgaan in het mama lijstje ;)

Patricia: goed weer eens wat van je te horen. Logisch dat je een tijdje niet on line bent gekomen. Kan me goed voorstellen. Heel veel sterkte!

Rensie: lekker makkelijk afschuiven. Maar ja je hebt in ieder geval een reactie gehad.

Kwebbels: Heb je nog melding gemaakt van je kraamhulp? (ingevuld op formulier?)

18. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Net even gebeld met de vk om een nieuwe afspraak te maken. Morgen nog naar de gyn terug en dan weer naar vk als alles goed is. Ik moet volgende week woensdagochtend terugkomen en ben ik dan nog niet bevallen dan gaan ze strippen (mits er binnen de praktijk geen andere bevallingen aan de gang zijn anders is het risico te groot dat ze steeds op en neer moeten rijden en dat willen ze niet. Ze willen zo veel mogelijk proberen om iedereen de volle aandacht te geven).

Hoop eigenlijk wel dat ik voor die tijd ben bevallen hoor, klinkt toch beetje eng (hahaha..... en dan moet ik zelfs nog gaan bevallen ....)

19. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    rajah zit momenteel op 7voedingen van 90 a 100 cc...hij laat nog wel eens een bodem staan.....maar op verpakking staat hoeveel hij mag hebben per 24 uur,.. dus ik probeer me daar aan te houden want anders kun je ze dik voeren met flesjes....

rajah ligt denk ik te slapen heeft net even liggen huilen want hij wou graag bij mama op de arm in slaap vallen maar ik heb hem weggelegt hij moet er toch aan wennen dat hij in zijn bedje in slaap valt...
    toch is dat wel moeilijk hoor als je ze hoort huilen om er niet heen te gaan....

nou dames ik ga ook ff liggen gr

20. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Heb nog niks teruggelezen hoor, maar ik baal als een stekker :(

Ik krijg namelijk een koortslip :cry:. Kan ik straks als het doorzet met een monddoekje lopen en heel voorzichtig met Wessel zijn :cry:. Heb er op dit moment tandpasta op, vorige keer hielp dat en zette het niet door, maar ik vrees het ergste. Dokter maar gebeld, die belt nog terug.

Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag.

Deel Deze Pagina