Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Suc6 met bijlezen!

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
  3. [​IMG]

4. :) :) we zijn helemaal in love... als ik teveel spam, moet je het zeggen he?

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    O nee hoor ik hou wel van babyspam! :)

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou
    ben er weer van de vk. ze zag me en had zoiets van die kon wel gauw gaan bevallen. ze vroeg als eerste hoe het was natuurlijk en ik dus vertellen dat ik vreselijk vel harde buiken heb (vooral vandaag) en menstruatie-achtige krampen maar dan net iets erger. nou zei ze toen dan kijken we zo toch even als je dat wilt. ik had de hele week al zoiets van dat hoeft om mij niet, maar toch zei ik ja graag. en wat blijkt nu heb gewoon al 2cm ontsluiting, maar nog geen verweekte bm-mond. ze heeft gelijk ook gestript en net als bij maud heb ik er niks van vernomen alleen vk vernam dat de vliezen samen trokken en vroeg dus of ik dat vernam. sorry maar nee dus. we hebben nog een afspraak voor volgende week gemaakt, maar ze had zoiets van waarschijnlijk zien we je eerder.
    ben benieuwd dus.
    zal die afspraak ook wel niet meer redden, maar als ik die nog red dan moet ik daarna naar de gyn voor controle en tijdens die controle wordt het verdere beleid bepaald. en ik ben bang dat het dus nog wel 2 wk duurt voordat het dan echt afgelopen is. maar wat ik net al zei hoogst waarschijnlijk loop ik nu tevel op de zaken voruit en red ik dat niet.
    zo dit was mijn verhaal voor nu.

zag nog wat fotootjes voorbij komen. erg leuk en lief allemaal.
    verder is er weinig blijven hangen in dit hoofd. sorry! !

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Is al je voorwerk in ieder geval niet voor niets geweest.
    Ik hoop dat net als bij mij in ene je vliezen breken.

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier nog steeds niks meer aan de hand als vanmorgen...alleen wat harde buiken maar niks ergers...

ben bang dat het morgen wel strippen wordt....kan ik nu al tegen opzien...blehhhhh

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

dat gebeurde bij maud wel 3 jaar geleden en ik weet ook dat ik de weeen toen heftiger vond als bij morris. bij morris werden de vliezen op het laatst gebroken en toen moest ik eigenlijk ook direct persen en bij de ontsluitings weeen kon ik rustig bij komen tussentijds. dat had ik bij maud vrijwel niet.
    we zullen wel zien wat het doet, heb eigenlijk voor het eerst goede hoop sinds een paar dagen.

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hoop echt dat jullie snel mogen bevallen.
    Misschien een duo bevalling?

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

hoef je je echt niet druk om te maken hoor.
    dacht zelf dat ik het van 3 jaar terug niet goed kon herinneren, maar die herinnering was dus wel goed.
    goed ontspannen is het halve werk. en net wat ik net al gezegd heb heb ik er weer niks van vernomen, tenminste geen pijn of prikkels. tuurlijk heb ik wel vernomen dat vk aan het roeren was, maar dat was ook alles.

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wat gaan ze bij jou doen? jij bent net zover overtijd als ik...

ik word morgen gestript...

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zie dat jij in Coevorden woont.
    Krijg je over een paar jaar een Plopsaland indoor centrum in je woonplaats. :D
    Das wel lekker dichtbij.

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

o ja de vk had uiteraard ook bloeddruk gecontroleerd en die was iets hoger als wat ik normaal had en ook dat kon een teken zijn van een naderende bevalling.
    en ook nu net als voorgaande weken keek ze weer naar het gewicht van die andere 2 en zei ze oooh je bent grote kindjes wel gewend.
    het blijft leuk.

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

M.a.w. het gat is groot genoeg! :p

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat zei mijn vk ook tegen me 1,5 week geleden :)

17. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Bedankt maar te laat :D, hihi. Heb nu zovirax. Ik had al wat tandpasta gebruikt en dat heeft ook al een beetje gewerkt, nu maar hopen dat ik op tijd ben.

En het is hier trouwens echt feest vandaag :( want Wessel heeft spruw... Lactatiedeskundige was hier net voor borstvoeding. Nu is de arts alleen niet meer bereikbaar alleen voor spoed, kan ik tot morgen wachten? Of zal ik gewoon het spoednummer bellen.

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Hier nog iemand die voor het eerst werd gestript, en ook bij mij deed het geen pijn. Het was een onaangenaam gevoel maar zeker niet pijnlijk. Had mooie tips van Senn gehad over de foon, diep in en uit ademen en proberen te ontspannen. Ik moest van de gyn. twee vuisten maken en deze ieder onder een bil plaatsen zodat ik ook niet mezelf krampachtig aan iets of iemand kon vasthouden..
    Echt proberen goed goed goed te ontspannen, dat scheelt zo veel!
    Want de tweede keer dat ze mij stripte was tijdens de inleiding, en omdat ik zo gestressd en gefrustreerd was dat de inleiding niet hielp heb ik mij toen niet goed ontspannen en toen deed het echt au au!
    Help ook als ze tegen je door blijven praten tijdens het strippen, al is het maar over het weer ofzo :)

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou ik hoop dat het morgen meevalt en eigenlijk dat het niet nodig zal zijn maar dat zie ik niet gebeuren
    morgen om 16.50 uur moet ik er zijn.....pffffff

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Gewoon het spoednummer bellen want jij kan ook spruw op je tepels krijgen en dan blijft het over en weer gaan. Ook als je afkolft kan de bacterie op je kolfapparaat overslaan..dus goed uitkoken. Maar zeker de spoedlijn even bellen voor een kuurtje.

Deel Deze Pagina