Je kan tot morgen wachten hoor het is niet levensbedreigend. Tenzij Wessel er erg last van heeft. Kijk alleen wel uit met het geven van bv dat je je tepels niet besmet.
Bij mij zeiden ze toen met Sven dat het niet zo kwaad kon behalve dan je tepels die het ook kunnen krijgen.
Meid er is eigenlijk maar één goede tip. Wat er ook gebeurd en hoeveel pijn je zelf mag ervaren (want dat scheelt natuurlijk per vrouw). Hou voor ogen dat je die kleine heel snel in je armen heb. Dat heeft mij ook door twee zwangerschappen en twee heftige bevallingen heen geholpen! Heel veel succes morgen meid! En probeer vannacht nog lekker een paar uurtjes te slapen want misschien staat morgen het zware werk voor jou te wachten hihihi
ik kijk er zo naar uit om die kleine vast te houden, daarom duurt het wachten me ook zo lang en kan ik zo opzien tegen het strippen en en en... sorry dat ik zo zit te klagen maar ik zie het ff niet meer zitten
Kan je zien hoe dat verschilt dan, want ik moest echt goed zijn mondje in de gaten houden omdat mij werd verteld dat babytjes er goed ziek van kunnen worden en eventueel door de pijn van de spruw niet meer goed willen drinken.. Maar goed, ik sprak een moeder op school en die is 3 mnd geleden bevallen.. die mag vanaf de geboorte gewoon de kraan opendraaien en het flesje vullen en opwarmen, en ik moet water uitkoken of Spa blauw gebruiken.. Zij mag de schoongemaakte flessen op het aanrecht bewaren en ik moet ze afdekt in de koelkast bewaren..en zo heb ik nog tig voorbeelden die totaal verschillen..
Klaag maar lekker hoor meid! Het valt ook niet mee die laatste loodjes en dan hier heel veel dames die al bevallen zijn. Wij loodsen je wel door de laatste daagjes/uurtjes hoor
inderdaad! het zou in eerste instantie eind dit jaar open gaan, maar door alle bezwaarschriften ed duurt het nu allemaal wat langer en willen ze volgend jaar met de bouw beginnen
zeg jij bent ook lekker. ik geef jou een peptalk en je boort mijn hoop de grond in. nee van je datumpartner moet je het hebben
Voor de bevallen mama's. Hebben jullie ook een brief van het RIVM gehad of jullie mee willen werken aan een pneumokokkenprik onderzoek en het PINO onderzoek? Gaan jullie dat doen?
heb je toevallig huisdieren? dat is bij ons de reden dat de flesjes de koelkast in moeten. ivm rondzwermend haar enzo