Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
  2. lovelykids

lovelykids VIP lid

dat is dan wel lekker. in ieder geval in je eigen huis geënt worden. ik dacht dat je dan alleen die van dat onderzoek kreeg, maar dan dus alles thuis. beter van. vond het al sneu als hij thuis en op het cb een prik moest hebben.

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ja die heb ik ook gehad. Ik weet t nog niet.
    Het is een test en daar ben ik toch wat huiverig voor.
    En jij?

4. we hebben nog 10dagen juli en nog 12 beebs die geboren moeten worden...
    We moeten nu in iedergeval iedere dag ploppen! :D
    ben zo gewend aan de julimama's dat we alle 12 echt juli doen hoor en niet augustus :) (niks nega aan aug mama's maar ben ingesteld op juli! :) )

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    heb net even heerlijk liggen slapen op de bank, was er echt aan toe denk ik want er zijn hier verschillende telefoontjes binnen gekomen maar heb echt niks meegekregen. Vreemd genoeg werd ik wel wakker van het geluidje van een nieuwe sms, meteen gekeken of het babynieuws was maar helaas :(
    Hebben wel een nieuw bod op ons huis gekeken maar vind het nog steeds een waardeloos bod dus gaan er niet mee akkoord, ze willen er dan ook nog eens per 1 november in nou dan mogen ze wel met meer komen.

Toen ik wakker werd meteen weer een kramp in mijn buik icm een harde buik dus vraag me af of dat ook is gebeurd terwijl ik sliep zonder dat ik het heb gevoeld.

Weet niet meer wie het over het gecko onderzoek had maar hier heeft een vriendin van ons ook meegedaan met dat gecko onderzoek met hun zoontje. Ze had het erover dat ze daarmee ook willen bekijken of er verschil zit per buurt waar je woont. Dus zou je in een achterstandswijk wonen of er dan meer sprake is van overgewicht tegenover een ander soort wijk. Ook heb ik begrepen dat het onderzoek, als je ermee doorgaat, loopt tot de 18de verjaardag van het kind. Was dit bij jullie ook zo?

Was trouwens niks aangekomen afgelopen week, zit nu op 97,2 de vk zei al: volgens mij wil je gewoon niet over de 100 grens heen. Tja je moet toch grenzen voor jezelf afspreken he ;) :) :) :) Hoop wel dat de kilo's er straks snel af zijn plus wat extra's want was al aardig aan het gewicht dus alles wat er straks extra af gaat is mooi meegenomen.

Heb het kamertje ook nog even geinspecteerd en ben nog steeds tevreden met hoe het er nu uitziet, tenminste ik kreeg eindelijk niet de behoefte om het ledikantje weer opnieuw op te maken dus dat vond ik wel een goed teken. Weet wel dat als we straks verhuisd zijn het kamertje er anders uitkomt te zien maar dat is dan meer de kleuren aan de muur e.d. terwijl ik een paar maanden geleden perse dit aan de muur wilde hebben :rolleyes:

Heb ook weer baby spam voorbij zien komen, leuk en lief! ! ! ! ! Hoe meer ik het zie hoe meer ik zelf ook wil.

KK, volgens mij had jij het erover dat de navelstreng er was afgevallen. Dat lijkt mij dus ook een moment dat ik tegen de vlakte ga dus hoop dat dat bij de kraamzorg gebeurt of bij mijn moeder of bij Roeland, ben nooit zo goed met dat soort dingen.

Gaan nu even boodschapjes doen want hebben vanavond nog een verjaardag. Eigenlijk geen zin in maar is van het nichtje van mijn vriend en die vraagt al een maand lang of we komen en als het mogelijk is (is het niet maar toch) is zei nog nieuwsgieriger naar de kleine dan wij, zit al vanaf het begin te vertellen dat ze wel wil oppassen straks en wat ze wil kopen voor de kleine als die er is en ga zo maar door dus voor haar heb ik het er nog wel voor over om nu op visite te gaan.

Als ik terug ben van de visite vanavond verwacht ik natuurlijk wel heeeeeel veel babynieuws of in ieder geval puffende dames.

Doeiii

6. iemand houdingtips om rugpijn weg te krijgen?
    ik word helemaal knetter hier!

7. dat van die navelstreng vond ik helemaal niet eng. hij lag gewoon bij het rompertje..

tips voor rugpijn? lekker onder de douche gaan staan met een warme straal tegen je rug of een warme kruik ertegenaan?

of is het aan het beginnen?

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Aan een kant wel maar aan de andere kant ze zouden ze het niet toedienen op onze kinderen als het niet veilig was.
    Ook als ik dan denk aan alle oorontstekingen die de andere twee gehad hebben en wat ik Karsten er mogelijk mee kan besparen loont het misschien wel de moeite.
    Blijf het moeilijk vinden.
    Gelukkig is het niet zo dat als je het instuurt je er aan vast zit.
    Je krijgt eerst nog een uitgebreid telefoongesprek waar je al je vragen kwijt kunt daarna een info pakket en dan nog een gesprek thuis voordat je definitief beslist of je het wel wilt.

Heb ook een november 2006 mama gevonden die er aan mee wil gaan doen en haar heb ik even een PB gestuurd.

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Jij gaat gewoon in juli bevallen en daarmee uit! :thumup:

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Twee molletjes?

11. heb het aan uk doorgegeven :D

12. probeer sinds zw geen pijnstillersin te nemen... weet ook niet of het kan werken, voelt alsof het klem zit een zenuw ofzo...

13. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Zo daar zijn we weer na 'n paar dagen.. Had echt even geen puf om te reageren, heb wel snel en vaag wat bijgelezen..

Alle nieuwe mama's: Gefeliciteerd met jullie beebjes ! Heb weer veel mooie namen voorbij zien komen !

Alle collega-zwangere: Zet 'm op, we kunnen het ! Alle beebs binnen 10 dagen eruit :D

Ik teken ervoor, heb 't echt gehad nu, emotioneel maar lichamelijk ook.. dat m'n vriend nog niet bij z'n ouders is gaan logeren.. kan sommige dagen alleen nog maar huilen.. en dan baby nieuws bij andere lezen is best moeilijk eerlijk gezegd :oops: Ik gun iedereen het beste en mooiste maar ben toch jaloers... kan 't niet helpen..

Ben vandaag maar weer gaan werken om de tijd te doden.. dat thuiszitten wordt je ook knettergek van zeg :( Teleshopping enzo is ook zo saai he..

Morgen middag weer naar de gyn, ik denk zelf voor 't laatst... heb nog steeds't idee dat de kleine de 23e komt...
    Zou wel strakke planning zijn want op 20, 21, 22, 25 en 26 juli zijn vrienden en of familie jarig.. dus 23 of 24 is wel mooi natuurlijk !

Zo dat was 't laatste nieuws van mij kant, ik ga m'n best doen om 't weer wat beter bij te houden :oops:

Dikke knuffel voor iedereen :D

14. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi Allemaal,
    Nou ik wou morgen maar bevallen ;)

Ik zag iets voorbij komen over PINO. Ben zelf onderzoeker en weet wel een paar informtie bronnen, dus bij deze: de vaccinaties zijn al eerder getest op 1-7 jarige, dit onderzoek is in 2004 al afgesloten. Hieruit bleek dat er geen verschillen waren in oorontstekkingen tussen beide groepen
    http://www.onderzoekinformatie.nl/nl/oi ... ND1260286/

Maar je kunt altijd met al je vragen bij de onderzoekers/artsen terecht, en ze moeten je daar dan goed informeren over de risico's etc
    succes met de beslissing!

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    En alle nieuwe mama's van harte gefeliciteerd met jullie meiden/mannen!

16. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hoi meiden,

mijn verhaal komt nog hoor, maar wil laten weten dat alles super gaat hier! Danique drinkt goed aan de borst, maakt goede natte en volle luiers en ik kan niet stoppen met naar haar kijken.

Met mij gaat het gezien de KS ook erg goed. Zelf naar de wc geweest, geen infuus meer en voel me prima. Woensdag of misschien morgen al naar huis!

We hebben hier een suite! Lijkt wel een hotel. Roger slaapt hier ook. Er is tv, internet, een koelkast, senseo, enz. Je weet niet wat je ziet :)

De bevalling is uiteindelijk toch nog vanzelf, zo maar ineens op gang gekomen, dus meiden, het kan zomaar gebeuren! Ik duim voor alle wachters!

Lientje

17. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Essie, gefeliciteerd met je dochter Merel

Lientje, gefeliciteerd met je dochter Danique

Daantje, gefeliciteerd met je zoon Mika

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten... Maar er is al weer zoveel bijgetypt na vanmorgen, dat ik echt geen puf heb om terug te lezen...

18. fijn dat het goed met je gaat!
    Wel luxepaard hoor in je zhsuite :D
    geniet van je mooie meissie!

19. misspiggle, moet jij je banner niet aanpassen?

20. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Net gedaan! :) :)

Deel Deze Pagina