Even mijn bevallingsverhaal... Zaterdagavond om ongeveer half 8 begonnen de weeën.. Na twee uur weeën te hebben gehad hebben we de vk gebeld.. De tijd die tussen de weeën zat was 3 á 4 minuten, dat was goed... Maar de vk vond dat de weeën nog niet lang genoeg aanhielden.. Steeds maar een 30 seconden ongeveer.. Na anderhalf uur weer gebeld en toen zou ze onze kant opkomen. Ondertussen heb ik in bad gezeten en onder de douche gestaan. Gaf wel wat verlichting.. Toen ze de eerste keer ging kijken had ik 4 centimeter ontsluiting.. Dit was denk ik rond 12 uur.. Om 6.15 uur had ik volledige ontsluiting en mocht ik mee gaan persen.. GELUKKIG! Dat tegenhouden vond ik echt verschrikkelijk... Om 7.15 uur was onze Mikayla er helaas nog niet en toen vond de vk het tijd om naar het ziekenhuis te gaan... Hier waren we ongeveer rond 8.00 uur en om 8.51 uur kwam Mikayla ter wereld met behulp van de vacuum... Ze hebben me nog een knip gegeven en ik ben een klein stukje gescheurd.. Al met al heeft het ongeveer 13 uur geduurd, dus ik mag niet klagen.. Op de vacuum na was het een redelijk prettige bevalling.. Voor zover dat prettig te noemen is...
Klinkt inderdaad als een prettige bevalling alleen kan begrijpen dat de vacuümpomp niet zo fijn was. Hoe voel je je nu? Heb je erg last van de knip? En wat een snoeppie is ze zeg!
Essie gefeliciteerd met Merel MisPiggle gefeliciteerd met Mikayla! wat een bijzondere naam.... en een prettige bevalling... pff ik heb echt een dramanacht gehad vannacht en was ook echt gebroken. Chris heeft de hele nacht wakker gelegen en gehuild van de krampjes. Dan toch beter in de avond dan in de nacht...maar ook nu ligt hij heerlijk in de box te slapen, dus hopelijk niet vannacht weer.... heb vannacht dus zelf hooguit een twee uurtjes geslapen en vanomorgen was Nick echt erg wakker en vrolijk, dus dan roept de plicht weer.... GA dadelijk lekker op bed liggen, vanmiddag nog wel even gelegen tijdens Nick's slaapje, maar echt geslapen lukte niet omdat Chris weer lag te mopperen van de krampjes. Slopend hoor...
Ik ga mijn best doen. Ik hoop in ieder geval wel dat het nog in juli geboren word. Weet ff niet meer wie het zei, maar ik ben het ook helemaal beu hoor. Vriend is supe rleif voor me maar trek het soms echt niet meer. Ik wil ook lekker genieten van ons kleintje! Gewoon lekker balen en je frustraties uiten!
Hi meisjes! Ik hoop voor de ladies die er een beetje doorheen zitten dat jullie lekker snel mogen bevallen. Sen wat het PINO onderzoek...wij doen er niet aan mee. Ik vind het allemaal een beetje eng en Tygo heeft al niet zo'n mega start gehad dus wij zien er vanaf. En ik lees dat er in '04 een identiek onderzoek is geweest en dat daar niet veel bijzonders is uitgekomen. KK wat een skeetje..SPAM maar hihihi En Mss Piggle...ook al zo'n cutie! Verder weet ik het ff niet meer. Net weer een mega emo bui gehad. Mannetje loopt me alleen maar te teasen om s.e.x. waar ik gewoon !$#!$#! van wordt. Daarnaast droom ik bijna elke nacht over de bevalling of dat ik WÉÉR moet bevallen terwijl de hechtingen er nog in zitten. Ik kan nog steeds geen "grote boodschap" doen zonder dat de scheur langs mijn "artiesteningang" gaat bloeden. Het feit dat ik eigenlijk stiekum wel een 2e wil maar gewoon niet durf..tja alleen als het een KS wordt...dus al met al weer veel tranen vandaag. Daarnaast ben ik ook ontzettend moe... Tygo komt vandaag netjes om de 4 uur maar ik heb geen rust in mijn kont....zelfs het tukkie vanmiddag is welliswaar wel gelukt maar...errug kort. Nou ik hoor meneertje alweer...al is ie 45 min. te vroeg voor zijn fles dus ik hoop dat ik hem nog kan entertainen tot 21:00 uur hihihi.
Mispiggle wat een mooi meisje! Silla: vervelend die mannen die zo zeuren. HIj zal toch moeten begrijpen dat jij eerst echt hersteld moet zijn voor hij weer zijn plaats daar op kan eisen. en hersteld is niet alleen lichamelijk...je moet er gevoelsmatig ook weer aan toe zijn. Moet zeggen dat hier de zin al wel aanwezig is, maar dat ik nog steeds vloei en het daar ook nog gevoelig is. Ook hier regelmatig bloedingen bij de grote boodschap, maar dan als gevolg van aambeien. Ook niet fijn... Voorlopig help ik mannetje nog maar op een andere manier....af en toe...als ik niet te moe ben...
Hoi meiden, Ik ben uit het ziekenhuis en ga asap ff hier m'n verhaal doen en een foto plaatsen (en natuurlijk proberen een beetje bij te lezen) Liefs van een trotse mama Mirre
Hoi meiden, hee buddy daar ben je even....hoe gaat het met je? Moeten jullie nog lang in het ziekenhuis blijven? Silla die emo dagen zijn erg naar en kan me goed voorstellen dat je jouw bevalling echt een plekje moet geven! Dikke knuffel voor jou! Duikster wat naar he die krampen! Hier hebben we een vast tijdstip in de avond hier voor krampentijd......meestal na 21.30. Alleen vandaag zijn ze er dus nu al en al een uur! En lijkt me erg piitig als je nog een hummeltje erbij hebt! Hoop dat vannacht een rustige nacht voor jou gaat worden! Misspiggle wat een lekker ding en een redelijk fijne bevalling om zo te lezen!Nu leekr genieten! De rest moet ik eerst gaan teruglezen! Hier vandaag consultatiebureau gehad en onze man is 3 cm gegroeid en in gewicht bijna een kilo erbij! Hij weegt nu 4410 gram! Zelf erg last van borsten....heb een kolf gekocht om ze goed leeg te maken aangezien er een borstonsteking op de loer ligt aiaiaiaiaiai! Dat kolven vond ik nog niet zo gemakkelijk! Oefening baart kunst....toch? Ik hoop een ontsteking echt te kunnen voorkomen echt geen zin in! Even vraagje aan de dames die bv geven hebben jullie soms ook ineens stekende pijn as de kleine hard gaat huilen rond etenstijd? ik ga eveb teruglezen! xx nina
Zo daar was ik nog even... Misspiggle; Lijkt mij ook niks de vacuumpomp! Mooi verhaal... Verder heb ik nog fotos van mooie wondertjes voorbij zien komen Wat een prachtkindjes allemaal! Dames die inmiddels alweer bevallen zijn; Gefeliciteerd allemaal!! (sorry maar ik kan het echt niet meer bijhouden jullie kletsen veel te hard ...Maar ik denk aan iedereen die nog moet bevallen en een dikke knuf voor jullie allemaal!)
Silla; dikke knuf voor jouw! Lijkt me geen pretje dat je nog niet normaal naar de wc kan, hoop dat het snel geneest! Volgens mij is het erg vermoeiend een man die loopt te teasen om sex Hier heb ik het gevoel dat ik het alweer kan doen, we hebben condooms in huis dus wie weet...
Nou ik ga weer, de kleine meid(nou ja klein, ze heeft nu een shirtje maat 62 aan Misschien dat ie gewoon klein valt..Maar ik denk ook dat ze gewoon als kool groeit ) die moet drinken....Hoop dat ik haar een beetje wakker krijg. Weltrusten allemaal en nogmaals sorry dat ik niet alles bij kan houden..
meiden, nog bedankt voor jullie tips en reatie's vanmiddag! Wessel heeft zijn eerste gehad voor spruw en vind het niet lekker. Mijn koortslip begint weer weg te trekken, maar ik durf niet te hard te roepen. Zie erg tegen vanacht op, afgelopen nacht ook al bijna niet geslapen omdat mnr last had van krampjes . En elke keer als je met bv denkt, nu gaat het de goede kant op komt er weer iets. Vind het dan ook best tegenvallen (kolven, bijvoeden, tepelhoedje en nu weer spruw). Nu moet ik vanacht bv geven, dan hem dat spul op zijn tong doen wat uit de koelkast komt, dus kan ik met mijn duffe kop naar de koelkast lopen (is zwaar als je moe bent ). Dan moet ik mezelf ook nog doen en dan maar hopen dat wessel gaat slapen. Bij mij in bed durf ik nu niet omdat ik dus die beginnende koortslip heb. PFFFF. Ben nu ook aan het oefenen om zonder tepelhoedje te voeden (lactatiedeskundige is geweest) en 1 borst lukt zowaar alleen nog de vraag of ik het goed doe
Bloem: goed te horen dat het de goede kant op gaat. Enne .... als het echt niet lukt stap je over hoor! Zo te horen heb je al veel geprobeerd, dus hoef je je ook echt niet te schamen als het echt niet lukt. Succes in ieder geval! Ik ga ook bv geven, maar als het echt niet gaat dan stap ik toch over hoor. Wil het beste voor het kleintje maar ook voor mezelf.
Dank je Het moet nu ook de goede kant opgaan hoor, zonder tepelhoedje, spruw en dergelijke. Wat een verschrikkelijke naam eigenlijk ook: tepelhoedje Hoe is het bij je rommelt het nog?
Goedenavond allemaal... Lig heerlijk met laptop nog ff op bed. Esmée ligt heerlijk in haar wieg te slapen met rode wangetjes, want ze is net heerlijk met papa onder de douche geweest. (foto's volgen zo )... Wat betreft de sex: ik heb er ook nog geen behoefte aan, maar heb net wel ff mn mannetje geholpen Verder heb ik eigenlijk weinig te melden. Kan maar niet van de rose wolk afkomen... Liefs Wendie
Meiden, ik heb maar weer even gescrold door de vele pagina's van vandaag. Er komt echt een dag dat ik weer wat persoonlijker ga reageren op iedereen, maar die dag is helaas nog niet vandaag Misspiggle, gefeliciteerd met Mikayla! Essie, gefeliciteerd met Merel! Geniet van jullie lieve, kleine wondertjes! Hoe is het met jou, buddy Rensie? Wanneer ga jij bevallen? Het lijkt mij wel leuk als je dat op mijn verjaardag doet! Marin is vandaag geslaagd voor de gehoortest en heeft ook de hielprik gehad. Zielig! Succes voor alle meiden die nog moeten bevallen! Ik zet nog even een foto van de kleine meid in mijn album!
he hallo, hier nog even snel een berichtje van mij, vannacht erg slecht geslapen, mika was de hele tijd wat aant jengelen, was niet echt huilen, wisten niet wat we moesten doen, of ie nou moest drinken of niet of dat ie een schone luier moest, hebben hem maar lekker bij ons in bed genomen en lekker naar hem liggen kijken. hij was toen ook stil en sliep en genoot er zichtbaar van. vandaag vrij rustig dagje achter de rug. weinig bezoek. mika drinkt goed, het is nu alleen ontzettend gevoelig denk wel pijnlijk te noemen nu, begin ook al wat last van stuwing te krijgen, zolang ik me er dan nog goed bij voel..... sorry heb niet alles terug kunnen lezen, het is ook zoveel. maar wou nog even wat van me laten horen. groetjes Daantje