Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Haha Nilo is ook leuk :p maar die kijkt ook al wijs uit zijn oogjes hoor...

En wat een mooi prinsesje is Aimey zeg, wat je al zegt Patries, die jongens van ons hebben het niet slecht ;)

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Hier is Nilo in maatje 50 :)
    Zowel de mouwtjes dubbel omgeslagen, en zijn broekje lijk meer op een broek van een hiphopper :)
    En vergeet de newborn-sokjes niet, die bij elke beweging van zijn voetje afglijden..ben volgens mij van 4 paar sokjes al 1 sokje kwijt :rolleyes:
    Hij heeft nu dus een aantal poppensokjes omdat hij ook veel broekjes zonder voetjes heeft :oops:

3. monkeylove

Haha poppensokjes :p Wel lief hoor Patricia, hij ligt er comfortabel bij hahahaah...

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Helaas niet.... Niets aan de hand. Af en toe wat voorweeen maar zet niet door. Zoals ik al zei, ik denk echt dat ze het met 42 weken moeten gaan halen :cry:
    Vanmiddag terug voor laatste controle bij gyn en dan mag ik volgende week weer terug naar vk. Heb met haar al over gehad dat we dan gaan strippen als er nog niets is. Zie er wel beetje tegen op maar ja, hopelijk zet het iets in gang.

Ingrid: ik kan me jouw reactie helemaal voorstellen hoor. Hier in de buurt was ook vrouwtje begin augustus uitgerekend en die is dus ook al bevallen. JALOERS! IK WIL OOK :(

5. Nance1979

Nance1979 Actief lid

13 feb 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    ML, wat een heerlijk ventjuh heb je zeg,

Patricia01 wat een scheetje, mijn dametje past al der sokjes en zelfs der pas gehaakte slofjes passen precies aan, heeft pappies tenen :oops: :oops:

Rensie, dat lijkt ze idd, maar ben af en toe nog steeds bang dat ik haar breek, vooral der beentjes zijn nog zo dunnetjes, heeft ze niet van mij mama heeft een partij ballon-kuiten, maar wat niet is kan nog komen zeggen ze :oops: :oops:

Geloof dat ik aan het werk moet, begint er eentje wakker te worden,

Laterssssssss xxx Nance

p.s.: Voor de meiden die gaan bevallen vandaag Succes! ! ! !

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja heb de voedingskussen niet meer nodig, en meneer wil liever niet platliggen want dan ziet hij niet zoveel :( Dus dit is wel een van zijn favo houdingen, en dan kukkelt hij zo in slaap hahahaha

Ja we hebben heel wat mooie prinsesjes in ons midden hoor :D

7. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!
    Wat een mooie kindjes zie ik voorbij komen zeg! :D Ik zal ook weer is spammen straks hihi....

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    grrrrr na zoveel activiteit vannacht met harde buiken om de 6 min is het nu weer aardig rustig geworden

komt dit kindje er ooit nog wel uit?

9. kwebbels

BD;balen dat het niet doorzet :( Beebje kom maar snel!!! :D

Patricia wat lief zeg; poppensokjes...hier niet hoor ze heeft de voeten van mij(ik heb maat 42/43 :oops: )

10. hoe weet je trouwens of iets voorweeen zijn of gewoon harde buiken?
    Ik heb ongeveer nonstop harde buiken, er zit geen ritme in ofzo...

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Heb trouwens anderhalve week na zijn geboorte een GBA uittreksel van hem ontvangen. Deze moesten we nakijken of er geen fouten instonden en anders even bij het gemeentehuis langsgaan.

Nationaliteit(en): Nederlandse, Burger van de bondsrepubliek Duitsland, Spaanse.
    :) :) :)

Ik weet nog of iemand deze vraag al een x gesteld heeft, maar heeft iemand ervaring met inbakeren..? Kreeg gisteren de tip om Nilo misschien 's nachts in te bakeren tegen het huilen..vind het er nogal eng uitzien, zo strak in een doek gewikkeld enz :(

12. kwebbels

ik ga vanmiddag even naar de huisarts, Indi heeft ter hoogte van haar billetje een rare rode plek zitten :( Heeft ze nu al een paar dagen en ik moet toch voor anti conceptie dus laat ik gelijk even naar die plek kijken...

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    :) die gedachten had ik ook een maand geleden, en toen het eenmaal losbrak lag hij met 2 uur op mijn buik :D
    Nog even volhouden meid! Weet dat het als een cliche klinkt, maar je gaat nu echt naar de finish toe!

14. je kan er ook de pukababy voor gebruiken, is een soort bakerzak voor de kleine, heb er nog geen ervaring mee! alleen van gehoord

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Heeft ze die allang? Is het geen ooievaarsbeet?

16. hopelijk niks ernstigs! better to be safe than sorry!

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik dacht vannacht echt dat het begonnen was

18. kwebbels

Patries; hier heb ik haar 1 keer ingebakerd en ze werd er welrustig van maar ik vond het er ook een beetje zielig uit zien daarom heb ik het niet meer gedaan...maar Indi huilt ook niet zo veel dus het is eigenlijk ook niet nodig!

19. monkeylove

Ik heb Mayron gewoon in een dekentje gevouwen een keer en dat hielp ook. Niet heel strak hoor zoals bij inbakeren, maar dit pikte hij wel en hij was stil...

20. kwebbels

Nou al zeker 3 dagen..dacht dat het misschien een plekje was van het liggen ofzo maar het is een best grote plek. En ooievaarsbeetjes zijn toch altijd klein?

Deel Deze Pagina