Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Misschien is het een ooievaarsbeet idd Kwebbels, Michelle zat helemaal onder. Die had m in d'r nekje, op haar ooglid, op haar neusje en op haar voorhoofd. En als ze boos werd werd ie helemaal rood op r voorhoofd en jaren later zag je m nog als ze zich drukmaakte heel vaag verschijnen :)

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Wat trouwens echt een aanrader is is een Lodgerdeken! Die heb ik van mijn ouders gekregen en je kan ze er in inpakken echt ideaal! Ze ligt er heel vaak in. In plaats van een omslagdoek zeg maar

3. monkeylove

Nou bij Michelle waren ze best groot hoor.
    Mayron heeft ook een inieminieooievaarsbeetje op zijn ooglid maar die zie je amper....
    Maar kan nooit kwaad om er even naar te laten kijken als je toch heenmoet...

4. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Nou meiden ik kom me ook maar even melden, Hier ook nog niks aan de hand.
    Vanmorgen wel een hele erge buikkramp en rug kramp wat zeker wel 1 min aanhield maar het is er weer van door GRRR.

Alle meiden die zitten te wachten miss. moeten we een soort bevallings dans gaan doen ofzo in de tuin :)

5. kwebbels

6. kwebbels

:) :)

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland

8. kwebbels

volgens mij heeft Indi een regeldag..Ze blijft maar om de borst vragen en is een beetje huilerig! Ze ligt nu ook aan de borst te lurken :)

9. monkeylove

Mayron was vannacht ook weer onrustig pfff... Dan word Yaron wakker en vink dan zo lullig want die moet weer werken. Maar wel lief, hij neemt m lekker bij zich en blijft net zolang wakker tot die kleine slaapt. Best een hele lieve vader uiteindelijk ondanks wat er gebeurd is...

10. kwebbels

Nou mijn man ligt lekker door te meuren hoor haha..Als je een bom af laat gaan word die nog niet wakker :)

Beter dat Yaron zo is dan helemaal geen vader toch? Is uiteindelijk wel het beste voor Mayron natuurlijk!

Ik ga zo nog even op bed liggen, ben echt heel erg moe en volgens mij slaapt Indi nu...Ze heeft trouwens vanacht voor het eerst in haar eigen bedje geslapen! We hebben toch een baby foon aangeschafd (nou ja, gekregen van schoonmams :D ) want ik was bang dat ik haar niet hoorde, ideaal zo n ding!

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb ook gesloten om niet aan het onderzoek mee te doen n.a.v. de resultaten in 2004.

Wat vervelend dat je man niet iets meer respect voor je kan opbrengen dat je absoluut nog niet aan seks toe bent. :(

En meis ga eerst lekker genieten van Tygo voordat je nu aan een tweede gaat denken. Over een tijdje als je de bevalling hebt verwerkt en je hebt je draai weer in het leven gevonden gaat het echt wel weer kriebelen.
    Durfde eerst bij Sven ook niet meer voor een tweede te gaan door de bevalling maar na een kleine anderhalf jaar begon het toch weer te kriebelen en won de kinderwens het van de angst voor de bevalling.

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn wat van je te horen Mirre enne foto's zijn altijd welkom. :D

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor!

Maatje 62 :confused: , Karsten is 56 nog aan de ruime kant.

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Valt niet mee hè af en toe!
    Je bent echt goed bezig hoor en straks gaat het allemaal weer wat beter als ze eenmssl doorslapen.
    Knuf voor jou!

15. monkeylove

Silla, iedere bevalling is anders. Maar wat Sen al zegt, als het gaat kriebelen dan gaat idd de wens boven de angst hoor...

16. monkeylove

Bij Mayron zit 56 nu goed en soms nog aan de ruime kant...

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vond ie vast heel erg. :)

Zal zo je foto's wel tegen komen.

18. da's maf, had net voordat ik pc uitzette nog 2 berichten neergezet, maar ze staan er niet?
    vreemd hoor!

19. ging me net even aankleden (nou ja uurtje terug ofzo) en wilde schone broek van lijn pakken, geen was? wist zeker dat ik het gedaan had zondag! zat het nog in machine :confused: echt helemaal vergeten!
    maar moest echt broek hebben (in je blote hol na vk is ook weer zo he!)
    dus net maar met haardoger/fohn die broek zitten bebblazen! :) hij is nog wat klam maar dat droogt wel nu ik m aanheb hoor! domme actie! :D
    heb hier veel harde buiken (hele dag door bij alles) en er komt nu ook wat kramp bij, maar die kramp houdt niet aan, maar trekt weer weg na een seconde of 10-20 en dan later weer... dus zal wel niks zijn er is nl nog geen pijl op te trekken.... :(

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Veraatje gefeliciteerd met de eerste verweekdag van Marin!

Wat een heerlijk meisje heb je toch!

Deel Deze Pagina