dankjewel rensie hoe goed helpt dit eigenlijk...? heb nu ook abc dophilus... kost 26 euri... en heb niet t idee dat t helpt
De Cinababy helpt bij Karsten ook niet echt en weet verder niet wat er in zit maar het lijkt wel drugs, zodra ik het in zijn mondje druppel is hij gelijk rustig. Alleen de krampjes blijven. Ben wel blij dat hij het niet de hele dag door heeft. Maar 26 euro is wel een hoop geld dan zou je toch verwachten dat het helpt.
Haha jah dat wel Maar verder gaat het goed. Ik gooi m nog wel eens voor de voeten wat ie me heeft geflikt en jah, hij ziet het nou wel in en het spijt m ook maar hij wist dus ook niet hoe trots ie op ze ventje zou zijn. Hij doet in elk geval wel een hoop om het goed te maken. Vanavond slaapt ie thuis maar meestal is ie hier. Vind het ook wle weer even lekker om op mezelf te zijn hoor Maar hij doet lief tegen Michelle en Leroy, hij doet lief tegen mij, dus jah... Maar ik ben evengoed nog wel voorzichtig hoor...
geen idee.... maar als het minder is dan 26 euri, is het te proberen lijkt me, als dat andere toch niet echt werkt..... ml, zou ook voorzichtig zijn, maar voorzichtig weer proberen te vertrouwen... zolang die nu lief doet... alsie weer gaat etteren krijgt ie gewoon alle meiden van het forum achter zich aan!
Ik heb net geboden op mp voor een winterjasje maar in maat 62, denk dat ik beter kan kijken in maat 68. wat jullie?
Wel fijn voor je dat je er nu niet alleen voor staat!~ maar zoals je zelf zegt wees voorzichtig! dat hij niet wist hoe trots ie zou zijn ok maar dat zegt niks over zijn gevoel voor jou toch? hij moet je niet gaan gebruiken bedoel ik....
Haha dat heeft brenden ook... zodra hij die druppels proeft zie je zijn gezichtje even ontspannen zo van dat is lekker eten... maar helpen doet het helaas niet!
hey allemaal.. de kraamhulp is net helaas weggegaan chris en ik waren er helemaal emotioneel van.. vanmorgen zijn we voor het eerst met esmée eventjes naar buiten geweest in de kinderwagen. toen ze vanmorgen gewogen was, dacht de kraamhulp dat ze ong. 10 gram zou zijn afgevallen, maar wat denk je? ze was weer 100 gram aangekomen! zit nu op 2890! ze was 2835 bij de geboorte. volgens mij heeft mama slagroom in de boobs ik ga weer, ik ga zo lekker slapen. vanmiddag weer visite. liefs Wendie
Genaro heeft ook een rode vlek en die is gegroeid, vel rood en bobbelig. is een aarbeien of frambozenvlek, kijk maar op internet. Wel goed dat je ff laat checken, maar ws hoef je je echt niet druk te maken!
Nee dat had ik ook tegen m gezegd. Ik dacht dat ie echt bij me was alleen voor die kleine maar jah, hij zegt zelf dat dat neit het gevalis en hij anders iet zoveel bij me had geslapen, maar ik hou het in de gaten hoor
Hier helpt cinababy ook niet, maar wel ooit makkelijk om hem in slaap te krijgen . Sab Simplex helpt wel redelijk (niet altijd, maar vaak wel). Het kost geloof ik ong 11 euro. Dus wel de moeite van het proberen waard denk ik. En Patricia, je kunt ook van die zakken kopen waar je je kindje helemaal strak in inbakerd of waar je je kleintje zo in doet dat zijn armpjes niet helemaal vast zitten. Die heb ik en het helpt wel. Ik heb die van puckababy. Met die 'kant en klare' zakken heb je geen geklooi met tape of veiligheidsspelden. Kost wa, maar dan hedde ok wa. xxx