Mama wil ook spammen, heeft alleen geen nieuwe foto's, want die Gr&*@%&* camera doet t niet goed! dan maar oudjes spammen
Hi Chica's! Moet echt te veel bijlezen...zag wel wat prachtige foto's voorbij gaan! Is er nog babynieuws! Net ff met Tygo naar het CB geweest...meneer is van 4440 naar 4800 gram gegaan in 1 week! En is nu ong. 54 a 55 cm. Ik mag naar 6 flessen 150 cc maarja omdat ie nog niet alles goed leegdrinkt houden we het gewoon nog ff op 7 voedingen waarvan ie gemiddeld 130cc drinkt...
Thanks Vanacht is het beter gegaan Alleen wel irritant hoor dat spruw. En met die koorstlip erbij kan ik wel een smetvrees ontwikkelen, zovaak moet ik mijn handen wassen . Maar de koortslip is niet erger geworden, eerder weer minder. Het is dat ik weet dat ik het heb anders zou ik het niet eens voelen en zien ook niet . Maar ik blijf nog wel uit de buurt met mijn mond bij Wessel, geen risico Hoe gaat het nu met jou en met je man?
Voor de mensen met rusteloze beebs. Hier was de lactatiedeskundige gisteren met een goede tip Rol een handoek op in de lengte, leg je kindje op zijn zij, doe een gedeelte van de rol tussen de beentjes en een stuk voor het buikje (ter steun) de rest van de rol doe je tegen de rug aan en vouw je nog weer naar beneden (extra steun) hierdoor voelen ze zich meer geborgen. Zoals ik al zei wou Wessel niet in een ledikantje slapen omdat het te groot is, op deze manier verklein je het voor zijn gevoel en vanacht heeft hij inderdaad geslapen in zijn ledikantje . Het kan ook toeval zijn natuurlijk wil niet te vroeg juichen.
Hier Tygo in de 20 jaar oude "slaap/reis/voetenzak" waarin mijn broertje (Tygo's oompie) ook nog in gelegen heeft... Deze gebruik ik in zijn kinderwagen en wieg/ledikantje (als hij bijvoorbeeld na het wandelen nog lekker ligt te tukken maar het rustiger is om in zijn eigen bed te slapen) echt super handig ding en het ziet er nog super stylo uit ook! Dit is zonder capuchon
En nu ben ik moe...slaap lekker! (mama gaat denk ik ook maar ff tukken hihihi) Dus met slaap/voeten/reiszak en al naar boven want in de wandelwagenbak is ook lekker maar die ga ik niet naar boven sjouwen hihi.
Wat een schattige foto's heb ik alweer voorbij zien komen Vanmorgen even weer geoefend zonder tepelhoedje en meneer heeft gewoon zonder dat ding gedronken . Hij leert snel . Hoop dat het zo door gaat, dan ben ik van die dingen af.
Liggen bij jullie allemaal de beeb's al in de box? Wessel begint te huilen als hij erin ligt . Hoe leggen jullie ze erin dan? En soms lees ik: dan speel ik nog wat met hem/haar. Maar wat valt onder spelen dan eigenlijk?
Zeg ladies... Zie in de lijst dat Tygo het zwaarste kind van het forum was/is bij de geboorte en dan was ie nog eens 11 dgn te vroeg geboren
20 juli Mika - 40,5 weken - 3275 gram - zoon van Daantje85 20 juli Danique - 42 weken - 3700 gram - dochter van Lientje 20 juli Mikayla - 40,1 weken - 3515 gram - dochter van Miss Piggle 21 juli Merel - 39,5 weken - 3710 gram - dochter van Essie1979 Van harte gefeliciteerd meiden , geniet van jullie grote schat!
silla, wateen poepie SMELT! kreeg net bericht van vriendin dat bij andere vriendin van haar vliezen zijn gebroken! Vind het voor haar leuk, maar ook jaloers (ik was 1 dag eerder uitgerekend....)
Wow, wat 'n mooie baby's zie ik allemaal voorbij komen ! krijg er helemaal de kriebels van.. Moet zo weer naar de gyn.. alleen manlief heeft nachtdienst gehad dus die moet ik nog z'n bed uit sleuren wordt ie altijd lekker vrolijk van :^o Nou ik hoop op snel babynieuws van mijn kant anders vertrouw ik nooit meer op m'n gevoel.. ik zei telkens de 23e.. dus hoop vannacht of morgen.. maar ja, nog steeds geen voortekenen hier dus zal wel weer niet Tot vanmiddag