Mayron ligt in de box en vind het heel leuk om naar felle kleurtjes te kijken. Ook rammel ik met rammelaartjes boven zijn hoofdje en laat hem dan het rammelaartje volgen door hem naar links of rechts te rammelen.
Jah Tygo ligt soms wel in de box met Teigertjes Babygym... Maar meestal valt ie kort daarna in slaap of wil gewoon bij ons zitten. Tja wat valt er onder spelen...bij ons is dat een beetje met een rammelaar om te kijken hoe hij reageerd enzo...verder een beetje koetiekoe gepraat hihihi
En niet te vergeten...TRIVIANT! Nou dat tukken wordt niets met mij...Tygo zal tussen nu en een uur wel voor een fles komen en gezien ikzelf een trage inslaper ben...skiet dat dus niet op...
Hmz Mayron spuugte net onwijs veel in een boog uit. Hij heeft net gegeten. Maar ik moest meteen aan dat verhaal van miss Sil denken. Moet ik me nou meteen zorgen gaan maken of kan 1x wel voorkomen... Haha ben al zoalng uit de baby's, weet het allemaal niet meer hoor...
T kan een keer voorkomen hoor...maar als het nog eens gebeurt vandaag zou ik wel ff navraag doen bij CB. Ik begreep ook van CB het het teruggeven van voeding (een mondje) niets te maken heeft met misselijkheid of wat dan ook maar dat het klepje dan net ff niet goed gesloten is v/d maag ofzo iets... Tygo spuugd weinig tot niet eigenlijk...ja hij smokkeld wel eens tijdens de voeding dan loopt het langs zijn mondhoekjes langs zijn kin hihihi.
Hi ML... Happy 3 weeks! Kun je het je voorstellen...3 wkn geleden waren we AS WE SPEAK net bevallen op dit tijdstip hihihi
Jah erg he hahaha... Ik lag nu nog even in het ziekenhuis 3 weken geleden maar mocht om kwart over 3 naar huis