Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    net voor de intake bij de VK geweest. Ik werd heel emotioneel omdat ik na 3 x mis niet had gedacht daar ooit nog te zitten. Moest me inhouden om niet een potje te janken. Nou ja fijn gesprek, veel vragen en ze heeft even mijn buik gevoeld. De doptone voor het hartje kan pas de volgende keer, 3 januari 2008. Nu wordt het volgende week weer spannend voor de echo en gesprek voor eventuele prenatale onderzoeken. De spanning is dus nog niet voorbij.

Gefeliciteerd meiden met jullie echo resultaten.

2. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Nin0, logisch dat het emotioneel was!
    En het blijft inderdaad spannend, ik duim voor je hoor.

Ow en Sann, lichamelijk voel ik vanalles maar geestelijk (nog) niet. Komt vast wel na de eerste echo.

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Kan me die emoties goed voorstellen. ik had diezelfde emoties ook toen we op de echo het hartje zagen kloppen. ik had het na 3 keer mis ook niet meer verwacht. Heerlijk he.
    Ga voor je duimen voor een goede echo. Voor iedereen trouwens.

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ja, die eerste echo maakt wel een hoop los vond ik. Vanaf dat moment durfde ik ook pas echt blij te zijn. Maar dat komt natuurlijk ook wel omdat het al zo vaak mis is gegaan.
    Wanneer is je echo?

5. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    ik weet niet meer wie die mooie link voor de website ehd.org heeft gestuurd, maar ontzettend bedankt voor deze tip. Wat mooi om te zien.

6. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Voor mij is dit alles helemaal nieuw, misschien ook daarom de voorzichtigheid.
    4 december moet ik bij de gyn zijn. Zal wel termijnecho worden.

7. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Sann ik heb op 9 november mijn eerste echo gehad en die was helemaal zoals het moest zijn, inclusief een kloppend hartje. Ik was toen 6 wk en 4 d. Ook dat was een hele opluchting, 29 november echo nummer 2. Hoop dan op tranen van blijdschap en een scherm met een heel mooi kindje.

Nu honger, mijn eetlust is er niet minder op geworden. Kan met echt op eten verheugen, maar mijn geduld in de supermarkt wordt zwaar op de proef gesteld. Ik kan me echt aan heel veel mensen ergeren en dat wachten bij de kassa........... Oh ja en mijn grote hobby winkelen is op een laag pitje gekomen. Raar toch, ik kan daar anders geen genoeg van krijgen. Geef dus stukken minder uit. Als ik straks een beetje meer geruststelling heb zal ik wel weer helemaal losgaan bij de Kids Factory en Vida Vita, Ebay en Marktplaats etc.

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik heb 10 december de tweede echo. Ik verwacht niet anders dan dat die goed zal zijn, alles voelt helemaal goed en bartst werkelijk van de symptomen.
    Succes met je echo alvast.

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Heerlijk...weer goede echo's vandaag! Keep that going girls!

Eetlust...hier in overvloed hmmmmm ik kan niet wachten om te gaan eten en hoe "ongezonder" hoe beter ;)

Hier kost het me steeds meer moeite om mijn mond te houden tegen mijn moeder, zij woont 3 deuren bij mijn vandaan dus we zien elkaar regelmatig.
    Gister kwam ze langs om te vragen over de ziektekostn van 2008, dus ik vertelde dat ik sowieso meer moest betalen voor 2008 omdat ik mijn verzekering verhoogd heb ivm de evt. MMM waar ik in moet. Toen zag ik mijn vriend kijken van en ik gaf met een blik aan dat ie zijn mond moest houden...want ik wist wat ie ging zeggen whahahaaha.
    Net mam weer gesproken, ze vroeg of ik al een date had staan met de gyn omdat het zo lang duurt voordat ik weer zwanger ben (volgens haar) want tja (zegt ze) vorig jaar hoefde we je alleen maar aan te kijken en je was zwanger!. En ja mss moeten ze je mannetje maar eens goed controleren mss is zijn sperma niet goed.
    Dus ik zeg nou mam, ik ben ook geen 18 meer hihihi dus het kan ook aan mijn eitjes liggen, maar in 2008 zal ik wel een afspraak maken met de gyn want tja we hebben nog 1,5 maand dit jaar dus wie weet wat er allemaal kan gebeuren hihihihi.
    Ik vind het zo erg dat ik het nog niet echt met haar kan delen. Maar zij en mijn vader willen zoooooo graag grootouders worden en hebben zo;n verdriet gehad van de miskramen en de negatieve uitslag van de Chromosomentest dat ik ze dus niet weer met "gebakken lucht" blij wil maken.

Maar goed....

Nog een vraagje...
    Sinds ik gestopt was met de pil kreeg ik een zware onregelmatige huid, zware acne.
    Dit jaar kon je via mijn huid PRECIES zien waar ik in mijn cyclus zat, want tijdens mijn vruchtbare periode was ik PUKKELVRIJ en daarna (en dus niet zwanger) begon de ellende weer van voor af aan.
    Nu sinds ik zwanger ben heb ik hier en daar zo'n "vetpuistje" verder niets. Maar nu begint het rondom mijn kin (waar ik nooit pukkeltjes heb) wat onrustig. En daar wordt ik ook weer onrustig van...aan de ene kant zijn pukkeltjes een zwangerschapskwaal, maar voor mij betekende dat in mijn cyclus dat ik ongi ging worden....grrrrr. Was het maar dinsdag.

Oja vandaag ook een ziekteverzuim gesprek gehad op mijn werk (is weer nieuw). Daarin gaf de mannelijke P&O medewerker aan dat zijn vrouw ook helemaal geen klachten had tijdens de zwangerschappen. Maar hij kon mijn onzekerheid wel begrijpen...toch grappig dat zo'n man dan met je meeleeft. Verder gewoon een goed gesprek gehad. Hij had wel gezegt van mocht je nou wel kwaaltjes krijgen waardoor je je ziek meldt, meldt het dan ook aan je leidinggevende dat je zwanger bent, maar hij begreep dat ik het nu nog voor me wil houden.
    Maar ik denk dat wanneer ik dinsdag een goede echo gehad heb dat ik het mss wel zeg.

Groetjes Silla

10. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    @silla ik heb ook last van pukkeltjes nu en vettige huid maar dat is volgens mij gewoon door de hormonen, net zoals met menstruatie dat het daardoor kan komen.

Ben ff paar dagen niet geweest ivm problemen internet
    maar de echo die ik dinsdag heb gehad was helemaal goed was toen 7 wk 2 dagen en beebje was al 11,4 mm. :D
    Ben zo blij!
    zie hier een heleboel goed nieuws afgelopen dagen!
    GEFELICITEERD allemaal!

Heb nog vraagje over uitgerekende datum.
    Ik heb zelf geen cyclus dus daar kan ik niet vanuit gaan...
    ben zondag 8 weken dan zou ik toch 6-7-08 uitgerekend zijn?
    volgens de gyn nml 08-07-08 en ik zag paar pagina's terug
    weet niet meer bij wie :oops: die is vandaag ook 7 wk 5 dagen maar 7-07-08 uitgerekend... :(

11. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Uhhhh... :rolleyes: how do you mean?
    Dit was de 2e echo ( vorige week di de eerste gehad en toen ook al hartje gehoord)

12. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    supernieuws van de echo's dames :thumup:

Vandaag is MvM geweest en ik kon direct beginnen, heb de vorige keer het serviesje gekregen en nu het bestekje ipv het serviesje.
    Als kado het boek gekozen kan ik er lekker in wegzwijmelen...haha

Ben nu echt steeds misselijk, volgens mijn man komt het nu omdat ik het nu pas wil geloven 8)
    Moet echt de hele dag eten...blegh

Daantje ik heb wel gekeken maar ik wist niet wie je was dus heb je niet gezien :cry:

13. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ja lieffie, hier net zo. Het enige wat ik heb is dat ik nu mijn buik niet meer verberg en mijn gele te strakke fleecetrui gewoon lekker vaak ga dragen ;)

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Hihi Molly!

Ik draag eigenlijk altijd al strakke kleding, heb schijt aan die paar rolletjes ;) Misschien moet ik al vroeg van die buikbanden gaan dragen dan ;)

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Ik ben ook aan de stevige kant hoor hihihhi en een buik had ik ook al hihihhi zie ook foto in album, deze is van vorig jaar en was toevallig toen ook zwanger (4wkn) maar goed dus ik denk dat ik ook snel in positiekleding ga...of buikbanden ga gebruiken.

By the way..Freesia...ik schrok ff dat ik in je album keek (positief bedoelt hoor) Je lijkt nl. SPREKEND op een collega van mij. Dus ik moest ff inzoomen maar je bent het niet ...maar wel grappig.
    Leuk dat je zelf sieraden maakt oh ja en is de kat in jou album jou kat? Ik vind deze katten zooooo mooi!

16. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Hee Silla,

Nou wil ik natuurlijk wel eens een foto zien van die collega! Vind mezelf namelijk behoorlijk uniek :)

En die kale is inderdaad mijn eigen blote baby ;) Wat gaaf dat jij ze mooi vindt, dat zijn ze namelijk niet hahaha!
    Ja, van lelijkheid ;) En mooi van karakter, dat absoluut!

17. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hee nannie,

Ik ben zondag ook 8 weken en vandaag bij de VK geweest. Die kwam zonder dat ik het gezegd ofzo op 06-07-08. Dus daar klopt het weer wel met jou ook. Maar in sommige tabellen sta ik op 07-07-08. Dus er kan soms wel een verschilletje zitten in de berekening.

Liefs,
    Lientje

18. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Misschien door het schrikkeljaar?

19. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Oja, nog iets. Jullie zullen mij wel een vreselijk mens vinden, maar ik heb besloten niet mee te doen met MVM. Kan overdag sowieso al niet mee doen, maar woon in een heel klein dorpje. De VK begreep het meteen. Ze zei: Maar ze komen met hele discrete grijze busjes hoor, zodat IEDEREEN weet dat MVM bij je aan de deur komt. Hihihi leuk mens.

In een dorp van 900 inwoners blijft inderdaad niets geheim als je niet oppast. Wel een leuk dorp overigens hoor.

Liefs,
    Lientje

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Wat raar Sann dat je Vk dat zeg want met 7 weken moet je wel een hartje zien kloppen, zowel bij mij als bij meerdere dames hier :)

Weet niet meer wie het vroeg, maar ze kijken 7 dec hoever ik precies ben, was in ieder geval wel de 7 weken voorbij zei de gyneacoloog..als het afwijk is het een paar dagen verder maar zeker niet een maand ofso..dus we wachten rustig tot de 7de :D

Ik duik weer op de bank, want ben misselijk zeg blegggg!
    Prettige avond allemaal!

Deel Deze Pagina