Jeee ik ben gestript ! Was beetje pijnlijk maar duurde maar heel even, was gewoon verbaasd dat dat 't was zeg maar.. Iemand ervaring met strippen? Wat kan ik verwchten nu ? Ze zei dat ik al 'n klein beetje 'n opening had dus nu maar wachten.. Patricia: ik heb nu dr. Gan, omdat Westendorp met vakantie is.. hopen dat ik haar ook bij de bevalling heb, echt super aardig ! En zonder te klagen werd ik gelijk gestript.. En nu maar wachten............
Mirjam, spannend ik hoop dat het helpt. Ik ben net terug uit het ziekenhuis. Bloeddruk was nog steeds aan de hoge kant, maar geen eiwitten in urine. Ze willen dat ik nu toch bij hen onder controle blijf. Baal daar eigenlijk best van. Heb 3 super lieve verloskundigen waar ik me heel vertrouwd bij voel en nu moet ik dus bij de gyn gaan bevallen. Die persoon zie je niet, want zij laten al het werk door ziekenhuisverloskundigen en verpleegsters doen. Alleen als het echt dreigt mis te lopen komen zij..... Ga toch even overleggen of er misschien een mogelijkheid is om de bevalling toch met mijn eigen vk te doen in het ziekenhuis. Kan helaas donderdag pas naar de vk bellen, want morgen hebben ze geen spreekuur. Moet vrijdag weer terugkomen in het ziekenhuis. Heb echt ff een dip nu
Kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent. Bij mij voel ik me ook echt 'n nummer in 't ziekenhuis, de zoveelste zwangere.. Ik zou zeker aandringen dat je bij je eigen vk blijft ! Dat mag vast wel, toch? Sterkte meis !
Wat jammer voor je Bd81.. Maar wel goed dat ze je in de gaten willen houden, toch? Weer een aantal lieve foto's voorbij zien komen. Ik zal weer eens de jongenshartjes hier op hol brengen.. Komen ze zo aan:
wat 'n droppie zeg ! Echt 'n plaatje.. Vraagje voor de ervaringsdeskundige : Vandaag over 2 weken trouwt de broer van m'n vriend, nu heb ik al besloten dat ik niet bij de plechtigheid zelf zal zijn. Ik wil namelijk de kleine nog niet bij 'vreemde' achterlaten maar om d'r nou mee te slepen vind ik ook weer zo wat. Nu is daar het feest bij m'n schoonouders waar zo'n 40 mensen zullen komen, buiten in de tuin, partytent, best wel ruim dus. Maar is dat nou wel zo handig met 'n baby van max 2 weken ? Ik kan op bed gaan liggen als ik wil, kan de kinderwagenbak meenemen voor de kleine om in te slapen, kan naar huis wanneer ik wil maar toch... Als ze 2 weken zijn ben je heel de dag nog in touw neem ik aan? Naja.. ik twijfel dus heel erg, zal er uiteraard ook vanaf hangen hoe het tegen die tijd gaat, maar toch.. tips zijn welkom
AH misspiggle wat een lieve foto's en van Wendie ook weer van die lieve snoezige fotootjes! MirjamBuddy spannend dat je bent gestript, ga duimen voor je, heb me tel bijde hand! Ik zou als ik jou was ff afw8en hoe t gaat, na de 1e week zie je echt wel of je eraan toe bent naar een feest te gaan of niet. Ik was t niet in die tijd iig! Over in de box, ik wikkel Genaro een beetje strak in een badcape en leg m dan met zn hoofdje iets hoger in de box, of lkkr op zn buikje, issie zo weg. Kan wel dat mooie mobiel van fisherprice aanzetten maar die ziet ie nog echt niet! Muziekje vind ie wel leuk maar t fijnst vind ie als ik aan het fohnen ben of dat muziekdoosje aanzet met witte ruis of baarmoeder geluiden.
marjon, fijn dat jullie bezig zijn een plekje ervoor te vinden... Het hier lezen zal best zwaar voor je zijn, zeker vandaag! Hoop dat jullie snel een plaatsje ervoor hebben vinden... Net terug van vk, kreeg steeds te horen dat het een ukkie zou zijn, maar werd nu al op 3500gram geschaten lang. Da's toch niet zo klein? Mijn bloeddruk was iets omhoog, nu 115/75 vorige week 90/65. Dus misschien dat het een teken was dat bevalling er toch aan zit te komen (in combinatie met vele harde buiken), maar ze zei ook dat ik ervanuit moest gaan om gewoon over de 40 weken heen te gaan... Ja dat wil ik toch niet horen! knuf rensie oh ja lieve foto's zeg!
Heb je een lage bloeddruk normaal gesproken dan? Mijne was vandaag 150/80.. Klinkt wel hoog vergeleken bij jou.. Nu schommel ik altijd al, dus dat zijn ze wel gewend, maar dat 't ook 'n teken kon zijn wist ik niet
zit geloof ik altijd redelijk laag! Het schijnt zo te zijn dat vlak voor je gaat bevalen je bloeddruk ietsjes omhoog gaat
Rensie,Roan was 3500 gram bij de geboorte,7 pond, en dat is heel gemiddeld werd mij verteld. Fijn dat alles goed was!
dacht ook dat het gemiddeld was, maar was verbaasd omdat ze daarvoor zeiden dat het een kleintje was...
Hé meiden, Hier ff een kort berichtje van mij. We zijn inmiddels weer een dagje thuis en het gaat weer een stukje beter met mij. Met Merel gaat alles super! Het is echt een prachtig poppetje en we blijven maar kijken naar haar! Zal in een notendop ff mijn bevallingsverhaal plaatsen. Zoals Bas jullie had ingelicht moest ik naar het ziekenhuis omdat mijn ontsluiting van 7 cm was terug gegaan naar 6 cm. En aangezien ik op dat moment al 17 uur bezig was, vond de VK dat ik naar het ziekenhuis moest omdat ik anders te vermoeid zou raken. Op zich een teleurstelling, want ik wilde zo graag die badbevalling, maar het water heeft me al die tijd wel super geholpen. Echt zo ontspannend! Dus op naar het ziekenhuis. Om 21:30 uur was ik volledig aangesloten op een wee opwekkend middel en had diverse toeters en bevallen in mijn baarmoeder aangesloten. Met het medicijn ging het steeds beter. De weeën werden steeds krachtiger en er zat echt nog maar een klein minuutje tussen. Af en toe paniekte ik in een wee echt volledig, maar dankzij Bas kon ik toch weer toch naar het puffen. Om 24:00 uur had ik persdrang en 9,6 cm ontsluiting. Ik mocht persen. Nadat ik door kreeg hoe ik precies moest persen, was Merel er na een uurtje persen. Helaas 1 knip gehad en best veel hechtingen , maar het is waar wat ze zeggen: je voelt er echt helemaal niks van. En ook het verhaal: je vergeet alles zodra ze op je buik ligt, klopt helemaal . Ga nu ff eten en probeer zo nog wat foto's te plaatsen.
Nou Dames ik had toch wel 1 baby verwacht vandaag, schiet niet echt op dus ...... balen he meiden! ik had er heel erg op gerekend dat het de 22ste zou komen en mijn man ook , maar helaas! Essie: Een best zware bevalling dus maar zo een hummeltje maakt dat idd meteen goed.
Spannend Mirjam... Hopelijk is dit het laatste zetje dat je nodig had en heb je je kleine snel in je armen...
Bd, kan me voorstellen dat je niet echt blij bent dat je nu naar de gyn moet... Misschien valt er toch nog wat te praten met de verloskundige.. Ik hoop het voor jou... Essie, wat een verhaal zeg... Maar het is inderdaad waar, als de kleine eenmaal bij je ligt ben je alles vergeten.. Ook de knip en de hechtingen die daarna komen...
Bijlezen heb ik nog niet echt tijd voor gehad, maar ik feliciteer ff zo iedereen die in de tussentijd ook mama is geworden: Van harte! Meiden ik heb een paar foto's in m'n album gezet voor de liefhebbers Met onze stevige kanjer Dean gaat alles heel goed, het is zo'n lekker lief ventje! De bevalling is niet meegevallen en heeft 24 uur geduurd. Ik ga zodra ik gelegenheid heb m'n bevallings-verhaal plaatsten , maar kan er gewoon erg weinig tijd voor vinden momenteel. Ben natuurlijk ook nog maar een paar dagen thuis uit t ziekenhuis. De kraamhulp is er tot en met donderdag en de dagen vliegen voorbij. De borstvoeding is goed op gang , het is fijn ...maar kost wel wat tijd maar voor m'n ventje doe ik alles. Nou dit was het weer even maar ben jullie niet vergeten ..Mirre kan gewoon niet alles tegelijk en is nu echt ff bezig met mama zijn. Liefs Mirre