Mila, de dag is nog niet voorbij. Beebjes kom er maar uit! Mirjam2112, fijn dat je gestript bent. Hopelijk komt het nu goed op gang en kunnen jullie snel jullie kleintje vast houden. Esther1979, klinkt als een niet zo soepele bevalling maar ben blij te horen dat de clichés waar zijn. Verder weer heel veel mooie baby spam voorbij zien komen! Morgen gaan we ons geregistreerd partnerschap aan dus hoop dat ik vanacht beter slaap als de afgelopen nachten. Wel heb ik hier nog steeds last van pijnlijke harde buiken die af en aan komen en begin nu ook steeds meer last in mijn onderrug te krijgen erbij, zul je zien dat het toch nog komt voor we het partnerschap hebben geregeld terwijl ik nu nou juist zoiets heb van wacht nou nog maar even. Heb volgende week ook een sollicitatiegesprek bij de kraamzorg dus het mag van mij nu blijven zitten tot de uitgerekende datum. Niet dat ik het erg zou vinden als het eerder komt hoor Word ook een beetje sjaggie van de mensen die een bod hebben gedaan op ons huis, ze bieden 20000 onder de vraagprijs en willen er dan ook nog per 1 november in, ons tegenbod was 10000 onder de vraagprijs en dan mogen ze er per 1 november in krijgen we terug dat ze met hun bod ook nog wel willen wachten tot ze 1 december er in kunnen terwijl we duidelijk hebben aangegeven dat het te weinig is. Zij zeggen dat het hun uiterste bod is dus heb ik zoiets van trek je dan terug maar dat doen ze dus ook nog niet. Heb zo niet eens zin meer om ons huis aan ze te verkopen zelfs niet als ze de vraagprijs bieden. Kan niet zo goed tegen zulke mensen. Zo dat was mijn klaagverhaal weer een beetje, denk eigenlijk dat ik me gewoon met dingen moet gaan bezig houden die niet met wachten te maken hebben.
Essie en Mirre, mooie kindjes hebben jullie! Mirre geniet maar lekker van je kraamtijd,wanneer er wat meer ritme is zien we je wel weer verschijnen.
rensie: jouw bloeddruk is wel laag! Mirjam: 120 - 80 is netjes hoor Mijn bloeddruk is 140 - 95. Opzich maak die 140 niet zo veel uit, maar de onderdruk mag eigenlijk niet op 95 komen (liever ook niet op 90, maar dat is nog acceptabel). Ligt ook een beetje aan hoe je bloeddruk in de zwangerschap is geweest. Meestal mag het ongeveer 15 stijgen, maar bij mij is de onderdruk ook 60 / 65 geweest, dus dat is een stijging van 30. Heb nu beetje last van mijn rug en buikkrampjes. Nu zal je zien dat ik vannacht ineens ga bevallen hahaha. Nou ja laat maar komen hoor. Liever als mijn eigen vk er bij is maar als het niet anders is.....
Hij was 150 / 80 maar zo te zien is dat niet bijzonder hoog dan.. Ingrid: Kan me goed voorstellen, gewoon je poot stijf houden Tenminste, als je het je kan veroorloven natuurlijk, hebben jullie al wat anders of niet ? Essie: Wat 'n plaatje ! en 54 cm is best groot toch ?
Heb hier net heel 't huis gestofzuigd en gedweild, ging op de bank zitten met de gedachte: doe ik morgen wel, maar ineens dacht ik, neeeee wat als de baby vannacht komt stel je voor dat ik dan nog moet dweilen haha Nu kan ik rustig op de bank gaan zitten wachten op de weeën
Je bovendruk maakt blijkbaar niet uit, maar het gaat om je onderdruk.... Wist ik ook niet hoor. Normaal kan je er ook klachten bij hebben (duizelig, misselijk, hoofdpijn) maar ik heb echt nergens last van. Het is dat ze het met meten steeds constateren.... Wat een schatjes he al die kleintjes. Kan bijna niet meer wachten!
Had trouwens 'n hele rare gedachte vanmiddag Als de gyn kan strippen met d'r kleine handen hoe kan je dan nog sex hebben? Dan zit hij er toch ook tegenaan zeg maar ? Vond 't ineens ook een raar idee, m'n vriend vond dat al 'n tijdje hihi (Hier dus duidelijk al 'n tijdje geen sex meer gehad..)
Hahaha, goeie vraag Miriam. Maar neem aan dat de gyn precies weet wat ze met haar handjes moet doen en je vriend voornamelijk aan jullie plezier denkt
Zo te zien geen babynieuws vandaag... jammer! Maar ik heb wel heel schattige baby's voorbij zien komen! Mijn bevallingsverhaal in een notedop: Zaterdagnacht begonnen bij mij de rugweeën, maar waren nog wel te doen. Ik was er wel blij mee, want voor mijn gevoel was het nu echt begonnen en had goede hoop. Zoals afgesproken heb ik mij zondagmorgen gemeld bij het ziekenhuis en na een CTG kreeg ik gel toegediend. Direct begonnen de rugweeën weer. Gelukkig kreeg ik toen snel een verloskamer voor mij zelf waar ik heel wat tijd heb doorgebracht onder de douche! De weeën bleven maar komen, maar er zat totaal geen regelmaat in, dus de volgende ochtend vond ik wel spannend wat de gyn zou zeggen. Helaas kon hij mij niet opvrolijken, ik had 2 cm ontsluiting en de baarmoedermond was nog niet voldoende verweken. Een teleurstelling en daarom kreeg ik opnieuw gel toegediend. Qua weeën voelde ik geen verandering, ze waren er wel maar geen regelmaat. Dus aan het eind van de ochtend had ik het wel gehad en had er ook niet zo'n goed gevoel meer bij. Toen de gyn ook kwam heb ik hem gesmeekt om een ks! De gyn wilde dat absoluut niet doen en had natuurlijk tientallen redenen waarom en op zich klonken ze alllemaal wel logisch, maar als je al zo lang in de weeën zit en nu nog steeds maar 2 cm ontsluiting had (wel was de baarmoedermond inmiddels verweken), dan geloof je het allemaal niet meer. Maar de gyn beloofde mij dat alles goed zou komen en ik kreeg voor de derde keer weer gel. De weeën werden toen heftiger, maar nog steeds geen regelmaat. Ik kreeg voor de derde keer een beenprik voor de pijnbestrijding. Maar het hielp niks. Ik kon niks met de rugweeën en wilde het liefst steeds lopen, maar dat gaat lastig als je steeds aan de CTG zit. Om half 8 kwam er eindelijk weer een gyn en ik bleek toen 5 cm ontsluiting te hebben. HIj had wel door hoe ik er doorheen zat en vroeg of ik een ruggenprik wilde. Nou GRAAG!. Die is om 8 uur gezet en ik kwam compleet tot rust. Ik voelde mij weer heerlijk. Maar dat was voor korte duur omdat rond 23.00 uur bleek dat ik volledige ontsluiting had en werd de ruggenprik weer stopgezet. Terwijl de gyn er een makkelijke stoel bijpakte en de krant ging lezen kreeg ik persweeën. Vreselijk waren ze, omdat ik gewoon bijna geen kracht meer had! Na 1,5 persen (volgens mij) besloot de gyn over te gaan op de vacuum en toen was Marin er binnen no time! En tot mijn grote verbazing hoefde ik maar één hechtinkje! En het is idd waar wat ze zeggen, zodra ze op mijn buik lag was ik alles vergeten! De gyn kwam de volgende dag nog naar mij toe en zei dat het wel net goed was gegaan. Het paste allemaal net, om het zo maar te zeggen. Als mijn volgende kindje zwaarder zou zijn, dan werd het een keizersnee!
Wat een prachtige kids komen weer voorbij! Essie, Tygo is vandaag gemeten op 54 a 55 cm hihihi. Maar daarin tegen is het een stevig ventje hihihi. Hij ligt nu "druk" in de box te spelen, in zijn pyama hihihi. Hij lag na de fles lekker te slapen ALWEER! dus ik dacht nou doe voorzichtig luier verschonen nou dat werd dus weer 1 pisfestijn hihihi dus ff met een washandje de boel gepoetst, lekker ingesmeerd met olie en daarna lekker pyamatje aan. Moet eigenlijk ff afwassen maar kep ff geen zin hihihi.
Oja, Marin heeft veel last van buikkrampjes vandaag. Iemand nog tips? (Ze zullen vast al voorbij zijn gekomen, maar heb eerlijk gezegd geen zin om dat op te zoeken!)
Bd: Dat is ook zo, maar sex kan ik wel vergeten hier haha Veraatje: Wat 'n verhaal zeg, en dat na 42 weken.. gelukkig kloppen de cliché's dan wel